Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 7 Мета: вправляти учнів у засвоєнні таблиці ділення на 7 число та розв’язанні задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє відповіді завдання 279. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 280 за допомогою дій, а другий — за допомогою виразу. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 56 : 7 : 4 35: (15 - 10) 28 : 7 ■ 6 6■ (21 : 7) □ : 7 = 37■ □ = 14 36 : □ = 6 □■ 3 = 9 Картка 2 Обчислити. 63 : 7 : 3 + 20 56 : 7 + 6 ■ 6 14 : 7 ■ 9 - 107■ 7 - 28 : 4 □ : 6 = 77■ □ = 28 54 : □ = 9□■ 4 = 16 Картка 3 Обчислити. 42 : 7 : 2 + 3 7 ■ (94 - 85) - 21 48 : 6 + 5 ■ 8 56 : (2 + 5) : 2 □ : 6 = 96■ □ = 48 63 : □ = 9 □■ 5 = 35 2. Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». :7:3-8:6:2-9:3:3 #^О^Сн>С^С^О-*С^О^О • Завдання 281, с. 45. Колективне виконання. • Назвати числа, які у 7 разів менше від кожного із таких чисел: 63, 49, 35, 21. 3. Математичний диктант а) Різницю чисел 84 і 80 збільшити у 8 разів. б) Суму чисел 4 і 3 збільшити у 7 разів. в) Яке число більше 5 у 5 разів? г) Яке число в 6 разів менше 18? ґ) Збільшити 6 у 4 рази. д) Збільшити 6 на 4. є) Обчислити добуток 7 і 8. ж) Знайти частку чисел 27 і 3. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 282, с. 45. Усне виконання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 283, с. 45. Ознайомившись із завданням, учні коментовано складають правильні рівності. • Завдання 284, с. 46. Фронтальна робота над завданням. Учні складають вирази та обчислюють їх. • Завдання 285, с. 46. Колективна робота над задачею. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу та складають план розв’язання: 1) Скільки коштує одна книжка, продана до перерви? 2) Скільки одержали гривень за продаж 5 книжок після обіду? з) Скільки гривень одержали за книжки, продані за день? Запропонувати записати розв’язання за допомогою дій, а потім за допомогою виразу. • Завдання 286, с. 46. Прочитавши умову задачі, учні приступають до самостійного розв’язання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки. • Завдання 287, с. 46. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір) а)Вставити пропущені цифри і зробити перевірку: * 254*3* *36 4*+ 3 * + 17 + 24 т * * 99*Ц7 *5887 б) Розв’язати рівняння. х + 27 = 8235+ х = 61 х - 34 = 2894 -х = 56 в) Порівняти. 74 □ 47 + 3082□ 40 + 42 96 □ 32+ 6437□ 57 - 20 25 □ 25+ 5 30□ 30 - 15 24 □ 88- 4445□ 54- 4 г)Скласти задачу за коротким записом та записати її розв’язання. Б. — 21 кг і М. — ? у 7 р. м./? кг Л. — ? у 5 р. б.) ґ) Накреслити квадрат, сума довжин сторін якого становить 16 см. V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI.Домашнє завдання Завдання 288, 289, с. 46. Підсумки уроку. Продовжити ряд чисел. | |
| |
Переглядів: 1062 | |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Обладнання для роботи з глиною і пластиліном. Прийоми ліплення |
Знайомтесь — клавіатура |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Всього коментарів: 0 | |