Урок № 7 Тема: Незвичайний стадіон.Мета уроку:
Обладнання: програма «Математичний космодром». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Доповніть речення:
ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» .
Розминка. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати з геометричними фігурами. Я даю вам завдання, і хто виконає їх, той побуває з Елзіком і його друзями на стадіоні.
1. Проведи в трикутнику 2 відрізки. Які фігури могли б утворитися? 2. У прямокутнику проведи відрізок так, щоб він поділив прямокутник на трикутник і п’ятикутник. 3. Знайди і намалюй фігуру, якої бракує. 4. В гостях у Розмалюйка. Заверши малюнок. 5. Домалюй геометричну фігуру. Як вона називається? Молодці! Ви швидко розв’язали ці завдання. Отже, тепер потрапите на стадіон. Повідомлення теми і мети уроку. Мабуть, ви вже здогадалися, про що буде мова на сьогоднішньому уроці. Тим, хто ще не –здогадався, допоможе ось це завдання. Скласти слово із цих складів: он, ді, ста, зви, чай, не, ний. Отже, тема нашого уроку «Незвичайний стадіон». (Тема записана на дошці). На цьому уроці ви ознайомитись з новою програмою «Математичний космодром», розв’яжете задачі, які зустрічаються у тексті казки. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота над текстом казки «Незвичайний стадіон». Учні вголос ланцюжком читають текст. Відповідають на запитання:
(Учні розв’язують задачі). 2. Фізкультхвилинка. Гра «Карлики-велетні». По команді «Карлики» діти присідають, по команді «Велетні» - встають. Через деякий час робляться помилки. Влаштовується змагання. Учні, які помилились, сідають за парту, таким чином, залишиться один переможець. ІV. Робота за комп’ютером. Діти, сьогодні ми ознайомимося з новою програмою, яка називається «Математичний космодром». 1. Словникова робота. Космодром – земельна ділянка із спеціальним устаткуванням для розміщення, обслуговування і старту космічних кораблів. Космос – Всесвіт (світ, який нас оточує). 2. Розповідь про правила гри. Ви будете керувати злетом ракет. Щоб ракета стартувала, слід усно виконати додавання чисел, що написані на ракеті. Потім підвести вказівник миші до результату, який знаходиться на пульті керування і клацнути лівою кнопкою миші. Якщо ваші дії були правильні, то ракета злетить. Отже, хто був переможцем у грі, той і запустить ракету. 3. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 4. Релаксація.
V. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 17 у підручнику. | |
| |
Переглядів: 1408 | |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Звірі |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Всього коментарів: 0 | |