Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв'язування простих задач способом складання рівняння Мета: формувати вміння письмово віднімати двоцифрові і трицифрові числа з переходом через розряд; розвивати вміння розв'язувати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом; формувати вміння розв'язувати прості задачі способом складання рівняння; розвивати мислення; виховувати культуру математичного запису. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання — Прокоментуйте розв’язання прикладів першого і останнього стовпчиків завдання 455 (с. 73). 2. Гра «Шифрувальник» — Розшифруйте назву країни. Ї 37 + 54 : 6 + 28 У 18 + 7 ■ 8 - 30 Р 82 - 7 ■ 6 + 19 К 80 - 6 ■ 9 + 38 А 65 + 24 : 3 - 16 Н 37 + 27 : 3 - 8 44 64 59 57 74 38 57 УКРАЇНА 3. Математичний диктант — Запишіть числа, у яких: 9 сот. 7 дес. 1 од.; 4 сот. 7 од.; 7 сот. 8 дес; 6 од. III розряду і 2 од. І розряду. — Запиши цифрами такі числа: шістсот шістнадцять, чотириста сорок, триста дев’яносто, сімсот п’ять, п’ятсот п’ятдесят п’ять. — Запишіть число, що передує числу 200. — Запишіть, скільки всього десятків у числі 666. — Запишіть у сантиметрах 2 м 9 см; 2 м 9 дм; 9 дм. Відповіді: 971; 407; 780; 602. 616;440;390;705;555. 199; 66 дес; 209 см; 290 см; 90 см. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми будемо складати і розв’язувати задачі за допомогою рівняння; обчислювати рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. IV. закріплення вивченого матеріалу 1.Розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів є числовим виразом (с. 73, завдання 452) Перше і друге рівняння учні розв’язують самостійно. х + 247 = 651 х = 651 - 247 х = 404 651 404 247 +247 404 651 Відповідь: 404. Третє і четверте — з коментуванням. Учитель наголошує на тому, що один із компонентів у рівнянні записаний у вигляді числового виразу. Спочатку потрібно знайти значення цього числового виразу, а потім знайти корінь рівняння. 2. Робота над задачею (с. 73, завдання 453) — Прочитайте задачу. — Скільки суконь повинні були пошити в ательє? (Невідомо. Позначимо це буквою х.) — Скільки суконь пошили? (145 і 47) — Якщо пошили, то яку дію виконаємо? (Віднімання) — Скільки суконь залишилося пошити? (56. Це різниця.) Отже, запишемо розв’язання задачі у вигляді рівняння: х - (145 + 47) = 56 Один учень розв’язує рівняння з коментуванням біля дошки. — Складіть відповідь до задачі. (248 суконь повинні були пошити в ательє.) 3. Самостійна робота — Обчисліть, записуючи числа у стовпчик. 1 варіант2 варіант 767 - 250947 - 321 275 - 64198 - 35 945 - 217453 - 227 573+232257+238 4.Завдання з логічним навантаженням. Робота в групах — Розріжте п’ятикутник по прямій лінії на: 1) трикутник і чотирикутник; 2) два чотирикутники; 3) чотирикутник і п’ятикутник; 4) трикутник і п’ятикутник; 5) трикутник і шестикутник. V. підсумок уроку — Що повторили на уроці? — Під час виконання яких завдань зазнали певних труднощів? VI. домашнє завдання С. 73, завдання 456. | |
| |
Переглядів: 2040 | |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Робочий стіл. Піктограми |
Декоративна аплікація |
Всього коментарів: 0 | |