Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця ділення на число 7. Характеристика результатів контрольної роботи. Мета: проаналізувати допущені у контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними. Ознайомити дітей з таблицею ділення на число 7. ХІД УРОКУ I. Аналіз помилок та виконання завдань, в яких були допущені помилки • Аналіз помилок. • Виконання завдань, в яких допущені помилки. II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотива- ція навчальної діяльності • Завдання 272, с. 44. Коментоване виконання. Учні повторюють зв’язок дій множення і ділення. III. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 273, с. 44. Учні пригадують таблицю множення на число 7 та з її допомогою складають таблицю ділення на число 7. 7■2 = 1414: 7 = 2 • Завдання 274, с. 44. Коментоване виконання першого рядка (вчитель пропонує пояснити порядок дій). Другий рядок виконується самостійно, але із взаємоперевіркою. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 275, с. 44. Фронтальна робота над задачею. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши задачу, учні самостійно записують розв’язання за допомогою виразу. • Завдання 276, с. 44. Фронтальна робота над задачею. Прочитавши задачу, учні аналізують її. Складають план розв’язання, з’ясовують, що задача схожа на попередню. Розв’язання записують самостійно за допомогою виразу. • Завдання 277, с. 44. Колективне виконання. Вчитель пропонує знаходити потрібні числа двома способами. • Завдання 278, с. 45. Фронтальна робота. Учні знаходять шлях: 40 + 24 + 16 = 80. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. 7 ■ 6 + 347 ■ 3 + 56 : 7 49 : (37 - 30)■5 63 : 7 : 3 26 - 2 ■ 848 : 6 + 5 ■ 6 4 ■ (89 - 80) : 642 : 7 : 2 б) Виконати дії з іменованими числами. 1 м - 2 дм2 дм - 1 дм 4 см 25 см : 51 м - 18 см 3 дм - 9 см1 дм 8 см : 2 в) Записати числа, які діляться на 7. г) Який час показував кожний годинник 20 хвилин назад? ґ) Оленка за кожний розв’язаний приклад отримує від бабусі 2 цукерки. Якщо бабуся погодиться давати Оленці за кожний розв’язаний приклад 5 цукерок, то за тиждень Оленці буде діставатись на 60 цукерок більше. Скільки прикладів за тиждень вирішує Оленка? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання: Завдання 279, 280, с. 45. Підсумки уроку. Обчислити. 14 : 7 21 : 7 28 : 7 35 : 7 42 : 7 49 : 7 56 : 7 63 : 7 | |
| |
Переглядів: 1154 | |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Свійські тварини рідного краю |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Всього коментарів: 0 | |