Тема: Визначення часу за годинником. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 6 Мета: формувати вміння учнів користуватися годинником, навички множення одноцифрових чисел на число 6; ознайомити з новими видами задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Декілька учнів повідомляють розв’язання задачі 171. • Один учень повідомляє відповіді прикладів 172, в яких першою є дія віднімання. 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 47 - 6 ■5(86 - 70):4 36 - 6 ■ 618 : 3 : 2 15 л соку розлили в 5 банок. Скільки літрів соку в одній банці? Картка 2 Обчислити. 15 +6 ■4(91 - 70) : 3 89 - 6■840:5 : 2 На кожному боці вулиці стоїть по 7 будинків. Скільки всього будинків на вулиці? Картка 3 Обчислити. 2 ■ 3■8 + 1247 -4■5 + 3 ■ 5 5 ■ (98 - 90)84+ 2 ■ 5 - 6 ■ 9 3 однієї грядки зібрали 18 динь, а з другої — 6. Усі дині розклали в 4 ящики. Скільки динь поклали в кожен ящик? 2. Колективна робота. 2 со 4 5 6 7 00 9 • Знайти закономірність і повідомити ще два числа: а)2, 4, 6, 8, 10, ... б)4, 8, 12, 16, 20, ... в) 12, 18, 24, 30, 36, ... • Бліц-турнір. а) Скільки крил у 6 гусей? б) Скільки лап у 4 каченят? в) Скільки лапок у 6 кошеняток? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 173, с. 30. Фронтальна робота. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 174, с. 31. Колективна робота. • Завдання 175, с. 31. Самостійне виконання. • Завдання 178, с. 31. Коментоване виконання першого рядка. (Другий та третій рядок виконати самостійно по варіантах). • Завдання 179, с. 31. Усне виконання. На вимогу вчителя учні дають пояснення стосовно порядку дій у прикладі. IV.Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 176, с. 31. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. З допомогою розв’язання у підручнику, учні пояснюють, про що дізналися за допомогою кожної дії. Запропонувати записати розв’язання у зошит за допомогою виразу. • Завдання 177, с. 31. Після ознайомлення зі змістом учні складають короткий запис. Кар. — 36 кг Кап. — у 4 р. м. Циб. — у 3 р. м.' Потім учні складають план розв’язання, записують розв’язання задачі самостійно. • Завдання 180, с. 32. Після ознайомлення зі змістом і схематичним рисунком діти аналізують задачу і складають план її розв’язання. Запропонувати учням записати розв’язання: І варіант — за допомогою дій, ІІ варіант — за допомогою виразу. Для полегшення перевірки представники кожного варіанта працюють біля дошки. Додаткові завдання (на вибір) а) Розв’язати кругові приклади. 4 ■ 5 + 2532 : 4 - 045 : 5 : 3 8 : 4 ■ 23 ■ 9 - 207 + 13 + 12 б) З ряду чисел від 5 до 50 виписати всі числа, що діляться на 5. в) У вовка 42 зуби, у ведмедя — стільки ж, а в їжака на 6 зубів менше, ніж у лисиці. Скільки зубів у їжака, якщо в лисиці їх стільки ж, як у ведмедя? г) Вадим та Ігор навчаються у 3 класі. Їх прізвища — Карпов і Дроздов. Яке прізвище має кожен із хлопчиків, якщо Вадим вищий за Дроздова? ґ) Від смужки завдовжки 10 дм відрізали 3 см. Скільки сантиметрів смужки залишилось? VI.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання V. Домашнє завдання: Завдання 181, 182, с. 32. Підсумки уроку: | |
| |
Переглядів: 1016 | |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки» |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Всього коментарів: 0 | |