Тема: Таблиця множення на число 8 Мета: ознайомити учнів з таблицею множення на число 8, удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Декілька учнів повідомляють відповіді прикладів 316. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 317. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 2 ■ (85 - 79) 56 : 7 + 27 5■9 - 2782 + 49 : 7 Ширина річки становить 18 м, а ширина струмка — 3 м. У скільки разів річка ширша від струмка? Картка 2 Обчислити. 3 ■ (76 - 68) 63: 7 + 43 - 12 7 ■ 6 - 25 58+ 6 ■ 7 - 5 ■ 7 У сувої було 36 м тканини. Чи вистачить цієї тканини, щоб пошити 6 суконь, якщо на кожну витрачається по 4 м? Картка 3 Обчислити. 4 ■ (66 - 57) : 648: 6 + 4 ■ 4 + 30 : 6 7 ■ 3 + 6 ■ 2 7 ■ 7 - 2 ■ 8 - 3 ■ 4 У сувої було 40 м тканини. Чи вистачить цієї тканини, щоб пошити 9 костюмів, якщо на кожний витрачається по 3 м? 2. Колективна робота. Усні обчислення. Множник 23 45 Множник7 5 76 Добуток 1842 36 40 • Заповнити «віконечка». □ ■ 5 = 20 3■ □ = 12 □ ■ 2 = 8 6 ■ □ = 48□ ■ 7 = 35 4* □ = 32 3. Математичний диктант. а) Ділене 16, дільник 4. Знайти частку. б) Знайти добуток чисел 5 і 5. в) Множники 7 і 8. Знайти добуток. г) Знайти частку чисел 24 і 3. ґ) При множенні якого числа на 6 виходить 30? д) На яке число треба помножити 7, щоб отримати 14? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 318, с. 50. Колективне виконання. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 319, с. 50. Фронтальна робота. Учні записують приклади таблиці. Відповіді знаходять заміною множення додаванням, потім додаючи число 8 до попереднього результату. Кілька разів зачитують таблицю множення на число 8. • Завдання 320, с. 50. Колективне виконання прикладів першого стовпчика. Решта прикладів виконується самостійно по варіантах. Для полегшення перевірки біля дошки працює два учні. V. Розвиток математичних знань • Завдання 321, с. 50. Ознайомившись зі змістом, учні складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Вчитель слідкує за виконанням. • Завдання 322, с. 50. Прочитавши завдання, учні з’ясовують довжину другого і третього відрізка, потім креслять три відрізки. • Завдання 323, с. 50. Прочитавши умову задачі, учні аналізують і складають план її розв’язання. Розв’язання записують на дошці і в зошитах. Додаткові завдання (на вибір) а) Розв’язати кругові приклади. 8 ■ 33 ■ 94 ■ 3 12:624:618 : 6 20 - 12 2 ■ 9 27- 7 б) Розв’язати рівняння. х ■ 6 = 488■ х = 32 х ■ 7 = 568■ х = 40 в) Порівняти іменовані числа. 2 м □ 19 дм5 см □ 5 дм 4 дм 3 см □ 43 см3 дм □ 30 см 20 дм □ 48 см 8 дм 8 см □ 77 см г) Знайти значення суми і різниці в + 20,в - 20, якщо в = 56. • У лікаря Айболить задзвонив телефон. Між першим й сьомим дзвінками пройшло у два рази більше часу, ніж між десятим й останнім. Скільки було дзвінків? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання: Завдання 324, 325, с. 50, 51.. • Підсумки уроку. 8 ■ 28 ■ 38 ■ 48■ 5 8 ■ 68 ■ 78 ■ 88■ 9 | |
| |
Переглядів: 1380 | |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Природа Кримських гір |
Всього коментарів: 0 | |