Урок 28 Тема: Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)Мета: Повторити відомості про вимову і написання слів з ненаголошеними голосними звуками [еи], [ие]. Розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість. Виховуватизосередженість та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: Малюнок Незнайки, завдання на картках дляРозумників і Розумниць. Хід уроку I. Організація класу Ось і дзвоник пролунав, До уроку нас позвав. Рідну мову ми вивчаємо, ЇЇ любимо, не забуваємо. II. Мотивація навчальної діяльності Діти, на дошці записані слова, в яких пропущені букви. І не просто букви – це букви-пустунки е та и. Прочитайте записані слова і позначте в них наголос. Гр…би, р…бро, в…сна, л…сти. III. Актуалізація опорних знань Яким чином ви дізналися, яку букву-пустунку е чи и потрібно записати? Отже, ці букви-пустунки чемно підкоряються тому, хто знає про наголошені склади і звуки. Слова гриб, ребра, весни, лист називаються перевірними, бо у них [е], [и] у наголошеній позиції. IV. Комп’ютерна частина уроку Нашому другу Незнайкові потрібно перейти через місточок. Але у місточку відсутні колоди і нам потрібно їх поставити на місце. Діти, ви допоможете Незнайкові. Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Незнайко на містку». Фізкульхвилинка. V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Задачі для допитливих. 4. Три мавпи їли банани. Друга з’їла 5 бананів, третя – 3. Перша і друга з’їли у 3 рази більше, ніж третя. Скільки бананів з’їла перша мавпа? 5. У скриньці лежать 10 рукавичок на праву руку і 10 рукавичок на ліву руку. Яку кількість, не заглядаючи в скриньку, треба взяти, щоб там обов’язково були дві рукавички, з яких можна було б скласти пару? Задачі від їжачка-жартівничка. 6. З и я плаваю у морі, З і – ловлю мишей в коморі. 7. З н – частина доби, З п – гріє щозими. 8. З л – риба прехороша, З т – звичайна огорожа. В гостях у Розмалюйка. Загадковий малюнок. Скільки хробачків живе у яблуціРозфарбуй їх різними кольорами. VI. Підсумок уроку Урок я пропоную завершити такими висловлюваннями … Сьогодні на уроці я дізнався … Сьогодні на уроці я навчився … Сьогодні на уроці я намагався … Найкраще мені вдалося … | |
| |
Переглядів: 2846 | |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 23 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Всього коментарів: 0 | |