Урок № 6 Тема: Інформація, інформаційні процеси (повторення). Від сприйняття до використання. Мета уроку:
Обладнання: програма «Послідовність малюнків». Хід уроку І. Організація класу до уроку. Техніка безпеки. Пригадаймо, як слід поводити себе у комп’ютерному класі. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Розминка. На минулому уроці ми з вами вивчили вид загадок – логогрифи. Що таке «логогрифи»? Наприклад: Без Т – вода кипить, А з Т – учень за нею сидить. (Пара – партва) А сьогодні ми з вами вивчимо ще один вид загадок – метаграми. Це загадка, для відгадування якої треба в слові одну літеру замінити іншою. Спробуйте розгадати декілька метаграм. Полохлива і струнка, З роду оленів вона. Коли ж змінити к на з. Птах у лісі закує. (Козуля – зозуля)
Я є в одежі, а коли змінити другу букву, то стану маленькою тваринкою, що любить гратися з дітками. (Кишеня – кошеня). ІІІ. Актуалізація опорних знань.
ІV. Вивчення нового матеріалу. Завдяки інформації про метаграми, ви змогли їх розгадати. Отже, сьогодні ми продовжимо говорити про інформацію. Тема уроку «Від сприйняття до використання». На цьому уроці ви дізнаєтесь, як людина сприймає інформацію, познайомитесь з різними видами інформації. 1. Розповідь вчителя з елементами бесіди. Людина здатна отримувати інформацію за допомогою 5 органів чуттів: Зір – за допомогою очей людина отримує зорову інформацію (тексти, числа, малюнки); Слух – за допомогою вух людина отримує звукову інформацію (мова, музика, звукові сигнали, шум); Нюх – за допомогою носа людина отримує інформацію про запахи навколишнього світу; Смак – інформація про те, який предмет на смак за допомогою язика: гіркий, солоний, солодкий; Дотик – кінчиками пальців людина отримує інформацію про те, який предмет на дотик: теплий, шорсткий тощо.
2. Робота з підручником.
Отже, людина може зберігати інформацію, обробляти її, передавати. 3. Фізкультхвилинка. Давайте діями і словами передамо інформацію. На кожне питання відповідайте хором «Ось так!» і жестами показуйте. Як живеш? – Ось так! (Показ великого пальця). Як ідеш? – Ось так! (Прокрокувати двома пальцями по долоні). А біжиш? – Ось так! (Зігнути руки в ліктях і показати, як працюють ними при бігу). Уночі спиш? – Ось так! (Руки під щоку і покласти на них голову). Як береш? – Ось так! Як даєш? – Ось так! Як граєшся? – Ось так! (Надути щоки і злегка стукнути). А грозиш? – Ось так! (Погрозити пальцем сусідові). V. Робота з програмою «Послідовність малюнків». Завдання на сторінці 15 підручника. VІ. Узагальнення результатів уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» ст. 13. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1059 | |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Комахи |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Всього коментарів: 0 | |