Тема: Розв’язання задач на час Мета: опрацювати три різновиди задачі на час; удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, які включають знаходження частини числа та навички ділення двоцифрового числа на двоцифрове. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє розв’язання задачі 988. • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 989. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Накреслити такі фігури. Знайти і зафарбувати 1 . 1_______________________ - і - смужок. 32 У парку росло 40 троянд — троянд — червоні, решта — білі.^ Скільки білих троянд росло у парку? Картка 2 Накреслити такі фігури. Знайти і зафарбувати - і - смужок. 43 Знайти, яку частину метра становить 1 дм? Картка 3 Накреслити такі фігури. Знайти і зафарбувати 1 . 1________________________ - і - смужок. Дитина спить — частину доби. Скільки годин спить дитина? ® 2. Колективна робота. На скільки рівних частин розрізано кожну грушу? Як називається кожна з рівних частин? Скільки половин, скільки четвертих частин у цілій груші? Назвати кожну із зафарбованих частин кола. Позначити частини. Що в цьому записі означають числа? ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 990, с. 143. Колективне виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 991, с. 144. Фронтальна робота. Користуючись годинником, учні розв’язують задачі. • Завдання 992, с. 144. Усне виконання. Пригадати, що 1 год = 60 хв, 1 м = 100 см. V. Розвиток математичних знань • Завдання 993, с. 144. Самостійне виконання. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами. • Завдання 994, с. 144. Самостійне виконання. Під час перевірки з’ясувати, як знаходити дільник. • Завдання 995, с. 144. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Розв’язання записують самостійно. • Завдання 996, с. 144. Прочитавши умову задачі, з’ясувавши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання. • Завдання 997*, с. 144. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши задачу, учні колективно її розв’язують. 1) 27 • 3 = 9 (л) — долили до того, що було. 2) 9 + 27 = 36 (л) — стало. 3) 36 : 3 = 12 (л) — залишилось. Додаткові завдання (на вибір) а)Котру годину показують годинники на малюнках? б) Котру годину покажуть годинники через чверть години? в) Скільки місяців становить 1/2 року? 1/4 року? г) Скільки годин становить 1/2 доби, 1/4 доби? ґ) Тренування юних баскетболістів продовжувалось 50 хв і закінчилось о 4 год 55 хв. Коли почалось тренування? д) Накреслити відрізок, довжина якого становить 1/3 від 15 см. є) В один і той самий момент на чотирьох годинниках було зображено. Один з цих годинників поспішав на 20 хв, другий — запізнився на 20 хв, третій — стояв, четвертий годинник йшов правильно. Котра була година в той момент? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 998, 999, с. 144, 145. Підсумки уроку. Учень вийшов з дому о 8 год і прийшов до школи о 8 год 25 хв. Скільки хвилин він витратив на дорогу? | |
| |
Переглядів: 1266 | |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Охорона водойм |
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Всього коментарів: 0 | |