💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця множення на число 8

Тема: Таблиця множення на число 8

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення на число 8, удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

• Декілька учнів повідомляють відповіді прикладів 316.

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 317.

1. Робота з картками.

Картка 1 Обчислити.

2 ■ (85 - 79) 56 : 7 + 27

5■9 - 2782 + 49 : 7

Ширина річки становить 18 м, а ширина струмка — 3 м. У скільки разів річка ширша від струмка?

Картка 2

Обчислити.

3 ■ (76 - 68) 63: 7 + 43 - 12

7 ■ 6 - 25 58+ 6 ■ 7 - 5 ■ 7

У сувої було 36 м тканини. Чи вистачить цієї тканини, щоб пошити 6 суконь, якщо на кожну витрачається по 4 м?

Картка 3

Обчислити.

4 ■ (66 - 57) : 648: 6 + 4 ■ 4 + 30 : 6

7 ■ 3 + 6 ■ 2 7 ■ 7 - 2 ■ 8 - 3 ■ 4

У сувої було 40 м тканини. Чи вистачить цієї тканини, щоб пошити 9 костюмів, якщо на кожний витрачається по 3 м?

2. Колективна робота.

Усні обчислення.

Множник 23 45

Множник7 5 76

Добуток 1842 36 40

• Заповнити «віконечка».

□ ■ 5 = 20 3■ □ = 12 □ ■ 2 = 8

6 ■ □ = 48□ ■ 7 = 35 4* □ = 32

3. Математичний диктант.

а) Ділене 16, дільник 4. Знайти частку.

б) Знайти добуток чисел 5 і 5.

в) Множники 7 і 8. Знайти добуток.

г) Знайти частку чисел 24 і 3.

ґ) При множенні якого числа на 6 виходить 30?

д) На яке число треба помножити 7, щоб отримати 14?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 318, с. 50. Колективне виконання.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 319, с. 50. Фронтальна робота. Учні записують приклади таблиці. Відповіді знаходять заміною множення додаванням, потім додаючи число 8 до попереднього результату. Кілька разів зачитують таблицю множення на число 8.

• Завдання 320, с. 50. Колективне виконання прикладів першого стовпчика. Решта прикладів виконується самостійно по варіантах. Для полегшення перевірки біля дошки працює два учні.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 321, с. 50. Ознайомившись зі змістом, учні складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Вчитель слідкує за виконанням.

• Завдання 322, с. 50. Прочитавши завдання, учні з’ясовують довжину другого і третього відрізка, потім креслять три відрізки.

• Завдання 323, с. 50. Прочитавши умову задачі, учні аналізують і складають план її розв’язання. Розв’язання записують на дошці і в зошитах.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Розв’язати кругові приклади.

8 ■ 33 ■ 94 ■ 3

12:624:618 : 6

20 - 12 2 ■ 9 27- 7

б) Розв’язати рівняння.

х ■ 6 = 488■ х = 32 х ■ 7 = 568■ х = 40

в) Порівняти іменовані числа.

2 м □ 19 дм5 см □ 5 дм

4 дм 3 см □ 43 см3 дм □ 30 см

20 дм □ 48 см 8 дм 8 см □ 77 см

г) Знайти значення суми і різниці в + 20,в - 20, якщо в = 56.

• У лікаря Айболить задзвонив телефон. Між першим й сьомим дзвінками пройшло у два рази більше часу, ніж між десятим й останнім. Скільки було дзвінків?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання:

Завдання 324, 325, с. 50, 51..

• Підсумки уроку.

8 ■ 28 ■ 38 ■ 48■ 5

8 ■ 68 ■ 78 ■ 88■ 9

Категорія: Математика | Додав: SYLER (09.10.2015)
Переглядів: 1380 | Рейтинг: 0.0/0
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ
Природа Кримських гір
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]