Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд Мета: пояснити спосіб письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розглянути прості задачі, які розв’язуються за допомогою дії віднімання. Опрацювати задачу, яка включає суми трьох і двох доданків. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень зачитує відповіді прикладів. • Усно один учень пояснює розв’язання задачі. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками Картка 1 Обчислити суми. 245 + 342 653 + 246 Розв’язати рівняння. х + 420 = 540 Картка 2 Обчислити суми. 273 + 316 543 + 236 Розв’язати рівняння. х + 412 = 536 327 + 261 538 + 461 х - 350 = 100 624 +412 462 + 217 Картка 3 Обчислити суми. 631 + 257 393 + 406 Розв’язати рівняння. х + 273 = 698 2. Колективна робота. 273+ 514 725 + 164 х - 342 = 128 Зменшуване 740 930 580 670 Від’ємник 230 433 628 300 Різниця40 241 241410 • Заповнити цифри зменшуваного і від’ємника: 8* - *4 = 643* - *5 = 148* - 4* = 52 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 672, с. 101. Ознайомившись із завданням, учні згадують, як знайти зменшуване, від’ємник, читають різні приклади. • Завдання 673, с. 103. Розв’язати рівняння. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 674, с. 102. Учні з допомогою вчителя аналізують зразок віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Пояснюють, як записуються числа при письмовому відніманні, а також в якому порядку виконується обчислення. • Завдання 675, с. 102. Коментоване розв’язання. • Завдання 676, с. 102. Фронтальна робота над задачами, застосування дії віднімання під час розв’язання задач. V. Розвиток математичних знань • Завдання 678, с. 102. Проаналізувати задачу, скласти стиглий запис, план розв’язання. Самостійно розв’язати задачу. Під час перевірки пояснити способи обчислень. ( І 988 км ІІІ — г ? 1 )' 644 км 644 км • Завдання 677, с. 102. Самостійне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а)Розшифрувати назву міста, розмістивши результати дій у порядку зменшення. Р 694 - 232К 124+ 213 А 879 - 368Х243 + 323 В 792 - 631І 826- 614 б) У Сергія а літаків, у Миколи — на 32 літаки більше, ніж у Сергія, а в Олега — на 25 літаків менше, ніж у Сергія. Скільки літаків у хлопчиків разом? Скласти вираз і знайти його значення при а = 100. в) Поставити замість * знаки дії. 25 * 2 * 5 = 1525 * 2 * 5 = 2825* 2 * 5 = 22 25 * 5 * 2 = 1825 * 5 * 2 = 3525* 5 * 2 = 3 г) Периметр чотирикутника дорівнює 52 см. Одна його сторона дорівнює 12 см, друга — на 7 см менша від першої, а третя — на 8 см більша від другої. Знайти невідому сторону чотирикутника. ґ) Чотири учні вирішили провести шашковий турнір. Щоб визначити переможця, кожен повинен зіграти із суперниками по одній партії. Скільки всього партій потрібно зіграти? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 679, 680, с. 102, 103. Підсумки уроку. 394 - 182 675 -333 | |
| |
Переглядів: 1466 | |
Мистецтво навколо нас. Урок-бесіда «Уявлювана подорож містом» |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Щоденне піклування про своє здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |