💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма “Незвичайний потяг”

Урок 28

Тема: Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма "Незвичайний потяг”

Мета:1. Повторення і закріплення матеріалу з української мови щодо вивчення твердих і м’яких приголосних звуків.

2. Формування вміння працювати з теоретичним матеріалом підручника, знаходити в ньому потрібну інформацію.

3. Розвиток мовленнєвих і творчих здібностей, логічного мислення, уваги, пам’яті.

4. Виховання культури мовлення.

5. Удосконалення навичок роботи з комп’ютером.

Обладнання:  Комп’ютер з завантаженою програмою, підручник, зошит, роздатковий матеріал.

Тип уроку. Урок застосування і закріплення знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Перевірка робочого місця.

2. Повторення правил техніки безпеки.

3. Інтерактивна вправа "Павутина”.

ІІ. Перевіркавивченого матеріалу.

1. Повторення попереднього матеріалу

- На які групи поділяються звуки в українській мові? (голосні і приголосні)

2. Дидактична гра "Складаємо схему слова”.

- Як ви говорите, коли радієте?

- Ура!

- Який перший звук ви чуєте?(-у-)

- Голосний чи приголосний?

- Покладіть картку на стіл.

- Який наступний звук чуєте? (-р-)

- Який це звук?

- Покладіть поряд картку.

- Який останній звук? (-а-)

- Покладіть відповідну картку.

(Так само складаємо звукові моделі слів – мама, – торт, – сонце)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Робота з підручником

Робота за малюнком на ст. 56

 Слова тин і тінь (порівняй приголосні звуки).

2. Інтерактивнийметод "Очікуваних результатів”.

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? Напишіть.

 ( На дошці прикріплений малюнок дерева, а в учнів- клейкі листочки, на яких вони записують свої очікування від уроку).

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

V. Мотивація навчання.

- Діти, свої знання з української мови на сьогоднішньому уроці ми закріпимо за допомогою комп’ютера.

На попередньому уроці ми вже подорожували на потязі. В якій програмі проходила подорож? ("Сходинки до інформатики”)

- Вкажіть на кнопку, якою ви користувалися, щоб відправити потяг?

VІ. Осмислення послідовності і застосування способів виконання дій.

1. Бесіда.

- Потяг наш – незвичайний. Кожний вагончик у ньому – слово. Щоб приєднати вагончик до потяга слід правильно порахувати кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові.

- Згадуємо принцип роботи елементів керування "трек бар”(бігунок –регулятор).

- Необхідно схопитись "мишею” за бігунок та пересунути його у потрібну позицію. Коли ви виставите кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові, що на вагоні, натисніть кнопку, що посередині ( або клавішу "Пропуск”, Enter). Якщо ви правильно порахували звуки у слові, то на семафорі загориться зелене світло і потяг поїде далі. Якщо ж ви помилитесь, світло семафора залишиться червоним і потяг не поїде. І таким чином ви не зможете продовжити гру. (Пропонується 5 речень).

2.Фізкультхвилинка.

3. Метод "Структурування”.

Діти об’єднуються у дві групи за принципом "тверді та м’які приголосні”.

VІІ. Самостійне виконання учнями завданьпід контролем вчителя та його допомогою.

1.Практична робота за комп’ютером.

 І група (м’які) працює за комп’ютером.

 ІІ група (тверді) – складає прислів’я з "Розсипанок”, підкреслює тверді приголосні однією рискою, а м’які –двома.

(Групи працюють змінно по 15 хвилин).

2. Фізкультпауза для очей після роботи І-ї групи за комп’ютером.

VІІІ. Теоретичне обґрунтування одержаних учнями результатів.

1. Робота з підручником. Завдання для розумників і розумниць (ст. 57).

І завдання – в парах на швидкість.

ІІ завдання – гра "Дослідники”.

 Відшукати слова, де звуків більше,ніж букв.

2. Робота в зошитах.

ІХ. Підсумок уроку..

Коментування очікуваних результатів.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1918 | Рейтинг: 0.0/0
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка»
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Народні промисли України
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]