Підсумковий урок з теми "Поняття "Інформація". Види роботи з інформацією". «Незрозуміла інформація». Обробка текстової інформації

Урок №10

Тема: Підсумковий урок з теми "Поняття "Інформація". Види роботи з інформацією".

Практична робота №10. «Незрозуміла інформація». Обробка текстової інформації

Мета:

  • перевірити знання учнів з вивчених тем;
  • розвивати логіку та мислення;
  • виховувати старанність і точність у виконанні завдань.

Обладнання програмне забезпечення: «Контрольна робота №1», грамоти командам-учасникам, картки для конкурсу «Хто більше?», презентація «Урок 10»

Вимоги до учнів: знати поняття «інформація» , види інформації, способи передавання й отримання інформації, властивості інформації.

Хід уроку

  1. Організаційний момент (1 хв)
  2. Актуалізація опорних знань

1) Перевірка домашнього завдання (1 хв)

2) Повторення правил техніки безпеки (2 хв)

Незнайко, виконуючи завдання на комп’ютері, присунувся до екрана монітора дуже близько і почав водити пальцем по тексту на екрані монітора. Які правила техніки безпеки порушив Незнайко?

  1. Перевірка сформованих знань та умінь
  1. Оголошення теми і мети уроку (1 хв)

Учитель оголошує конкурс між учнями 3 класу. Клас ділиться на команди. Кожна команда придумує собі назву.

  1. Розминка (3 хв)

Завдання 1.

Відповідь: І варіант – 1) IX, XI; 2) ІХ, Х

                     ІІ варіант – 1) VIII, X; 2) XI, XII

  1. Конкурс «Шифрувальник» (5 хв)

Завдання 2.

Відповідь: І варіант - ●●●——

                     ІІ варіант - ●●●———●●●

  1. Фізкультхвилинка (1 хв)

Один, два – усі піднялись,

Повернулись, похитались.

Три, чотири – руки вгору,

В сторони і вгору знову.

П’ять, шість – опустили,

І швиденько всі присіли.

Сім, вісім – всі малята

Стрибають, як жабенята.

Дев’ять, десять, - рівно стали

І за парти посідали

  1. Конкурс «Інформація» (5 хв)

Завдання 3.

Відповідь: І варіант – 1

                     ІІ варіант – 1

Завдання 4.

Відповідь: І варіант – 1 – однією рискою, 2 – двома рисками

                     ІІ варіант - 2

  1. Конкурс «Хто швидше?» (3 хв)

Учитель зачитує незрозумілу інформацію. Команди повинні відгадати і змінити на правильну інформацію. Команда, яка перша дала відповідь – отримує бал.

 

Риє нам з тобою дріт (кріт)

Під землею перехід.

 

Пригріло сонечко як слід,

І на Дніпрі розтанув дід (лід)

 

Мишкам хвалилась маленька сестра:

  • Кіт не страшний, в нас глибока гора! (нора)

Як в окріп потрапив бак,  (рак)

Став червоний, наче мак.

 

Я іменини відзначаю:

З’їв порт і випив чашку чаю. (торт)

 

Я вдягнув новий салат,  (халат)

А він довгий – аж до п’ят.

 

  1. Конкурс «Хто більше?» (5 хв)

Учням роздаються таблиці з буквами. Потрібно знайти імена дівчаток. Та команда, яка більше відгадає імен – переможець конкурсу.

 

Конкурс «Запам’ятай» (3 хв)

Учні протягом 20 секунд уважно розглядають малюнок. Потім дають відповіді на запитання

Команда, яка дала правильну відповідь, отримує бал.

  1. Конкурс «Крокодил» (7 хв)

Команди викликаються до дошки і стають один біля одного. Завдання: назвати слова, які пов’язані з предметом «Інформатика». Учень, який думає довше 10 секунд, вибуває з гри. Перемагає команда, яка «виб’є» гравців-конкурентів.

  1. Підсумок уроку (3 хв)

Учні визначають свою поведінку на уроці і добавляють до загальної кількості балів:

1 бал: Я був неуважний, не виконував вказівок учителя, заважав іншим, розмовляв не за темою, порушував правила техніки безпеки.

2 бали: Я був неуважний, не завжди виконував вказівки учителя, іноді заважав іншим.

3 бали: Намагався працювати, але час від часу відволікався на сторонні справи.

4 бали: Був уважний весь урок, працював, незважаючи на перешкоди.

Учитель оголошує переможця гри і нагороджує грамотами команди-учасниці.



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 1114 | Рейтинг: 0.0/0
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння
Підсумковий урок за І семестр
Праця людей у місті (селі)
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]