Тема: Засвоєння таблиці ділення на число 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид) Мета: вправляти учнів у засвоєнні табличного ділення на 6. Ознайомити учнів із задачами на спосіб зведення до одиниці (перший вид). ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Повідомити приклад на множення із завдання • Пояснити порядок дій і повідомити відповіді прикладів 201. 1.Робота з картками. Картка 1 Виконати дії. 1 дм - 4 см2 дм+ 2 дм 1 дм : 52 дм: 4 200. 6 ■ □ = 12 □ ■ 4 = 24 Картка 2 36 : □ = 6 □ : 2 = 3 Виконати дії. 1 дм - 5 см 1 дм + 2 см 6 ■ □ = 48 □ ■ 3 = 18 Картка 3 2 дм : 4 3 см ■ 5 2 + 54 : □ = 11 4 - 24 : □ = 0 Виконати дії. 3 дм - 4 см 8 см + 8 см 36 см : 4 6 см : 3 8 + 48 : □ = 16 20 - 18 : □ = 17 6 ■ □ + 30 = 60 □ ■ 4 - 20 = 4 2. Колективна робота. • Обчислити «ланцюжок». •2:3 +32 :6 +39 :6-2-5 • Назвати пропущені числа: 2 ■ 6 = 6 ■ ...6■ 3 > 6 + ... 4 + 4 + 4 + 4 = 4 ■ ...6■ 5 < 6 ■ ... • Повідомити послідовно результати таблиці ділення на число 6. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 202, с. 35. Коментоване виконання. Учні називають та виконують першу дію кожного виразу. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 203, с. 35. Ознайомившись зі змістом задачі, учні повідомляють розв’язання та записують його в зошитах. Вчитель слідкує за правильністю виконання завдання. • Завдання 204, с. 35. Прочитавши задачу, учні аналізують розв’язання; пояснюють, що дізналися за допомогою кожної дії. Запропонувати дітям скласти подібну задачу. • Задача 205, с. 35. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні розбирають короткий запис задачі та план розв’язання. Розв’язання записують самостійно. V. Розвиток математичних знань • Завдання 206, с. 35. Коментоване розв’язання. • Завдання 209*, с. 36. Фронтальна робота. Учні пояснюють порядок дій. (12 : (2 + 2)) ■ 2 = 6 12 : (2 + 2 ■ 2) = 2 • Завдання207, с. 35. Самостійне виконання. Для полегшення перевірки біля дошки працюють учні. • Завдання 208, с. 36. Учні вимірюють довжини ланок ламаної, знаходять довжину ламаної за допо- могою додавання. Відповідь записують у сантиметрах, а потім у дециметрах і сантиметрах. Додаткові завдання (на вибір) а) Знайти помилки. 6 ■ 3 = 6 + 6 = 124■ 5 =5 + 5 + 5 + 5 5 ■ 5 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 252 ■ 2 = 4 + 0 3 ■ 3 = 3 + 3 + 3 = 96 ■ 2=2 ■ 6 = 12 б) До магазину привезли 36 диванів, а крісел у 6 разів менше. Скільки всього меблів привезли до магазину? в) Знайти числове значення виразів а ■ Ь і с : й, якщо: а = 5 (6); Ь = 6 (5); с = 42 (30); й = 6 (5). г) Розташувати в колах числа від 1 до 6 (кожен тільки один раз) так, щоб сума чисел на кожній стороні трикутника була однакова. Відшукати більше розв’язань. ґ) Який час показуватиме кожний годинник через 15 хвилин? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання: Завдання 210, 211, с. 36. • Підсумки уроку. 54, 48, ..., 42, ..., ..., ..., 18, ... | |
| |
Переглядів: 1280 | |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Птахи |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Всього коментарів: 0 | |