Урок №10 Тема: Підсумковий урок з теми "Поняття "Інформація". Види роботи з інформацією". Практична робота №10. «Незрозуміла інформація». Обробка текстової інформації Мета:
Обладнання програмне забезпечення: «Контрольна робота №1», грамоти командам-учасникам, картки для конкурсу «Хто більше?», презентація «Урок 10» Вимоги до учнів: знати поняття «інформація» , види інформації, способи передавання й отримання інформації, властивості інформації. Хід уроку
1) Перевірка домашнього завдання (1 хв) 2) Повторення правил техніки безпеки (2 хв) Незнайко, виконуючи завдання на комп’ютері, присунувся до екрана монітора дуже близько і почав водити пальцем по тексту на екрані монітора. Які правила техніки безпеки порушив Незнайко?
Учитель оголошує конкурс між учнями 3 класу. Клас ділиться на команди. Кожна команда придумує собі назву.
Завдання 1. Відповідь: І варіант – 1) IX, XI; 2) ІХ, Х ІІ варіант – 1) VIII, X; 2) XI, XII
Завдання 2. Відповідь: І варіант - ●●●—— ІІ варіант - ●●●———●●●
Один, два – усі піднялись, Повернулись, похитались. Три, чотири – руки вгору, В сторони і вгору знову. П’ять, шість – опустили, І швиденько всі присіли. Сім, вісім – всі малята Стрибають, як жабенята. Дев’ять, десять, - рівно стали І за парти посідали
Завдання 3. Відповідь: І варіант – 1 ІІ варіант – 1 Завдання 4. Відповідь: І варіант – 1 – однією рискою, 2 – двома рисками ІІ варіант - 2
Учитель зачитує незрозумілу інформацію. Команди повинні відгадати і змінити на правильну інформацію. Команда, яка перша дала відповідь – отримує бал.
Риє нам з тобою дріт (кріт) Під землею перехід.
Пригріло сонечко як слід, І на Дніпрі розтанув дід (лід)
Мишкам хвалилась маленька сестра:
Як в окріп потрапив бак, (рак) Став червоний, наче мак.
Я іменини відзначаю: З’їв порт і випив чашку чаю. (торт)
Я вдягнув новий салат, (халат) А він довгий – аж до п’ят.
Учням роздаються таблиці з буквами. Потрібно знайти імена дівчаток. Та команда, яка більше відгадає імен – переможець конкурсу.
Конкурс «Запам’ятай» (3 хв) Учні протягом 20 секунд уважно розглядають малюнок. Потім дають відповіді на запитання Команда, яка дала правильну відповідь, отримує бал.
Команди викликаються до дошки і стають один біля одного. Завдання: назвати слова, які пов’язані з предметом «Інформатика». Учень, який думає довше 10 секунд, вибуває з гри. Перемагає команда, яка «виб’є» гравців-конкурентів.
Учні визначають свою поведінку на уроці і добавляють до загальної кількості балів: 1 бал: Я був неуважний, не виконував вказівок учителя, заважав іншим, розмовляв не за темою, порушував правила техніки безпеки. 2 бали: Я був неуважний, не завжди виконував вказівки учителя, іноді заважав іншим. 3 бали: Намагався працювати, але час від часу відволікався на сторонні справи. 4 бали: Був уважний весь урок, працював, незважаючи на перешкоди. Учитель оголошує переможця гри і нагороджує грамотами команди-учасниці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1159 | |
Дива природи. Редагування текстів |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Всього коментарів: 0 | |