Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки у комп’ютерному класі Мета: Ознайомити дітей з правилами техніки безпеки у комп’ютерному кабінеті; узагальнити та систематизувати основні уміння і навички роботи з комп’ютером; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати, працелюбність, охайність, зацікавленість до вивчення інформатики. Обладнання: комп’ютерна презентація, ОС Windows, сигнальні картки, наклейки, програмне забезпечення «Сходинки до інформатики». Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу. Хід уроку І. Організаційна частина. 1. Привітання. - Стали, діти, всі рівненько, Посміхнулися гарненько. Настрій на урок взяли І працювати почали. - Добрий день, діти! 2. Представлення. - Мене звуть Віра Олександрівна і сьогодні урок інформатики проведу у вас я. 3. Перевірка готовності до уроку. Подивіться, чи немає нічого зайвого на ваших робочих місцях, бо нас чекає сьогодні цікаве заняття. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Розминка. Відгадайте загадки: Телевізор – родич мій, Я не мишка, не носій. Відображаю картинки Для Сергійка та Іринки. Може мультик? Чи кіно? Чи зіграймо в доміно? Хоч не маю кнопки «play», Але зовуть мене…(Дисплей) Найпотрібніший – це я, В мене плати, як с'імя! Всі працюють так завзято, Але головне – не плати , А процесор, певна річ. Всім керую віч-на-віч. Маю з усіма зв'язок, Звуть мене…(Системний блок) У мене є багато клавіш, А сонату не зіграєш! З піаніно не дружу. Та я всім допоможу Текст писати та ім’я. Здогадались? Хто ж я? (Клавіатура) Я на килимку лежу. Хвостик маю, не тремчу. Можу в іграшки пограти, Стрілкою покерувати. Тільки я котів боюсь, Як, скажи тепер, я звусь? («Мишка») ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда - Зараз ваше завдання по черзі розповісти, які правила техніки безпеки в комп’ютерному класі ви знаєте! - Забороняється: 1) Торкатися до екрану, тильного боку дисплея, проводів живлення і пристроїв заземлення, з’єднувальних кабелів. 2) Працювати за комп’ютером у вологому одязі і з вологими руками. 3) Ніколи не намагайтесь самостійно усувати неполадки в роботі апаратури. 4) Входячи до комп’ютерного кабінету, прослідкуй, щоб твоє взуття було чистим, а речі – в порядку. 5) У комп’ютерному класі забороняється ударяти по клавіатурі, безцільно натискувати клавіші. 2. Повторення правил техніки безпеки. Гра «Світлофор» - Зараз ми пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі, граючи в гру «Світлофор». - Я буду читати правило, і якщо воно підходить – ви показуєте зелену картку, якщо ні – то червону: (картки покладені ще до початку уроку перед кожним з учнів) - Входячи до комп’ютерного кабінету, прослідкуй, щоб твоє взуття було чистим, а речі – в порядку. (Так) - Верхній одяг, щоб не заважав, можна покласти на комп’ютерний стіл або системний блок. (Ні) - Якщо ти не встиг доїсти бутерброд – не хвилюйся: просто поклади його за монітор, а в кінці уроку дожуєш. (Ні) - У комп’ютерному класі забороняється ударяти по клавіатурі, безцільно натискувати клавіші. (Так) - Якщо з комп’ютером сталось щось неладне, чи він просто перестав працювати – потрібно посмикати за задній шнур, або разок добряче стукнути системний блок. (Ні) - Якщо хочеш, щоб урок був цікавим – дотримуйся тиші та виконуй вимоги вчителя. (Так) 3. Розповідь вчителя з елементами бесіди. - Щоб комп’ютер добре і без помилок працював, необхідно правильно ним користуватися і, насамперед, знати і вмити коректно починати і закінчувати роботу з ним. - Необхідно пам’ятати, що правильним вважається ввімкнення комп’ютера лише за допомогою кнопки «Включення», що знаходиться спереду системного блоку (показ ілюстрації). Щоб завершити роботу з ПК, необхідно натиснути на кнопку «Пуск», у лівому нижньому кутку робочого столу (на панелі задач), у відкритому діалоговому вікні обрати команду «Выключить» та натиснути кнопку «Ок» - Отож, як нам потрібно вмикати комп’ютер? - А як вимикати? 4. Фізхвилинка - Щось не хочеться сидіти. Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись! Руки вгору, руки в боки, І зроби 4 кроки. Вище руки підніміть, І спокійно опустіть. Плесніть, діти, кілька раз За роботу! Все гаразд! V. Практична робота за ПК. 1. Інструктаж до практичної роботи - Тихенько сідаєте за комп’ютери і відкривайте гру «Лісова галявина». Перед вами галявина, на якій ростуть гриби та ягоди (по 12 штук). З лівого та з правого боку галявини – два гномика з кошиками. В лівий кошик треба зібрати гриби, а в правий – ягоди. Вам потрібно використовувати тільки ліву кнопку миші. 2. Робота за ПК - Тепер починайте виконувати. Підведіть вказівник миші до гриба або ягідки. Зверніть увагу на зміну вигляду вказівника. VІ. Релаксація для очей. - Заплющте очі. Уявіть перед собою трикутник, намалюйте його очима. Тепер коло, квадрат. - Розплющте очі, витягніть праву руку вперед. Не рухаючи головою, слідкуйте очима, як рухається вказівний палець: вгору-вниз, вліво-вправо. - Знову заплющте очі. Уявіть велосипедне колесо, яке рухається. Оберіть на ньому якусь одну точку і слідкуйте за нею. - Розплющте очі, подивіться вдалину, порахуйте до трьох, міцно заплющте знову. Повторіть тричі. VII. Закріплення вивченого матеріалу 1. Гра «Поділи птахів» - Діти, перед вами зображені птахи. Ваше завдання правильно розділити їх на групи, в 1-шу групу – диких птахів, а в 2-гу – домашніх. Дикі птахи Домашні птахи страус качка сова курка чапля курча орел VІІІ. Підсумок уроку 1. Узагальнююча бесіда - Яку тему ми сьогодні вивчили? - Як потрібно вести себе у комп’ютерному класі? - Як правильно потрібно вмикати та вимикати комп’ютер? - Чи можна виконувати якісь дії з обладнанням комп’ютерного класу без дозволу вчителя? 2. Оцінювання | |
| |
Переглядів: 13815 | |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Бджілка мала, та й та працює |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Всього коментарів: 0 | |