Тема: Задачі і вправи на засвоєння таблиці ділення на число 6 Мета: вдосконалювати знання табличних випадків множення і ділення та вміння користуватися годинником. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Повідомити відповіді прикладів 210. У другому і третьому прикладі пояснити порядок дій. • Два учні біля дошки записують розв’язання задачі 211 (за допомогою дій і виразу). 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 5 + 6 ■ 83 ■ 2 ■ 6 19 - 6 ■ 2 36: 6 : 3 Урок розпочався о 9 годині 15 хвилин і триває 35 хвилин. О котрій годині закінчиться урок? Картка 2 Обчислити. 4 ■ 5 + 6 ■ 76 ■ (54 : 9) +4 42 : 6 - 12 : 630 : (48 - 43) - 6 Урок тривав 35 хвилин і закінчився о 9 годині 50 хвилин. О котрій годині розпочався урок? Картка 3 Обчислити. 6 ■ 8 + (6 ■ 6 : 4)6 ■ (100 - 93) + 8 5 ■ 9 + 4 ■ 4 + 3 ■ 6 24 : ((72 - 42) : 5) Перерва розпочалась о 9 годині 50 хвилин і тривала 15 хвилин. О котрій годині закінчилась перерва? 2. Колективна робота. Ділене4524 1254 Дільник 566 6 Частка6 645 • Розв’язати кругові приклади. 40 : 55 ■ 72 ■ 6 12 + 88 : 420 : 4 35 + 77+ 3342 : 6 • Завдання 212, с. 36. Усне виконання. ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. • Який час показують годинники? Який час вони покажуть через 20 хвилин? ГУ. Розвиток математичних знань • Завдання 213, с. 36. Прочитавши задачу, учні на моделі годинника визначають, о котрій годині закінчилась екскурсія та о котрій годині вона розпочалась. ЗакінчиласьРозпочалась о 15 годині 10 хвилин.о 14 годині 20 хвилин. • Завдання 214, с. 36. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її умови. Якщо виникає потреба, можна запропонувати зробити короткий запис або схему задачі. Розв’язання задачі учні записують самостійно (за допомогою дій, виразу). Вчитель слідкує за правильністю розв’язання задачі. • Завдання 215, с. 36. Ознайомившись із завданням, учні з допомогою вчителя розбирають зразок. Другий і третій вираз виконують, коментуючи, третій 1 четвертий — самостійно. Запропонувати зробити взаємоперевірку. • Завдання 216, с. 36. Самостійне виконання. Додаткові завдання (на вибір) а) У двох бочках 70 кг яблук. В одній з них 43 кг яблук. На скільки менше яблук у другій бочці, ніж у першій? б) Скласти вирази і обчислити значення. До числа 34 додати добуток чисел 5 і 7. Від числа 100 відняти суму чисел 27 і 27. Від числа 50 відняти частку чисел 54 і 6. До числа 47 додати різницю чисел 87 і 60. в) Виконати дії з іменованими числами. 6 дм 4 см - 4 см4 дм - 6 см 3 дм 6 см + 2 дм 2 см5 дм 7 см + 3 см 2 см + 18 см 8дм 9 см - 4 дм 5 см • Довжина прямокутника становить 5 см, а ширина на 2 см менша. Чому дорівнює периметр прямокутника? Накреслити цей прямокутник. • Розташувати в колах числа від 1 до 7 (кожне по одному разу) так, щоб сума чисел на всіх трьох лініях була однакова. Відшукати три різних розв’язання. V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 217, 218, с. 37. • Підсумки уроку. Яке число треба поділити на 6, щоб отримати 3? 6? 8? 9? | |
| |
Переглядів: 1177 | |
Людина — частина живої природи |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мот... |
Всього коментарів: 0 | |