💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії

Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач

Мета: ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі, рівняння; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Фронтальна перевірка домашнього завдання

2. Гра «Рибалки» (напорівняння чисел)

Учні «ловлять» рибу з числами і вкидають у два відерця: більше, ніж 361 і менше ніж 361.

Числа: 723; 433; 548; 115; 274; 93; 975; 360.

3. Математичний диктант (с. 57, завдання 367)

— Запишіть вирази та обчисліть їх.

(400 + 20) + 500 = 920

(300 + 70) - 40 = 330 (500 + 40) + 50 = 590 (600 + 30) - 400 = 230 510 + 300 = 810 890 - 700 = 190 Взаємоперевірка робіт.

4. Хвилинка каліграфії (с. 57)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися усно додавати круглі трицифрові числа з переходом через розряд виду 230 + 80; застосуємо ці знання під час розв’язування задач, прикладів, рівнянь.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Пояснення нового матеріалу (с. 57, завдання 368)

— Розгляньте записи у підручнику.

— Поясніть обчислення:

230 + 80 = ...

Міркуйте так:

Щоб знайти суму чисел 230 + 80, треба перше число розкласти на розрядні доданки: сотні і десятки. Потім додаємо десятки й одержуємо 110. До 200 додали 110, отримали 310.

2. Первинне закріплення (с. 58, завдання 369)

— Обчисліть приклади з коментуванням.

170 + 60 = 230770+ 40 = 810

230 + 70 = 300650 + 60 = 710

540 + 60 = 600480+ 30 = 510

3.Робота над задачею (с. 58, завдання 372)

— Прочитайте задачу.

— Скільки гостей прибуло із сусідніх сіл та райцентру?

— Скільки гостей прибуло із селища Королево та інших сіл?

— Якою дією дізнаємося, скільки всього гостей прибуло на свято?

— Запишіть розв’язання в зошити.

— Зачитайте відповідь до задачі. (210 учасників)

Фізкультхвилинка

V. розвиток математичних знань

1. Робота над задачею (с. 58, завдання 373)

— Повторіть умову за підручником.

— Запишіть вираз до задачі. (75 + 60 + 5 + 25 + 1 + 15 + 1 = 182)

— Як зручно обчислити? (75 + (60 + 15) + (25 + 5) + 1 + 1 = 182)

2. Гра «найкращий рахівник» (с. 58, завдання 377)

— Хто виявився найкращим рахівником?

— Чому? (Найкращий рахівник — козенятко. Не припустився жодної помилки.)

3. Розв'язування рівнянь з коментуванням (с. 58, завдання 370)

— Як знайти невідоме зменшуване; від’ємник?

4. Робота над задачею (с. 59, завдання 374)

Аналіз задачі за запитаннями вчителя, складання короткої умови.

Було — 780 грн і 80 грн Витратив — ?

Залишилось — 8 банкнот по 5 грн

— Скільки всього грошей було у тата?

— Як ми про це дізналися?

— Скільки залишилося грошей у тата? Скільки це всього?

— Яку дію виконали?

— Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне питання задачі?

— Запишіть розв’язання самостійно. (Один учень виконує завдання за закритою дошкою.)

Перевірка виконаних робіт.

Розв’язання.

 1) 780 + 80 = 860 (грн.) — було у тата

 2) 5 ■ 8 = 40 (грн) — залишилося

 3) 860 - 40 = 820 (грн)

Відповідь: 820 грн витратив тато.

5. Завдання для допитливих «Банк математичних цікавинок»

(с. 59, завдання 375)

Відповідь: Юлі 19 років.

VI. підсумок УРОКУ

— Які приклади навчилися обчислювати?

— Які завдання на уроці були найскладнішими?

— Які завдання вам сподобалися? Чому?

VII. домашнє завдання

Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.12.2015)
Переглядів: 3548 | Рейтинг: 0.0/0
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Поняття декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення прос...
Правила користування громадським транспортом
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]