УРОК 53 Тема. Розв'язання рівнянь. Задачі на зведення до одиниці. Розпізнавання об'ємних геометричних фігур Мета: опрацювати задачі та вправи на застосування таблиці ділення на 9; опрацювати розв'язання задач на дві дії, що містять знаходження невідомого компонента; вдосконалювати вміння розпізнавати об'ємні геометричні фігури. Обладнання: предметні малюнки, плоскі та об'ємні геометричні фігури, картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Перевірка домашнього завдання Усні обчислення 1) Гра «Завантаж машини». Розкласти кубики по машинах відповідно до чисел, що позначають відповіді, після розв'язання прикладів. 2)Робота за таблицею Знайти невідомі добутки і множники. Множник 9 8 8 7 Множник 8 9 8 46 Добуток 24 48 49 15 = 7 3 ■ ф = 24+5 = 23 Цр• 7 = 21 3. Розпізнавання об'ємних та плоских геометричних фігур Розподілити фігури на дві групи, пояснити свій розподіл. Дати характеристику кожній груш фігур. II. Вивчення нового матеріалу 1. Ознайомлення з новим видом задач Після ознайомлення зі змістом задачі і таблицею вчитель спрощує останню: Було Витратили Залишилось 30 м 3 м ■ с9 м На які дві частини можна розділити 30 м шовку, що був у майстерні? Якщо від усього шовку забрати частину, яка залишилася, то про що дізнаємось? Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на перше запитання плану? Після цього про що зможемо дізнатися? Якою дією? : 9 Запис розв'язання задачі самостійно. 2. Вставити числа у віконця. > 1 1 1 1 1 1 р р 2 3 4 5 6 79 оо К 3. Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого матеріалу Коментоване розв'язання прикладів № 447 Самостійна робота за групами група — учні з достатнім рівнем знань розв'язують задачу № 444. група — учні з високим рівнем знань складають задачу, обернену до задачі № 444. III група з середнім та низьким рівнем знань під керівництвом учителя розв'язують задачу № 444. Підсумки уроку Домашнє завдання № 448, 449. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1272 | |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |