💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Аналіз контрольної роботи. Таблиця ділення на число 7. Характеристика результатів контрольної роботи

Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця ділення на число 7. Характеристика результатів контрольної роботи.

Мета: проаналізувати допущені у контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними. Ознайомити дітей з таблицею ділення на число 7.

ХІД УРОКУ

I. Аналіз помилок та виконання завдань, в яких були

допущені помилки

• Аналіз помилок.

• Виконання завдань, в яких допущені помилки.

II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотива-

ція навчальної діяльності

• Завдання 272, с. 44. Коментоване виконання. Учні повторюють зв’язок дій множення і ділення.

III. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 273, с. 44. Учні пригадують таблицю множення на число 7 та з її допомогою складають таблицю ділення на число 7.

7■2 = 1414: 7 = 2

• Завдання 274, с. 44. Коментоване виконання першого рядка (вчитель пропонує пояснити порядок дій). Другий рядок виконується самостійно, але із взаємоперевіркою.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 275, с. 44. Фронтальна робота над задачею. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши задачу, учні самостійно записують розв’язання за допомогою виразу.

• Завдання 276, с. 44. Фронтальна робота над задачею. Прочитавши задачу, учні аналізують її. Складають план розв’язання, з’ясовують, що задача схожа на попередню. Розв’язання записують самостійно за допомогою виразу.

• Завдання 277, с. 44. Колективне виконання. Вчитель пропонує знаходити потрібні числа двома способами.

• Завдання 278, с. 45. Фронтальна робота. Учні знаходять шлях: 40 + 24 + 16 = 80.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Обчислити.

7 ■ 6 + 347 ■ 3 + 56 : 7

49 : (37 - 30)■5 63 : 7 : 3

26 - 2 ■ 848 : 6 + 5 ■ 6

4 ■ (89 - 80) : 642 : 7 : 2

б) Виконати дії з іменованими числами.

1 м - 2 дм2 дм - 1 дм 4 см

25 см : 51 м - 18 см

3 дм - 9 см1 дм 8 см : 2

в) Записати числа, які діляться на 7.

г) Який час показував кожний годинник 20 хвилин назад?

ґ) Оленка за кожний розв’язаний приклад отримує від бабусі 2 цукерки. Якщо бабуся погодиться давати Оленці за кожний розв’язаний приклад 5 цукерок, то за тиждень Оленці буде діставатись на 60 цукерок більше. Скільки прикладів за тиждень вирішує Оленка?

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання:

Завдання 279, 280, с. 45. Підсумки уроку. Обчислити.

14 : 7 21 : 7

28 : 7 35 : 7

42 : 7 49 : 7

56 : 7 63 : 7

Категорія: Математика | Додав: SYLER (06.10.2015)
Переглядів: 1154 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу...
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Свійські тварини рідного краю
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]