💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Нумерація трицифрових чисел. Розпізнавання об'ємних і плоских геометричних фігур

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Розпізнавання об'ємних і плоских геометричних фігур

Мета: повторити утворення і запис трицифрових чисел; опрацювати різні випадки письмового множення на одноцифрове число; удосконалювати вміння розпізнавати об'ємні та плоскі фігури; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: таблиця з геометричними фігурами, предметні малюнки, схема умови задачі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль, корекція та закріплення знань учнів

1. Завдання для усного опитування Полічити від 795 до 805.

Назвати число, в якому: 7 сот. 8 од.; 7 сот. 8 дес.; 1 сот. 3 дес. 7 од.; 3 дес. 3 од.; 9 сот. 9 од.

Записати цифрами числа: триста сорок один, двісті, дванадцять, сімсот сім, сто, сто один.

Розкласти на розрядні доданки числа: 347, 555, 720, 707, 112.

Скільки в числі 784 всього сотень? Всього десятків? Всього одиниць? За записами на дошці пояснити правила множення.

300 ■ 1 0 ■ 10 1 ■ 25 40 ■ 0

Виконати додавання й перевірити правильність результату (приклади записувати стовпчиком).

134 + 269 208+ 679

736+ 134564 +259

Робота за картками

Картка 1

а)У пакеті було 2 кг 400 г цукру. Відсипали третю частину. Скільки цукру залишилось у пакеті?

Виконати множення:

II. Закріплення вивченого матеріалу

Перевірити, чи правильно виконане множення (завдання № 1062). Самостійна робота

Розв'язання за варіантами прикладів № 1063 (І варіант — перший рядок, II варіант — другий рядок).

Фізкультхвилиника

Робота над задачами за малюнками і схемами

1) Самостійне розв'язання задачі № 1064 Робота з геометричним матеріалом

Назвати фігури. Розподілити їх на дві групи, пояснити свій вибір. Дати характеристику кожній групі фігур.

7. Задача з логічним навантаженням (підручник: С. 158, № 1)

На лаву сіли Андрій, Іван, Руслан, Сергій. На однім з країв — Андрій, Біля нього — не Сергій. В окулярах — то Іван. Де на лаві сів Руслан?

Відповідь: Іван, Сергій, Руслан, Андрій.

III. Підсумки уроку



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.10.2014)
Переглядів: 1208 | Рейтинг: 0.0/0
Пам’ятки старовини рідного краю. Народні майстри. Хто живе поруч із тобою
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я...
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод...
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язання прик...
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]