Тема: Що може комп’ютерМета: Познайомити учнів з можливостями комп’ютера, повторити правила безпечної поведінки в комп’ютерному кабінеті. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до оточуючих, дбайливе ставлення до устаткування. Обладнання: малюнки персонажів підручника, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Повторення вивченого матеріалу 1. Гра «Впізнай героя» З’єднати малюнки Ганнусі, Мудрунчика та Елзіка з їх іменами. 2. Гра «Так чи ні» (повторення правил безпечної поведінки в кабінеті). ІІІ.Актуалізація опорних знань Ганнуся зібралася на вихідні до бабусі. Елзік вирішив поїхати з нею. їхати потрібно на поїзді. Коли друзі звернулися до касира у віконці, у них запитали, коли вони хочуть здійснити поїздку, а потім докладно розповіли о котрій буде вирушати поїзд, о котрій прибуде на станцію призначення і запропонували місця на вибір. Елзік був здивований: невже всю цю інформацію касир пам’ятає? Ганнуся засміялася. А як ви вважаєте, чи справді всі ці відомості касир має пам’ятати? А де ще потрібний комп’ютер? IV. Вивчення нового матеріалу 1.Розповідь учителя з елементами демонстрації Комп’ютер відіграє дуже важливу роль у нашому житті. Зустрічаємося ми з ним у різних ситуаціях. Інколи навіть не замислюємося і не знаємо, що безліччю різних процесів навколо керує комп’ютер. (Ілюстрація можливостей за допомогою Раіпі). Комп’ютер може з чорно-білого малюнка зробити кольоровий. Може змінити зовнішній вигляд людини або тварини. Може змоделювати вулицю міста або якусь будівлю. І це ще далеко не повний перелік! Давайте прочитаємо в підручнику, що ще може робити комп’ютер. 2. Робота з підручником (урок 2 с. 6): а) слухання статті; б) бесіда - Де наші друзі зустріли комп’ютер? - Чим корисний комп’ютер для інженерів? - Навіщо комп’ютер у перукарнях? V. Фізкультхвилинка VI. Робота за комп’ютером 1. Інструктаж учителя Сьогодні ми з вами також будемо працювати з комп’ютером. Програма, з якою ми познайомимося, називається «Стрільці по яблуках». Ваша задача - збивати яблука. Зробити це можна за допомогою мишки. Покласти долоньку треба так, щоб вказівний пальчик лежав на лівій кнопці, а середній - на правій. Щоб прицілитися в яблучко, потрібно пересунути мишу по килимку, при цьому на екрані рухатиметься стрілка - вказівник. Коли ви клацаєте кнопкою, ви подаєте команду стрільцям: ліва кнопка - лівому стрільцеві, що стріляє по жовтих яблуках, а права кнопка - правому стрільцеві, який стріляє по червоних яблуках. 2. Робота в групах I група працює з комп’ютерною програмою. II група працює в зошитах (урок 2 завдання 1). Через 10 хвилин групи міняються місцями. VII Розвиток логічного мислення Робота з підручником (с.7) Знайти закономірність і визначити, чого саме не вистачає. VIII. Підсумок уроку Гра «Закінчи речення» і- Комп’ютер у нашому житті.... 4- Ми використовуємо комп’ютер у ... . | |
| |
Переглядів: 1647 | |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Підсумковий урок за І семестр |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Дикорослі рослини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |