Урок 10 Тема: Цікаво знатиМета: Ознайомити учнів з історією створення електронно-обчислювальної машини в Україні. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати дбайливе ставлення до устаткування. Обладнання: картки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу Гра «Збери слово» Зі складів потрібно зібрати слова, пояснити, що це за пристрої. Пасарацялі нихівкабакна ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1.Розповідь учителя з елементами бесіди Сьогодні ми продовжимо дізнаватися, який шлях пройшло людство від лічби на пальцях до комп’ютера. Ми вже познайомилися з «Паскаліною». Нагадайте мені про її можливості. А тепер робимо наступний крок. Перша електронно-обчислювальна машина. Вона зовсім не була схожа на сучасні комп’ютери. А як вона виглядала на вашу думку? Одна з перших у Європі ЕОМ займала прощу двох класних кімнат. Створена вона була в 1951 році ( ... років тому) в Києві. Ця машина вміла швидко та точно розв’язувати складні математичні задачі. Створив її Сергій Олексійович Лебєдєв. 2.Робота з підручником Але це була перша в Європі ЕОМ. А де ж були створені такі машини ще раніше? Про це ви дізнаєтеся, прочитавши статтю в підручнику (с.22). IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютерами 1. Робота в парах Повторення правил безпечної поведінки. Діти отримують картки, де їм потрібно підкреслити лише істинні твердження. Зразок картки: • Не торкайся пальцями екрана монітора. • Принось їжу та сторонні предмети до кабінету. • Бігай та штовхайся в комп’ютерному класі. • Починай роботу лише за командою вчителя. 2. Інструктаж учите ля На початку уроку ви зі складів утворювали слова. А тепер вам потрібно буде зі складів скласти прислів’я. Кожен склад написаний на окремому кубику. Щоб поставити кубик на місце, потрібно діяти так само, як і при збиранні ягід та грибів: затиснувши ліву кнопку миші, пересунути її. 3. Робота в групах І група працює за комп’ютерами. II група виконує завдання в зошитах (урок 10 завдання 5). VI. Розвиток логічного мислення 1. Розминка Визнач числову закономірність і продовж ряд. 2, 4, 7, 9, ... Оленка та Іринка однакового зросту. Оленка вища за Олю, а Таня вища за Іру. Хто вищий: Таня чи О ля? 2. Задача (підручник с.23) VII Підсумок уроку Хто створив першу в Європі ЕОМ? Де вона була створена? | |
| |
Переглядів: 1320 | |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain... |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Всього коментарів: 0 | |