Тема: Після уроків (істинні та хибні висловлення)Мета: Дати уявлення про істинні та хибні висловлення. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до думки інших. Обладнання: малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу 1. Прочитай назви пристроїв. Назви пристрої введення та виведення. ОНМІІОР (монітор) ТЕНСИМСИЙ ЛБОК (системний блок) ВУНАШКИНИ (навушники) ПШМА (миша) 2. Гра «Впізнай предмет» Учитель каже на вухо одному з учнів назву одного з пристроїв (або показує малюнок). Учень має, не називаючи його, описати або вказати призначення цього пристрою. Інші діти повинні відгадати це слово. ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Гра «Так чи ні» На екрані монітора відображається інформація, з якою працює комп’ютер. (Так). За допомогою модема можна надрукувати зображення. (Ні). Миша слугує для введення інформації. (Так). До системного блока приєднуються всі інші пристрої. (Так). 2. Розповідь учителя Ми з вами гцойно, відповідаючи на питання, визначали, які висловлення вірні, правильні, а які - ні. Правильні висловлення ми будемо називати істинними, а невірні - хибними. 3. Робота з підручником Читання статті (с. 12). 4.Гра «Впіймай висловлення» (за рядами або хлопці - дівчата). Учитель називає висловлення. Якщо воно істинне - плескає перший ряд, якщо хибне - другий ряд. IV. Фізкультхвилинка V. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сьогодні ми будемо з вами грати в бульбашки. Наше завдання -лопати бульбашки та випускати метеликів. Для цього потрібно, підвівши вказівник, клацнути ліву кнопку миші двічі. 2. Бесіда з повторення правил безпечної поведінки 3. Робота в групах I група працює за комп’ютером. II група виконує завдання з логічним навантаженням в зошитах (урок 5 завдання 3). VI. Узагальнення вивченого 1. Творче завдання. Скласти за малюнком істинні та хибні висловлення (дівчата складають істинні висловлення, а хлопці - хибні). 2. Самостійна робота в зошитах (урок 5 завдання 1). VII. Підсумок уроку Які висловлення називають істинними? Які - хибними? Наведіть приклади. | |
| |
Переглядів: 1446 | |
Поведінка в незнайомих місцях |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Закріплення вивченого матері... |
Таблиця додавання числа 4. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць і на ... |
Письмо рядкової букви а. Розвиток зв'язного мовлення. Улюблені герої казо... |
Всього коментарів: 0 | |