Тема: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове число Мета: вправляти учнів в усному додаванні і відніманні трицифрових чисел. Ознайомити з письмовим діленням трицифрових чисел на одноцифрове число. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє, як знаходив кількість люстр у задачі 1065*. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 215154 • 3•2 Порівняти числа. 240 > 200 на ... 500 > 100 на ... Картка 2 Обчислити. 193 • 3 152 • 4 390 < 400 на . 670 < 200 на 261 • 2 Порівняти числа. 510 > 500 на ... 800 > 200 на ... Картка 3 Обчислити. 183 • 2 141 • 5 250 < 350 на 902 < 908 на 236 • 2 490 < 500 на 124 < 620 на . 8 сот. 3 од. 4 сот. 5 дес. 9 сот. Порівняти числа. 380 > 300 на ... 600 > 100 на ... 2. Колективна робота. • Назвати число, в якому: 5 сот. 8 дес. 6 од. 2 сот. 3 дес. 1 од. 6 сот. 4 дес. 7 од. • Чим подібні числа кожної пари? 308 500406 3850 400 • Знайти помилки і виправити їх. 300 + 10 = 400 430+ 100 = 530 800 - 800 = 1140+ 140 = 240 600 - 60 = 0670- 70 = 600 3. Математичний диктант. а) Записати число, в якому 5 сот. 3 дес. 2 од.; 2 сот. 4 дес.; 6 сот. 5 од. б) Записати число, в якому 3 од. ІІІ розряду, 8 од. ІІрозряду 9 од. І розряду. в) Записати три будь-яких тризначних числа. г) Збільшити кожне з отриманих чисел на 20. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Обчислити зручним способом. (12 + 16) : 3, (54 + 24) : 6. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 1068, с. 154. Пригадавши усний спосіб ділення, учні усвідомлюють незручність у застосуванні та з допомогою вчителя ознайомлюються з письмовим способом ділення. • Завдання 1069, с. 154. Коментоване виконання. • Завдання 1071, с. 154. Прочитавши та проаналізувавши задачу, учні самостійно записують розв’язання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 1066, с. 154. Колективне виконання. • Завдання 1072, с. 154. Ознайомившись зі змістом завдання, учні пригадують, як знайти довжину сторін, периметр прямокутника. Самостійно виконують завдання. • Завдання 1073, с. 154 Самостійне виконання. Перевірку виконати коментовано. • Завдання 1047*, с. 154. Фронтальна робота. Додаткові завдання (на вибір) а) Знайти правильні рівності. 80■8=6432■10=320 460 : 10 = 46150 : 3 = 5 5 ■ 2 = 100024 ■ 4 = 86 200 : 100 = 2030 : 1 = 3 б) Порівняти. 6 м 2 дм 8 см □ 628 см а - 26 □ а - 12 с ■ 2 □ с ■ 43 м 54 дм □ 54 дм Ь + 13 □ 13 + Ьа : 1 □ а : 2 в) Подати числа у вигляді суми розрядних доданків. 524 = □ + □ + □738 = □ + □ + □ 820 = □ + □ 205 = □ + □ г)Тривалість життя сосни становить 250 років, а кедра — у 2 рази більша. Скільки років живе кедр? Заповнити порожні квадрати. 90170 110 50 60 40 140 80
VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 1067, 1070, с. 154. Підсумки уроку. | |
| |
Переглядів: 1648 | |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Всього коментарів: 0 | |