Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72 : 3; 50 : 2 Мета: пояснити зазначений вище спосіб ділення; опрацювати складання задачі за поданим виразом та розв’язати задачу на три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 917. • Два учні, які розв’язали задачу 918 різними способами повідомляють розв’язання. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 84 : 2 42 : 2 96 : 3 + 18 86 : 2 - 13 Розв’язати рівняння. 24 : х = 2 46 + х = 83 Картка 2 Обчислити. 48 : 2 : 6 64 : 2 : 8 36 : 3 : 4 86:2 + 17 Розв’язати рівняння. 96 : х = 3 87 - х = 19 Картка 3 Обчислити. 99 : 3 + 14 84 : 4 : 3 48 : 4 • 2 + 15 69 : 3 + 2 • 14 Розв’язати рівняння. 86 : х = 2 94 - х = 58 2. Колективна робота. • Заповнити таблицю. Ділене8133 5048 Дільник10 3136 2 Частка982 Пояснити, що зробити з числами першого рядка, щоб отримати числа другого рядка (збільшити, зменшити). 15425312950827 307203426608149 • Знайти число, від якого можна 6 разів відняти число 3; 2 рази число 5; 7 разів число 4; 8 разів число 8. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3. Математичний диктант. • Записати вирази й обчислити їх. а) Суму чисел 3 і 7 помножити на 4. б) Перший множник 5, другий — сума чисел 3 і 6. в) Перший множник 8, другий — сума чисел 20 і 8. г) Суму чисел 16 і 8 поділити на 3. • Завдання 919, с. 134. Коментоване виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 920, с. 134. Колективне виконання. Учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб ділення — двоцифрове число треба розкласти на зручні доданки, перший доданок при діленні на одноцифро-ве число дає десятки, другий доданок — одиниці. • Завдання 921, с. 134. Коментоване усне виконання. • Завдання 922, с. 134. Самостійне виконання. Під час перевірки учні пояснюють спосіб ділення. V. Розвиток математичних знань • Завдання 923, с. 134. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Якщо виникає потреба, роблять стислий запис. Прокоментувавши план розв’язання, самостійно записують розв’язання. • Завдання 924, с.134. Колективне виконання.За даним виразом учні складають і розв’язують задачу. • Завдання 925, с. 134. Колективне виконання. • Завдання 926, с. 134. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 927*, с. 134, 135. б) Розв’язати рівняння. 88 : х = 463 : х = 3 х • 2 = 46х • 2 = 84 в) Обчислити вирази, якщо Ь = 50, а = 10, с = 20. Ь : а • с; Ь + а - с; Ь • а + с. г) Скільки відрізків зображено на кресленні? Назвати їх. СБВОА І-------------1-------------1------------1 ґ) Де знаходяться стрілки годинника, якщо від початку доби пройшло 5 годин, 10 годин, 15 годин, 20 годин? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 928, 929, с. 135. Підсумки уроку. Обчислити. 52 : 3. | |
| |
Переглядів: 2527 | |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
Сонце — джерело світла і тепла |
Київ — столиця України |
Всього коментарів: 0 | |