УРОК 1 Тема. Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для людини; вчити називати показники здоров’я, розрізняти показники власного здоров’я; вчити дітей тренувати м’язи, розвивати витривалість; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя Учитель. Життя і здоров’я — найбільша цінність. Коли ти здоровий, то добре працюєш, гарно вчишся. Ти завзято робиш різні справи: читаєш цікаву книжку, копаєш грядку, прибираєш кімнату, біжиш до магазину, граєшся у м’яча. До показників здоров’я відносять також фізичні якості, що відповідають віку дитини. Сьогодні ми поговоримо про показники здоров’я та навчимось їх розрізняти. 2. Робота за підручником (С. 4-7) Читання тексту на с. 4. — Розгляньте малюнки. Назвіть показники здоров’я дітей, зображених на малюнках. Укладіть речення за ними. — Чому говорять, що найбільше щастя в житті — здоров’я? — Як поводиться вдома здорова дитина? — Як поводиться в школі здорова дитина? — Які почуття є у здорової дитини? — Як ставиться здорова дитина до оточуючих? — Який настрій у здорової людини? Висновок: у здорової людини гарний настрій. — Розгляньте малюнки на с. 5. Яких дітей зображено на малюнках? Доведіть свою думку. Складіть відповідні речення. — Як керує своїми емоціями здорова людина? Висновок: здорова людина вміє керувати своїми діями, емоціями. — Розгляньте малюнки на с. 6. Яких дітей зображено на малюнках. Доведіть свою думку. Складіть відповідні речення. — Що ви відчуваєте, коли здорові? Що вам приємно? Чим ви милуєтесь? Які робите справи? Висновок: здорова людина — добра і справедлива. — Розгляньте малюнки на с. 7. — Завдяки чому людина рухається? — Які рухи ви виконуєте за допомогою м’язів? — Що означає «докласти зусиль»? Наведіть приклади. — Що означає «виконувати посильну роботу»? Наведіть приклади. — Що означає «відсутність витривалості»? Наведіть приклади. — Розгляньте малюнок. Що робить дівчинка? Чи доводилося вам фарбувати дерева? З якою метою? Чи легка ця робота? Чого треба докласти? Чи посильна ця робота для школярів? — На правому малюнку зображено силометр. За допомогою си-лометра вимірюють силу м’язів. 3. Фізкультхвилинка Раз — підняли руки вгору. Два — схилилися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. Раз, два, три, чотири — Треба знову прямо стати, П’ять, шість, сім, вісім — І спочатку починати. 4. Продовження роботи за підручником — Розгляньте малюнки на с. 8. Розкажіть, роботу яких м’язів зображено на них. Укладіть відповідні речення. — Чи можна тренувати м’язову витривалість? — Як це робити? — Чи відома вам гра «Завмри — відімри!»? Що вона розвиває? 5. Робота в зошиті (С. 2-3) 1) № 2. Вивчення вірша. Повинні завжди люди робити вірний шаг. Здоровим має бути і тіло і душа. Вода, повітря, сонце, зарядка, спорт, режим: Радій життю, мій друже! Здоров’я бережи! (О. Чеботарьов) 2) № 3. Поясніть прислів’я. • Краще попередити хворобу, ніж її лікувати. • Живи, як треба, — і лікаря не треба. 3) № 5. Тест «Так чи ні?» Упізнай показники здоров’я. Відсутність болю Добрий настрій Гарна постава Дзвінкий голос Добрий апетит Дратівливість Доброзичливість Кашель Ясні очі 4) № 6. Поясніть прислів’я. • Якщо дитина бігає й грається, то їй здоров’я усміхається. • Здоровому все здорово. • Без уроків фізкультури не зміцниш мускулатури. 6. Підсумок уроку — Від чого залежить здоров’я? — Розкажіть, як ви почуваєтесь, коли здорові. — Назвіть показники здоров’я людини. — Назвіть показники свого здоров’я. — Згадайте прислів’я про здоров’я. — Як ви тренуєте свої м’язи? — Оцініть свою м’язову витривалість. | |
| |
Переглядів: 2101 | |
Властивості паперу. робота з папером |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Київ — столиця України |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Всього коментарів: 0 | |