💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Дещо з історії

Тема: Дещо з історії

Мета: Доповнити знання учнів з історії обчислювальних приладів. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета, до історії.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повторення вивченого матеріалу

1.Слова - анаграми

Прочитати слова, розташувати їх у порядку виникнення.

БКАА (абак)

ХІВРАЦЯНИ (рахівниця)

РУБЗАКИ (зарубки)

П’ЮРКОМТЕ (комп’ютер)

2.Гра «З’єднай вірно»

З’єднати малюнки перших обчислювальних приладів з їхніми назвами.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Ро зпо відь учителя

Створивши такі прилади, як абак та рахівниця, люди не зупинилися. Вони намагалися створити машини, які могли б самі рахувати. Це вдалося французькому винахіднику Блезу Паскалю, який створив першу обчислювальну машину «Паскаліну».

А от що саме могла робити ця машина, ви прочитаєте в підручнику.

2. Робота з підручником (с.20)

Самостійне читання.

3. Бесіда

Де жив Блез Паскаль?

Що йому доводилося часто робити?

Про що мріяв хлопчик?

Як називалася створена ним машина?

Що вона могла робити?

IV. Фізкультхвилинка

V. Робота за комп’ютером

1. Повторення правил безпеки при роботі за комп’ютером (робота в зошитах урок 9 завдання 2)

2. Інструктаж учите ля

Сьогодні ми будемо допомагати мишці дійти по лабіринту до сиру. Щоб мишка рушила, потрібно клацнути лівою кнопкою миші по букві у верхній

10

частині екрану, яка знаходиться в потрібному напрямку. Якщо ви вірно обрали букву та напрямок, мишка рушить. Поступово з букв у вас складеться слово.

3.Робота в групах

I група працює за комп’ютерами.

II група виконує творче завдання в зошитах (урок 9 завдання 4).

VI. Підсумок уроку

Вставити картку зі словом «Паскаліна» в необхідне за порядком виникнення місце (див. п. II. 1 - «Слова - анаграми»)

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1074 | Рейтинг: 0.0/0
Уроки чемності
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?»
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
Приголосні мають різний характер
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]