💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця множення на число 5 і ділення на 5

Тема: Таблиця множення на число 5 і ділення на 5

Мета: закріплювати таблицю множення на число 5 і ділення на 5.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

• Учитель перевіряє виконання завдання, проходячи між партами.

1.Робота з картками.

Картка 1

4 ■ 34■2 + 1036 : 4

12 : 4 4 ■ 5 + 1328 : 4 - 2

4 ■ 616 : 4 : 2

У вовка 24 морозива, а у зайчика на 4 більше. Скільки всього морозива у звірів?

Картка 2

4 ■ 3 + 264: 2 ■ 8

4 ■ 8 - 304■ 6 + 36

20 : 4 + 7132: 4 : 4

28 : 4 - 14■ 7 + 12

У мавпочки 4 пакети по 4 кульки, у папуги 2 пакети по 7 кульок. Скільки всього кульок у тварин?

Картка 3

4 ■ 6 + 3747 - 4 ■ 3 - 10

32 : 4 : 479+ 4 ■ 9 -39

36 : 4 - 587- (4 ■ 6 - 20)

4 ■ 2 + 2721: 4 ■ 5 + 21

У тигра 4 пакети по 5 кульок, у зайця 4 пакети по 8 кульок. На скільки менше у тигра, ніж у зайця?

2.Колективна робота.

• Гра «Мовчанка».

Доповніть до круглих чисел:

25 39 17 86 78 54 41

• Обчислити «ланцюжки»:

36:420:44-6

: 3+25+16

•З -5-20

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

• Математичний диктант.

Записати розв’язання задач у вигляді прикладів.

а) В одному пакеті 2 л соку. Скільки літрів соку в 6 таких пакетах?

б) Скільки всього коліс у 3 автомобілів?

в) Біля одного стола 4 стільця. Скільки всього стільців біля 5 таких столів?

г) 21 л компоту розлили в трилітрові банки. Скільки знадобилось банок?

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 146, с. 26, 27. Учні пригадують таблицю множення числа 5 і таблицю ділення на 5. Розповідають таблиці з пам’яті. Пояснюють, що 5 ■ 7 = 35. Коментовано знаходять значення виразів.

• Завдання 147, с. 27. Ознайомившись зі змістом, учні складають короткий запис, план розв’язання. Самостійно записують розв’язання у зошити.

К. - 25 кг 1 ?

Ц. - 5 кг Г ^

М. - ? у 5 р. м.

• Завдання 148, с. 27. Колективне розв’язання задачі. Вчитель пропонує схематичний запис: □ ■ □ + □. Учні заповнюють, обґрунтувавши свої думки.

• Завдання 149, с. 27. Колективна робота над задачами (складання і розв’язання).

• Завдання 150, с. 27. Усне виконання завдання. Додаткові завдання (на вибір)

• Завдання 151,с. 27.

• Вставити пропущені числа.

25 - □ = 20 □+ 24 = 4872-□ = 32

4= 1632: □ = 8 45: □ = 9

25 : □ = 55■ □ = 4043+□ = 86

• Накреслити відрізок, щоб його довжина була менша ніж 6 см, але більша ніж 5 см.

• Бліц-турнір.

а) У кафе висіло 4 люстри, у кожній з них було 5 лампочок. Скільки всього лампочок було в люстрах?

б) Стрічку довжиною 10 см розрізали на 2 рівні частини. Яка довжина кожної частини?

в) У парку гуляло 4 пари дітей. Скільки всього дітей гуляло в парку?

г) 8 бананів розклали в 4 торбини. Скільки бананів в кожній торбині?

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання:

Завдання 152, 153 с 27. Підсумки уроку.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (28.09.2015)
Переглядів: 1223 | Рейтинг: 0.0/0
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком
Це цікаво знати
«Грамотний-видющий і на все тямущий»
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]