Тема: Таблиця множення на число 5 і ділення на 5 Мета: закріплювати таблицю множення на число 5 і ділення на 5. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Учитель перевіряє виконання завдання, проходячи між партами. 1.Робота з картками. Картка 1 4 ■ 34■2 + 1036 : 4 12 : 4 4 ■ 5 + 1328 : 4 - 2 4 ■ 616 : 4 : 2 У вовка 24 морозива, а у зайчика на 4 більше. Скільки всього морозива у звірів? Картка 2 4 ■ 3 + 264: 2 ■ 8 4 ■ 8 - 304■ 6 + 36 20 : 4 + 7132: 4 : 4 28 : 4 - 14■ 7 + 12 У мавпочки 4 пакети по 4 кульки, у папуги 2 пакети по 7 кульок. Скільки всього кульок у тварин? Картка 3 4 ■ 6 + 3747 - 4 ■ 3 - 10 32 : 4 : 479+ 4 ■ 9 -39 36 : 4 - 587- (4 ■ 6 - 20) 4 ■ 2 + 2721: 4 ■ 5 + 21 У тигра 4 пакети по 5 кульок, у зайця 4 пакети по 8 кульок. На скільки менше у тигра, ніж у зайця? 2.Колективна робота. • Гра «Мовчанка». Доповніть до круглих чисел: 25 39 17 86 78 54 41 • Обчислити «ланцюжки»: 36:420:44-6 : 3+25+16 •З -5-20 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Математичний диктант. Записати розв’язання задач у вигляді прикладів. а) В одному пакеті 2 л соку. Скільки літрів соку в 6 таких пакетах? б) Скільки всього коліс у 3 автомобілів? в) Біля одного стола 4 стільця. Скільки всього стільців біля 5 таких столів? г) 21 л компоту розлили в трилітрові банки. Скільки знадобилось банок? IV. Розвиток математичних знань • Завдання 146, с. 26, 27. Учні пригадують таблицю множення числа 5 і таблицю ділення на 5. Розповідають таблиці з пам’яті. Пояснюють, що 5 ■ 7 = 35. Коментовано знаходять значення виразів. • Завдання 147, с. 27. Ознайомившись зі змістом, учні складають короткий запис, план розв’язання. Самостійно записують розв’язання у зошити. К. - 25 кг 1 ? Ц. - 5 кг Г ^ М. - ? у 5 р. м. • Завдання 148, с. 27. Колективне розв’язання задачі. Вчитель пропонує схематичний запис: □ ■ □ + □. Учні заповнюють, обґрунтувавши свої думки. • Завдання 149, с. 27. Колективна робота над задачами (складання і розв’язання). • Завдання 150, с. 27. Усне виконання завдання. Додаткові завдання (на вибір) • Завдання 151,с. 27. • Вставити пропущені числа. 25 - □ = 20 □+ 24 = 4872-□ = 32 4= 1632: □ = 8 45: □ = 9 25 : □ = 55■ □ = 4043+□ = 86 • Накреслити відрізок, щоб його довжина була менша ніж 6 см, але більша ніж 5 см. • Бліц-турнір. а) У кафе висіло 4 люстри, у кожній з них було 5 лампочок. Скільки всього лампочок було в люстрах? б) Стрічку довжиною 10 см розрізали на 2 рівні частини. Яка довжина кожної частини? в) У парку гуляло 4 пари дітей. Скільки всього дітей гуляло в парку? г) 8 бананів розклали в 4 торбини. Скільки бананів в кожній торбині? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання: Завдання 152, 153 с 27. Підсумки уроку. | |
| |
Переглядів: 1223 | |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Це цікаво знати |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Всього коментарів: 0 | |