Урок № 10 Тема: Передавання інформації. Робота з програмами в підтримку навчальних предметів. Передавання інформації Мета уроку:
Обладнання: програма «Карта України». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. Які правила поведінки в комп’ютерному класі ви знаєте? ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Розминка. Розв’язання логічних завдань. Сьогодні ми вивчимо, що таке анаграми. Це загадки, для розв’язання яких треба переставити місцями букви. Спробуйте розгадати анаграми і виключите зайве слово. ААЛТІРК (Тарілка) АВАЗІЛ (Валіза) КОЖАЛ (Ложка) ШКААЧ (Чашка) Яке слово зайве? Чому? ІІІ. Актуалізація опорних знань. Я дала інформацію про анаграми. За допомогою цієї інформації ви змогли їх розгадати. Пригадайте, що таке інформація? Які є властивості інформації? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення нового матеріалу. Тема сьогоднішнього уроку «Передавання інформації». 2. Робота з підручником ст.22-23. Давайте діями передамо інформацію
3. Фізкультхвилинка. Один – піднести руки вгору, Два – нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Не торкайтеся підлоги. Три, чотири – прямо стати, Будемо відпочивати. V. Робота з програмою «Карта України». Релаксація. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз. Повторити 4-5 раз. VІ. Узагальнення результатів уроку. Підведення підсумків.
VІІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» ст. 23. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1178 | |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
Всього коментарів: 0 | |