💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вимоги до товаришування, спільної гри, праці, навчання в групах, у класі

Тема: Вимоги до товаришування, спільної гри, праці, навчання в групах, у класі

Мета: закріпити уявлення учнів про поняття товаришування, дружніх взаємин, взаємодопомоги; спонукати їх до товаришування, допомогти усвідомити аспекти дружби у простих зв’язках і ситуаціях; розвивати вміння знаходити засоби для відстоювання власної позиції; виховувати чесність, щирість, бажання бути справжніми друзями.

Обладнання: фломастери; аркуш паперу; мікрофон; сонечко, промінці.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

Земля в барвистому суцвітті У часі й просторі летить.

Ти не один живеш на світі,

Один би ти не зміг прожить.

— Сьогодні будемо говорити про вимоги до товаришування, спільної гри, навчання в групах, у класі.

III. Вивчення нового матеріалу

 1. Метод «Мікрофон»

— Дорогі діти, ви всі маєте друзів. Вам разом весело і цікаво. Яким повинен бути друг? (Діти висловлюють свої думки.)

2. Складання асоціативного куща. Робота в групах

Кожна група пропонує слова до кожної літери слова «дружба», які записуються на аркуші паперу у стовпчик.

Д (добрий, друг,...)

Р (розумний, радість,...)

У (удача, успіх,...)

Ж (життя, жарти,...)

Б (бадьорість, братство,...)

А (активність,...)

3. Гра «Добре», «Погано». Робота в парах

— У вас на партах є картки зі словами, які слід розділити на дві групи: «Погано» та «Добре».

На дошці прикріплено ці слова, а діти добирають слова на картках і прикріплюють під написами там, де вважають за потрібне.

Слова: забруднив, прочитав, пожалів, обманув, погано, захистив, образив, обіграв, посварився, злякав, відремонтував, допоміг, ударив, штовхнув, поділився, провідав, схитрив, відібрав, зруйнував, обігрів, прочитав, подарував. Фізкультхвилинка

4. Гра «Продовж речення»

• Справжній друг — це той, хто...

5. Узагальнення вчителя

— Якщо люди живуть разом, виконують спільну роботу (навчаються, граються), то вони повинні ставитись одне до одного доброзичливо, з повагою, з приємністю. Це одне з правил товаришування. А які ще правила товаришування ви знаєте? (Відповіді учнів )

— Але це ще не означає, що треба погоджуватись з усім, що пропонують товариші. Вони можуть помилятися. Обов’язково намагайтеся переконати товариша в його помилці.

— Кожен повинен мати власну думку, вміти її відстоювати, але не образливо до інших. Кажуть, що словом можна вбити. Адже багато хвороб серця виникають під впливом жорстокості і образ.

IV. Закріплення вивченого

1. Робота за картками

Як правильно дружити, прочитай І частку не де слід додай.

_______пропускай повз вуха поради і зауваження друга.

_______повчай друга постійно, в усьому і всюди.

_______допомагай другу в біді.

_______критикуй його на людях.

_______цікався захопленнями друга.

_______підбадьорюй у час скрути.

_______кепкуй з нього в гурті.

_______сперечайся з ним на кожному кроці з будь-якого приводу.

_______перебивай, коли він говорить.

_______приділяй другові багато уваги.

2. Аналіз життєвих ситуацій

• У класі не вистачало підручників з курсу «Я і Україна». Вчителька роздала по одному підручнику на кожну парту, щоб учні ділились і вивчали матеріал по черзі. Валентин захворів і не відніс підручник товаришеві. А Мирослав не прийшов за підручником. Наступного дня, вчителька запитала в Мирослава домашнє завдання, а він не міг відповісти. І коли вчителька вже готова була поставити Мирославу двійку, Валентин підніс руку і пояснив ситуацію. Мирослав зніяковів. Чому?

• Миколка завжди кидав свої речі будь-де. Одного разу однокласники заховали його портфель, а коли Миколка схаменувся і почав його шукати, віддали йому і порадили при цьому не кидати речі будь-де, бути акуратнішим.

V. Підсумок уроку

— У нас на дошці є сонечко, але воно без промінців. А на партах є промінці, на яких ви запишете риси характеру, які допоможуть вам підтримувати дружні стосунки у класі. (Діти записують на промінцях риси характеру і прикріплюють промінці до сонечка )

— Гарне сонечко у нас вийшло?

— Що цікавого було на уроці?

— Говорять, дерево міцне корінням, а людина — друзями. Тому нехай завжди у вас будуть вірні товариші, які підтримають вас у горі і в радості!

VI. Домашнє завдання

1) Намалювати портрет свого товариша і вміти розповісти про нього.

2) Виконати завдання в зошиті (с. 12, завдання 3, 4, 5).

Категорія: Природознавство / Я і Україна | Додав: SYLER (09.01.2015)
Переглядів: 2819 | Рейтинг: 0.0/0
Робочий стіл. Піктограми
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Саморобна дидактична гра «сад і город»
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]