💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірка дії множення дією ділення

Тема: Перевірка дії множення дією ділення

Мета: пояснити спосіб перевірки дії множення; вправляти учнів у розв’язанні задач і рівнянь.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 944.

• «Ланцюжком» учні повідомляють розв’язання прикладів 945.

II. Актуалізація й корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити і зробити перевірку.

96 :642 : 380 : 598 :2

Картка 2

Обчислити і зробити перевірку.

92 :248 : 260 : 576 :4

Картка 3

Обчислити і зробити перевірку.

72 :356 : 470 : 598 :7

2. Колективна робота.

• З поданих чисел вибрати по 3 таких числа, щоб отримати рівність:

25350

90453

18 2589

76 8954

18719

• Знайти помилки.

8 ■ 10 = 80092 : 2 = 4446 + 54 = 1000

50 ■ 50 = 25081 : 1 = 1 990 - 0 = 0

6 ■ 1 = 640 : 5 = 8 10 + 0 = 10

• Обчислювальний «ланцюжок».

Зменшуване 400, від’ємник 200, знайти різницю ...; поділити на 10 ...; поділити на 5 ...; помножити на 13 ... ; додати 4 ... ; поділити на 4 ... ; поділити на 2 ... ; додати 43 ... ; помножити на 10 ... ; відняти 100. Що вийшло? (Відповідь: 400).

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• У кожній трійці чисел назвати пропущений множник чи добуток.

5, ... , 40;2, 100, .. ;3, 18, ... ;

... , 10, 60;12, ... , 24.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 946, с. 137. Колективне виконання.

• Завдання 947, с. 138. Фронтальна робота.

• Завдання 948, с. 138 Самостійне виконання. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 949, с. 138. Колективне виконання. Користуючись виразом, учні роблять стислий запис, аналізують його. Самостійно записують розв’язання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки.

• Завдання 950, с. 138. Прочитавши умову задачі та проаналізувавши її, учні складають план розв’язання. Розв’язання записують самостійно.

• Завдання 951, с. 138. Самостійне виконання. Під час перевірки пояснити, як знаходили невідоме число.

• Завдання 952*, с. 138. Фронтальне виконання.

1) 28 + 29 + 33 = 90 (д.) — разом;

2) 90 : 3 = 30 (д.) — порівну в кожен автобус. Додаткові завдання (на вибір)

а)Порівняти подані добутки. На скільки один з них більший від другого?

8 ■ 9 □ 7 ■ 912■ 4 □ 12 ■ 610■ 1 □ 10 ■ 2

б) Записати 3 нерівності та 3 рівності, використовуючи такі вирази:

48 : 317■ 98+ 830 : 656: 745: 9

в) Скільки годин квітки кульбаби можна бачити відкритими, якщо вони відкриваються о 5 годині ранку, а закриваються о 7 годині вечора?

г) Накреслити відрізок завдовжки 13 см. Скільки разів по 3 см уміститься в цьому відрізку?

ґ) Поставити дужки так, щоб рівності були правильні:

63 - 33 : 3 = 10200 - 36 + 24 = 40

75 : 25 ■ 3 = 1100 - 90 - 46 = 56

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 953, 954, с. 138.

Підсумки уроку.

Перевір множення діленням.

18 ■ 3 = 54.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (15.11.2015)
Переглядів: 1514 | Рейтинг: 0.0/0
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини»
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізків. Кругові...
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільном...
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]