Розв’язування прикладів і задач на вже вивчені випадки арифметичних дій

Тема: Розв’язування прикладів і задач на вже вивчені випадки арифметичних дій

Мета: повторити прийоми додавання і віднімання. Опрацювати розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє відповіді прикладів 618.

• Учень заповнює схематичний запис і пояснює розв’язування задачі 617.

□ + (□ - □) = □

1. Робота з картками.

Картка 1

• Розв’язати приклади.

430 - 5■ 4700 - (100 + 100)

980 - 5■8300 + 150 - 100

• Виконати дії з іменованими числами.

300 г - 40 г1 м 40 см + 20 см

490 см - 30 см1 грн. 50 коп. + 10 коп.

Картка 2

• Розв’язати приклади.

550 - 7■8(480 - 400) : 8

200 + 6■ 49 ■ (699 - 690)

• Виконати дії з іменованими числами.

1 кг - 400 г6 грн - 50 коп.

700 г - 50 г2 м 80 см + 20см

Картка 3

• Розв’язати приклади.

100 + 633 - 33-200(672 - 600) : 8 + 2

999 - 190 - 900 + 13 ■ 3 + (550 + 10)

• Виконати дії з іменованими числами.

6 м - 20 см2 грн. - 1 грн. 50 к.

2 кг 300 г + 700 г 400 г + 600 г

2. Колективна робота.

• Заповнити порожні квадрати.

5070

40

10

390310

330

270

350 100

200 400

300

Числа16 2021 36

Знайтиполовину чверть третину чверть

Відповідь

• Поділити відрізком кожну фігуру на два чотирикутники. Назвати їх.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Мотивація навчальної діяльності

• Замість зірочок поставити потрібні знаки дій.

8 * 4 > 9 * 38* 4 < 9 * 38 * 4 = 9* 3

• У коробці лежало 10 олівців. Кольорових — у 9 разів більше, ніж простих. Скільки простих і скільки кольорових олівців було в коробці?

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 619, с. 95. Після ознайомлення із задачею учні роблять стислий запис, план розв’язання і самостійно розв’язують.

Ол. — 20 г } 130 -^На ? більше

• Завдання 621, с. 95. Ознайомлення зі змістом задачі. Учні з’ясовують, що для того, щоб відповісти на питання задачі, треба дізнатись спочатку, скільки капусти витратили за попередній місяць, а вже потім можна з’ясувати, скільки капусти витратили наступного місяця.

• Завдання 620, с. 95. Самостійне виконання прикладів.

• Завдання 623, с. 95. Під час виконання учні повторюють зв’язок між компонентами та результатом арифметичних дій множення і ділення.

• Завдання 622, с. 95. Учні ознайомлюються зі змістом задачі та аналізують її. Розглядають план розв’язання. Самостійно виконують розв’язання задачі у зошиті.

1) 28 : 7 = 4 (крісла) — за 1 годину першого дня.

2) 4 + 1 = 5 (кресел) — за 1 годину другого дня.

3) 20 : 5 = 4 (год.) — 20 крісел.

Додаткові завдання (на вибір)

• Сума трьох чисел становить 700. Сума першого і другого числа — 490, а другого і третього — 380. Знайти кожне число.

• Записати 100 п’ятьма одиницями.

• Записати 1000 трьома десятками.

• Подати числа 915, 77, 607, 590 у вигляді суми розрядних доданків.

• Розшифрувти назву:

220 + 350 И700- 20 Й410 + 160 И

870 - 440 Х390- 90 Т100 + 900 Е

720 - 120 О600- 100 Н 330 + 410 К

650 + 50 А

300 570 430 570 680 600 740 1000 700 500

 

• Накреслити прямокутник зі сторонами 2 см і 6 см. Дізнатися, у скільки разів ширина прямокутника менше, ніж його довжина. Чому дорівнює периметр цього прямокутника?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 624, 625, с. 96.

Підсумки уроку.

Коментоване розв’язання.

550 - (20 + 20)

780 - (200 + 80)

Категорія: Математика | Додав: SYLER (27.10.2015)
Переглядів: 1201 | Рейтинг: 0.0/0
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
Вправи на додавання і віднімання в межах 20. Задачі на знаходження невідомого...
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення форми. Графічні матеріали та ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]