💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма “Незвичайний потяг”

Урок 28

Тема: Комп’ютерна підтримка української мови. Тверді і м’які приголосні звуки. Програма "Незвичайний потяг”

Мета:1. Повторення і закріплення матеріалу з української мови щодо вивчення твердих і м’яких приголосних звуків.

2. Формування вміння працювати з теоретичним матеріалом підручника, знаходити в ньому потрібну інформацію.

3. Розвиток мовленнєвих і творчих здібностей, логічного мислення, уваги, пам’яті.

4. Виховання культури мовлення.

5. Удосконалення навичок роботи з комп’ютером.

Обладнання:  Комп’ютер з завантаженою програмою, підручник, зошит, роздатковий матеріал.

Тип уроку. Урок застосування і закріплення знань, умінь та навичок.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Перевірка робочого місця.

2. Повторення правил техніки безпеки.

3. Інтерактивна вправа "Павутина”.

ІІ. Перевіркавивченого матеріалу.

1. Повторення попереднього матеріалу

- На які групи поділяються звуки в українській мові? (голосні і приголосні)

2. Дидактична гра "Складаємо схему слова”.

- Як ви говорите, коли радієте?

- Ура!

- Який перший звук ви чуєте?(-у-)

- Голосний чи приголосний?

- Покладіть картку на стіл.

- Який наступний звук чуєте? (-р-)

- Який це звук?

- Покладіть поряд картку.

- Який останній звук? (-а-)

- Покладіть відповідну картку.

(Так само складаємо звукові моделі слів – мама, – торт, – сонце)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Робота з підручником

Робота за малюнком на ст. 56

 Слова тин і тінь (порівняй приголосні звуки).

2. Інтерактивнийметод "Очікуваних результатів”.

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? Напишіть.

 ( На дошці прикріплений малюнок дерева, а в учнів- клейкі листочки, на яких вони записують свої очікування від уроку).

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

V. Мотивація навчання.

- Діти, свої знання з української мови на сьогоднішньому уроці ми закріпимо за допомогою комп’ютера.

На попередньому уроці ми вже подорожували на потязі. В якій програмі проходила подорож? ("Сходинки до інформатики”)

- Вкажіть на кнопку, якою ви користувалися, щоб відправити потяг?

VІ. Осмислення послідовності і застосування способів виконання дій.

1. Бесіда.

- Потяг наш – незвичайний. Кожний вагончик у ньому – слово. Щоб приєднати вагончик до потяга слід правильно порахувати кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові.

- Згадуємо принцип роботи елементів керування "трек бар”(бігунок –регулятор).

- Необхідно схопитись "мишею” за бігунок та пересунути його у потрібну позицію. Коли ви виставите кількість твердих і м’яких приголосних звуків у слові, що на вагоні, натисніть кнопку, що посередині ( або клавішу "Пропуск”, Enter). Якщо ви правильно порахували звуки у слові, то на семафорі загориться зелене світло і потяг поїде далі. Якщо ж ви помилитесь, світло семафора залишиться червоним і потяг не поїде. І таким чином ви не зможете продовжити гру. (Пропонується 5 речень).

2.Фізкультхвилинка.

3. Метод "Структурування”.

Діти об’єднуються у дві групи за принципом "тверді та м’які приголосні”.

VІІ. Самостійне виконання учнями завданьпід контролем вчителя та його допомогою.

1.Практична робота за комп’ютером.

 І група (м’які) працює за комп’ютером.

 ІІ група (тверді) – складає прислів’я з "Розсипанок”, підкреслює тверді приголосні однією рискою, а м’які –двома.

(Групи працюють змінно по 15 хвилин).

2. Фізкультпауза для очей після роботи І-ї групи за комп’ютером.

VІІІ. Теоретичне обґрунтування одержаних учнями результатів.

1. Робота з підручником. Завдання для розумників і розумниць (ст. 57).

І завдання – в парах на швидкість.

ІІ завдання – гра "Дослідники”.

 Відшукати слова, де звуків більше,ніж букв.

2. Робота в зошитах.

ІХ. Підсумок уроку..

Коментування очікуваних результатів.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1924 | Рейтинг: 0.0/0
Підсумковий урок за І семестр
Робота з картоном. Настінні сувеніри
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
Доброта - це частина нас
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]