Урок 28 Тема: Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма "Незвичайний потяг”Мета:1. Повторення і закріплення матеріалу з української мови щодо вивчення твердих і м’яких приголосних звуків. 2. Формування вміння працювати з теоретичним матеріалом підручника, знаходити в ньому потрібну інформацію. 3. Розвиток мовленнєвих і творчих здібностей, логічного мислення, уваги, пам’яті. 4. Виховання культури мовлення. 5. Удосконалення навичок роботи з комп’ютером. Обладнання: Комп’ютер з завантаженою програмою, підручник, зошит, роздатковий матеріал. Тип уроку. Урок застосування і закріплення знань, умінь та навичок. Хід уроку І. Організація класу 1. Перевірка робочого місця. 2. Повторення правил техніки безпеки. 3. Інтерактивна вправа "Павутина”. ІІ. Перевіркавивченого матеріалу. 1. Повторення попереднього матеріалу - На які групи поділяються звуки в українській мові? (голосні і приголосні) 2. Дидактична гра "Складаємо схему слова”. - Як ви говорите, коли радієте? - Ура! - Який перший звук ви чуєте?(-у-) - Голосний чи приголосний? - Покладіть картку на стіл. - Який наступний звук чуєте? (-р-) - Який це звук? - Покладіть поряд картку. - Який останній звук? (-а-) - Покладіть відповідну картку. (Так само складаємо звукові моделі слів – мама, – торт, – сонце) ІІІ. Актуалізація опорних знань 1. Робота з підручником Робота за малюнком на ст. 56 Слова тин і тінь (порівняй приголосні звуки). 2. Інтерактивнийметод "Очікуваних результатів”. - Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? Напишіть. ( На дошці прикріплений малюнок дерева, а в учнів- клейкі листочки, на яких вони записують свої очікування від уроку). ІV. Повідомлення теми і завдань уроку. V. Мотивація навчання. - Діти, свої знання з української мови на сьогоднішньому уроці ми закріпимо за допомогою комп’ютера. На попередньому уроці ми вже подорожували на потязі. В якій програмі проходила подорож? ("Сходинки до інформатики”) - Вкажіть на кнопку, якою ви користувалися, щоб відправити потяг? VІ. Осмислення послідовності і застосування способів виконання дій. 1. Бесіда. - Потяг наш – незвичайний. Кожний вагончик у ньому – слово. Щоб приєднати вагончик до потяга слід правильно порахувати кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові. - Згадуємо принцип роботи елементів керування "трек бар”(бігунок –регулятор). - Необхідно схопитись "мишею” за бігунок та пересунути його у потрібну позицію. Коли ви виставите кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові, що на вагоні, натисніть кнопку, що посередині ( або клавішу "Пропуск”, Enter). Якщо ви правильно порахували звуки у слові, то на семафорі загориться зелене світло і потяг поїде далі. Якщо ж ви помилитесь, світло семафора залишиться червоним і потяг не поїде. І таким чином ви не зможете продовжити гру. (Пропонується 5 речень). 2.Фізкультхвилинка. 3. Метод "Структурування”. Діти об’єднуються у дві групи за принципом "тверді та м’які приголосні”. VІІ. Самостійне виконання учнями завданьпід контролем вчителя та його допомогою. 1.Практична робота за комп’ютером. І група (м’які) працює за комп’ютером. ІІ група (тверді) – складає прислів’я з "Розсипанок”, підкреслює тверді приголосні однією рискою, а м’які –двома. (Групи працюють змінно по 15 хвилин). 2. Фізкультпауза для очей після роботи І-ї групи за комп’ютером. VІІІ. Теоретичне обґрунтування одержаних учнями результатів. 1. Робота з підручником. Завдання для розумників і розумниць (ст. 57). І завдання – в парах на швидкість. ІІ завдання – гра "Дослідники”. Відшукати слова, де звуків більше,ніж букв. 2. Робота в зошитах. ІХ. Підсумок уроку.. Коментування очікуваних результатів. | |
| |
Переглядів: 1924 | |
Підсумковий урок за І семестр |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Доброта - це частина нас |
Всього коментарів: 0 | |