💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Що може комп’ютер

Тема: Що може комп’ютер

Мета: Познайомити учнів з можливостями комп’ютера, повторити правила безпечної поведінки в комп’ютерному кабінеті. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до оточуючих, дбайливе ставлення до устаткування.

Обладнання:  малюнки персонажів підручника, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Гра «Впізнай героя»

З’єднати малюнки Ганнусі, Мудрунчика та Елзіка з їх іменами.

2. Гра «Так чи ні»

(повторення правил безпечної поведінки в кабінеті).

ІІІ.Актуалізація опорних знань

Ганнуся зібралася на вихідні до бабусі. Елзік вирішив поїхати з нею. їхати потрібно на поїзді. Коли друзі звернулися до касира у віконці, у них запитали, коли вони хочуть здійснити поїздку, а потім докладно розповіли о котрій буде вирушати поїзд, о котрій прибуде на станцію призначення і запропонували місця на вибір. Елзік був здивований: невже всю цю інформацію касир пам’ятає? Ганнуся засміялася.

А як ви вважаєте, чи справді всі ці відомості касир має пам’ятати?

А де ще потрібний комп’ютер?

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Розповідь учителя з елементами демонстрації

Комп’ютер відіграє дуже важливу роль у нашому житті. Зустрічаємося ми з ним у різних ситуаціях. Інколи навіть не замислюємося і не знаємо, що безліччю різних процесів навколо керує комп’ютер.

(Ілюстрація можливостей за допомогою Раіпі). Комп’ютер може з чорно-білого малюнка зробити кольоровий. Може змінити зовнішній вигляд людини або тварини. Може змоделювати вулицю міста або якусь будівлю. І це ще далеко не повний перелік!

Давайте прочитаємо в підручнику, що ще може робити комп’ютер.

2. Робота з підручником (урок 2 с. 6):

а) слухання статті;

б) бесіда

- Де наші друзі зустріли комп’ютер?

- Чим корисний комп’ютер для інженерів?

- Навіщо комп’ютер у перукарнях?

V. Фізкультхвилинка

VI. Робота за комп’ютером

1. Інструктаж учителя

Сьогодні ми з вами також будемо працювати з комп’ютером. Програма, з якою ми познайомимося, називається «Стрільці по яблуках». Ваша задача - збивати яблука. Зробити це можна за допомогою мишки. Покласти долоньку треба так, щоб вказівний пальчик лежав на лівій кнопці, а середній - на правій.

Щоб прицілитися в яблучко, потрібно пересунути мишу по килимку, при цьому на екрані рухатиметься стрілка - вказівник. Коли ви клацаєте кнопкою, ви подаєте команду стрільцям: ліва кнопка - лівому стрільцеві, що стріляє по жовтих яблуках, а права кнопка - правому стрільцеві, який стріляє по червоних яблуках.

2. Робота в групах

I група працює з комп’ютерною програмою.

II група працює в зошитах (урок 2 завдання 1).

Через 10 хвилин групи міняються місцями.

VII Розвиток логічного мислення

Робота з підручником (с.7)

Знайти закономірність і визначити, чого саме не вистачає.

VIII. Підсумок уроку

Гра «Закінчи речення»

і- Комп’ютер у нашому житті....

4- Ми використовуємо комп’ютер у ... .

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1647 | Рейтинг: 0.0/0
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Підсумковий урок за І семестр
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків
Дикорослі рослини рідного краю
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]