Призначення та основні поняття текстового редактора. Огляд можливостей текстових редакторів. «Клавіатурний тренажер»

Урок №11

Тема: Призначення та основні поняття текстового редактора. Огляд можливостей текстових   редакторів.  

Практична робота № 11. «Клавіатурний тренажер». Відпрацьовування навичок уведення тексту.

Мета:

  • ознайомити з поняттям «текстовий редактор»;
  • ознайомити з функціями клавіші Enter у текстовому редакторі;
  • розвивати увагу;
  • виховувати дбайливе ставлення до обладнання.

Обладнання програмне забезпечення: текстовий редактор «Блокнот», клавіатурний тренажер.

Вимоги до учнів: знати призначення й основні поняття текстового редактора.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

1) Розминка

Відгадайте загадки:

Гілки рогаті,

Плоди крилаті.

Що це за дерево? (клен)

 

Суцвіттям листя, суцвіттям квіти,

Плодам колючим радіють діти. (каштан)

 

Теплою весною

В саду зацвітають.

З їх гілок до свята

Букети складають. (бузок)

2)  Повторення правил техніки безпеки «Інформатичне лото»

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Мотивація навчальної діяльності

Назвіть пристрої комп’ютера, які вводять інформацію (мікрофон, клавіатура, миша, сканер). Так, за допомогою миші користувач дає керівникові команди: обирає і запускає програми, обирає і виконує команди, переміщує об’єкти.

  1. Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні ми навчимося користуватися клавіатурою, щоб створювати тексти, тобто вводити до комп’ютера текстову інформацію, зберігати її на накопичувачах, змінювати її, роздруковувати за допомогою принтера.

  1. Вивчення нового матеріалу

Як ви гадаєте, яка сфера людської діяльності найбільш пов’язана з обробкою текстової інформації? Звичайно ж, видавнича. І саме тут комп’ютери значно полегшили всі етапи обробки текстової інформації. Це і введення тексту, і внесення до нього змін, і передавання текстової інформації на відстань. Раніше всі автори статей, книг друкували свої шедеври на друкарських машинках, а якщо ці тексти потребували змін, їх передруковували повністю, і так могло бути декілька разів. Зараз з’явилося багато програм, які називаються текстовими редакторами. Ці програми значно спрощують роботі з різними текстами (газетами, журналами, книгами, документами, оголошеннями, рекламою тощо).

Текстовий редактор – це програма для створення, змінювання, збереження й друку текстових документів.

Призначення текстових редакторів – зробити роботу з текстовою інформацією зручнішою, не такою важкою, як на друкарських машинках.

Сьогодні ми познайомимося з новою програмою «Блокнот»

Вчитель демонструє запуск програми, ознайомлює учнів з інтерфейсом програми, демонструє можливості текстового редактора (виправляння помилок, перенесення фрагментів тексту, копіювання, пошук слів, зміна слів), пояснює і демонструє призначення клавіші Enter.

  1. Фізкультхвилинка

Ми писали і читали,

Малювали, рахували.

От втомились так втомились,

Аж голівки похилились.

Ми свої втомили ніжки,

Адже не лежали в ліжку.

Наші ручки зажурились –

Це від того, що втомились.

Треба трошки відпочити,

Щоби знов науку вчити.

  1. Практична робота

1) Робота із зошитом

Учні самостійно опрацьовують теоретичний матеріал у зошиті (стр. 26-27)

2) Робота із клавіатурним тренажером

3) Релаксація

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумок уроку

«Гра масок»



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1972 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Кримських гір
Водойми рідного краю
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Колірний і тональний контраст як засіб виділення об’єкта зображення. Малюнок ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]