Тема: Розв’язування прикладів і задач на вже вивчені випадки арифметичних дій Мета: повторити прийоми додавання і віднімання. Опрацювати розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє відповіді прикладів 618. • Учень заповнює схематичний запис і пояснює розв’язування задачі 617. □ + (□ - □) = □ 1. Робота з картками. Картка 1 • Розв’язати приклади. 430 - 5■ 4700 - (100 + 100) 980 - 5■8300 + 150 - 100 • Виконати дії з іменованими числами. 300 г - 40 г1 м 40 см + 20 см 490 см - 30 см1 грн. 50 коп. + 10 коп. Картка 2 • Розв’язати приклади. 550 - 7■8(480 - 400) : 8 200 + 6■ 49 ■ (699 - 690) • Виконати дії з іменованими числами. 1 кг - 400 г6 грн - 50 коп. 700 г - 50 г2 м 80 см + 20см Картка 3 • Розв’язати приклади. 100 + 633 - 33-200(672 - 600) : 8 + 2 999 - 190 - 900 + 13 ■ 3 + (550 + 10) • Виконати дії з іменованими числами. 6 м - 20 см2 грн. - 1 грн. 50 к. 2 кг 300 г + 700 г 400 г + 600 г 2. Колективна робота. • Заповнити порожні квадрати. 5070 40 10 390310 330 270 350 100 200 400 300 Числа16 2021 36 Знайтиполовину чверть третину чверть Відповідь • Поділити відрізком кожну фігуру на два чотирикутники. Назвати їх. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Замість зірочок поставити потрібні знаки дій. 8 * 4 > 9 * 38* 4 < 9 * 38 * 4 = 9* 3 • У коробці лежало 10 олівців. Кольорових — у 9 разів більше, ніж простих. Скільки простих і скільки кольорових олівців було в коробці? IV. Розвиток математичних знань • Завдання 619, с. 95. Після ознайомлення із задачею учні роблять стислий запис, план розв’язання і самостійно розв’язують. Ол. — 20 г } 130 -^На ? більше • Завдання 621, с. 95. Ознайомлення зі змістом задачі. Учні з’ясовують, що для того, щоб відповісти на питання задачі, треба дізнатись спочатку, скільки капусти витратили за попередній місяць, а вже потім можна з’ясувати, скільки капусти витратили наступного місяця. • Завдання 620, с. 95. Самостійне виконання прикладів. • Завдання 623, с. 95. Під час виконання учні повторюють зв’язок між компонентами та результатом арифметичних дій множення і ділення. • Завдання 622, с. 95. Учні ознайомлюються зі змістом задачі та аналізують її. Розглядають план розв’язання. Самостійно виконують розв’язання задачі у зошиті. 1) 28 : 7 = 4 (крісла) — за 1 годину першого дня. 2) 4 + 1 = 5 (кресел) — за 1 годину другого дня. 3) 20 : 5 = 4 (год.) — 20 крісел. Додаткові завдання (на вибір) • Сума трьох чисел становить 700. Сума першого і другого числа — 490, а другого і третього — 380. Знайти кожне число. • Записати 100 п’ятьма одиницями. • Записати 1000 трьома десятками. • Подати числа 915, 77, 607, 590 у вигляді суми розрядних доданків. • Розшифрувти назву: 220 + 350 И700- 20 Й410 + 160 И 870 - 440 Х390- 90 Т100 + 900 Е 720 - 120 О600- 100 Н 330 + 410 К 650 + 50 А 300 570 430 570 680 600 740 1000 700 500
• Накреслити прямокутник зі сторонами 2 см і 6 см. Дізнатися, у скільки разів ширина прямокутника менше, ніж його довжина. Чому дорівнює периметр цього прямокутника? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 624, 625, с. 96. Підсумки уроку. Коментоване розв’язання. 550 - (20 + 20) 780 - (200 + 80) | |
| |
Переглядів: 1162 | |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Способи згинання паперу |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Всього коментарів: 0 | |