УРОК 125 Тема. Знаходження числа за його частиною Мета: пояснити, як знаходять число за його частиною; вправляти у розв'язанні вправ і задач, які містять знаходження числа за його частиною; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні малюнки, геометричні фігури. ХІД УРОКУ І. Перевірка домашнього завдання До якого прикладу підходять дані остачі: 3, 1, 4, 5? Скільки качок було у фермера? Скільки гусок було у фермера? А скільки всього було качок і гусей? Усні обчислення 1) Гра «Забий гол». Урок триває 45 хв і закінчився о 12 год15 хв. Коли почався урок? У їдальні було 48 кг картоплі. За день використали 1/8 частину всієї картоплі. Скільки кілограмів картоплі залишилось? II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота. Робота з фігурами на дошці Які частий заштриховані? Скільки таких частин ще є у фігурах* Пояснення матеріалу На столі лежить 5 олівців, це половина всіх олівців, що лежать у коробці. Скільки всього олівців було в коробці? Давайте покладемо 5 олівців на стіл. Якщо це є половина, то в коробці буде більше чи менше олівців? Скільки ще олівців у коробці? Як ви знайшли всі олівці? Отже, число, коли є його частина, можна знайти дією множення. Робота за вправами № 1030, 1031, 1032 Розв'язання задачі № 1033 9 уч. — 1/3 Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого. Розвиток математичних умінь Самостійне розв'язання задачі № 1034 Розв'язання нерівностей за варіантами (I нерівність — I ряд учнів, II — II ряд, III — III ряд учнів) Творча робота із задачею з логічним навантаженням № 1037 880 кг Домашнє завдання б)95 : 15 18 ■ 5 90 : 5 17 : 2 420 : 7 120 ■ 4 Картка 2 а) На клумбі росте 45 кущів троянд. Уже розквітло 1/3 всіх кущів. Скільки кущів троянд ще не розквітло? 81 : 3 540 : 9 130 ■ 3 № 1038, 1039. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1968 | |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |