На гостинах у Ганнусі

Тема: На гостинах у Ганнусі

Мета: Ознайомити з назвами шахових фігур. Учити малювати прямокутник у програмі Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.

Обладнання:  малюнки, картки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Розминка

 Гра «Що це?»

їстівне, холодне, солодке, молочне? (Морозиво), широка, глибока, стрімка, прохолодна? (Річка), живий, волохатий, охоронець? (Собака), нова, цікава, бібліотечна? (Книга).

 Гра «Повтори малююк»

Учитель показує малюнок, а потім двоє учнів виходять до дошки і намагаються повторити цей малюнок. Клас визначає, хто намалював точніше.

Зразки малюнків:

 Гра «Скільки фігур?»

 Учитель показує малюнок. Діти повинні з’ясувати, скільки на ньому прямокутників. Хто швидше?

2.Бесіда

За допомогою чого ви сприймали інформацію?

За допомогою чого ще можна сприймати інформацію?

Що таке інформація?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя з елементами бесіди

Ми з вами трохи пограли. А які ви ще знаєте ігри?

Сьогодні ми познайомимося ще з однією грою - грою в шахи. Це старовинна гра. З’явилася вона в Індії. А вже звідти розповсюдилася по всьому світу. Грають на спеціальному полі, де 64 чорних та білих клітинок. У грі беруть участь 6 видів шахових фігур. Давайте поближче з ними познайомимося.

2. Робота з підручником (с.34)

3. Гра «Хід конем»

Розшифрувати слова в зошиті (урок 16 завдання 3).

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1.Інструктаж учителя

На початку уроку ми рахували кількість прямокутників у будиночку. А чи зможете ви намалювати такі рівні прямокутники?

Графічний редактор Раіпі допоможе нам. Для цього існує спеціальний інструмент, який називається «Прямокутник». Виглядає він ось так. Коли ви

оберете цей інструмент, пересуньте вказівник на біле поле. Натисніть і не відпускайте ліву кнопку миші. Рухайте мишу вниз і праворуч доти, доки не отримаєте прямокутник необхідного вам розміру. Після цього відпустіть кнопку миші.

Інструмент «Прямокутник» має три види. Якщо обрати колір фону, то ваш прямокутник стане зафарбованим. Для цього існують інші два види цього інструменту.

Так само можна намалювати коло (інструмент «Еліпс»).

2. Бесіда з правил безпечної поведінки за комп’ютером

3. Робота в групах

I група працює за комп’ютером (намалювати будиночок).

II група виконує завдання в зошитах (урок 16 завдання 1).

VI. Підсумок уроку

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1000 | Рейтинг: 0.0/0
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ...
Робочий стіл. Піктограми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]