Тема: Множення виду 320 * 2 Мета: Пояснити спосіб множення 320 * 2; удосконалювати вміння розв’язувати задачі, пов’язані з одиничними нормами. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє розв’язання і відповідь першої задачі, другий повідомляє розв’язання і відповідь другої задачі (завдання 881). • Повідомити розв’язання задачі 882 за допомогою виразу. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів. 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 20 ■ 8270 : 9 160 : 450■5 Розв’язання рівняння. х - 237 = 384 Картка 2 Обчислити. 30■6 + 20 360 : 6 х ■ 4 = 36 240 : 8 70 ■ 8 + 40 Розв’язати рівняння. х : 8 = 80х■ 3 = 270 Картка 3 Обчислити. 40 ■ 6 + 100630 : 9 + 30 350 : 5 + 3080 ■ 8 + 100 Розв’язати рівняння. х : 6 = 70х■ 4 = 320 2. Колективна робота. 70 ■ 3 180 : 6 50 ■ 9 + 50 420 : 7 60■7 + 100 720 : 8 + 10 Множник 4 607 80 Множник 15 70 100 10 Добуток210 36030 640 • Знайти закономірність і продовжити ряд. а) 70, 140, 210, 280, ..., ..., ..., ..., ..., ... б) 400, 360, 320, 280, ..., ..., ..., ..., ..., ... в) 50, 100, 150, 200, ..., ..., ..., ..., ..., ... • Завдання 883, с. 130. Колективне розв’язання кругових прикладів. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 884, с. 130. Коментоване усне виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 885, с. 130. Розглянувши завдання, учні з допомогою вчителя з’ясовують спосіб обчислення. • Завдання 886, с. 130. Самостійне виконання. Під час перевірки запропонувати пояснити обчислення другого і четвертого прикладів. • Завдання 887, с. 130. Прочитавши задачу, учні самостійно записують її розв’язання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 888, с. 130. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її та складають план розв’язання і колективно записують розв’язання задачі. • Завдання 889, с. 130. Склавши та прокоментувавши задачу, учні самостійно записують розв’язання у зошити. • Завдання 890, с. 130. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. Запропонувати розв’язання задачі за допомогою виразу. • Завдання 891, с. 130. Фронтальна робота над задачею. Під час повторення змісту відтворити задачу схематично. Старша Розв’язання записувати колективно: 1) 10 + 10 + 10 = 30 (г.) — зайві 2) 90 - 30 = 60 (г.) — різниця 3) 60 : 3 = 20 (г.) — старша 4) 20 + 10 = 30 (г.) — середня 5) 30 + 10 = 40 (г.) — молодша Додаткові завдання (на вибір) а)Виконати дії, розмістити відповіді у порядку збільшення. 14 ■ 3 + 12■2120■4- 320100■8 - 2■23 49 ■ 2 - 10 ■ 4540: 9 + 2103 ■ 15 + 4 ■ 40 72 : 9 - 8 : 8210: 3 + 30360 : 4 - 15 ■ 2 6) Розв’язати рівняння. х : 6 = 90720: х = 9х + 230 = 960 х - 342 = 226 х ■ 8 = 800 • Заміни зірочки цифрами так, щоб одержати правильну рівність: а) *** - *** = 1; б) *** - *** = 2. Молодша ^ Середня ^ 90 г • Скільки чотирикутників на малюнку? Назвати їх. д) На столі стоять 6 склянок, перші 3 з них — з молоком, інші — з соком. Як зробити, щоб склянка з соком і склянка з молоком чергувалися? Дозволяється брати тільки одну склянку. VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 892, 893, с. 130, 131. Підсумки уроку. Розв’язати з коментуванням. | |
| |
Переглядів: 1237 | |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Культурні рослини рідного краю |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Всього коментарів: 0 | |