Урок 117 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення й зменшення числа в кілька разівМета: вправляти учнів у знаходженні частини числа; формувати вміння розв’язувати приклади і задачі на засвоєння таблиці множення й ділення. Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, таблиця ділення на 5, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 887. 2) Один учень зачитує відповіді прикладів, в яких треба зменшити на 5 (№ 888). 3) Другий учень зачитує відповіді прикладів, в яких треба було зменшити у 5 разів (№ 888). 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 45 : 5 + 36 40 : 5 + 9 32 : 4 + 23 2 · 8 + 2 20 : 5 + 16 35 : 5 + 8 Картка 2 Обчислити. 5 · 6 + 23 4 · 8 – 17 30 : 5 + 6 21 : 3 + 7 5 · 2 + 13 (61 – 56) · 7 Картка 3 Скласти й розв’язати задачу. Картоплі — 45 кг Моркви — ? кг, у 5 разів менше } ? 3. Завдання для опитування 1) Показати відповідь за допомогою сигнальних карток. 10 : 5; 20 : 5; 35 : 5 ; 45 : 5 ; 25 : 5; 15 : 5; 40 : 5. 2) Розказати таблицю ділення на 5. 4. Усні обчислення 1) Якщо ви правильно обчислите приклади, то зможете прочитати слово. 5 · 7 = 35 Д 32 – 18 = 9 И 4 · 9 = 8 К 45 : 5 = 14 О 32 : 4 = 36 Щ 2) Допоможи коту Леопольду наловити риби. 45 : 5 – 7 3 · 8 – 6 5 · 4 – 16 3 · 5 – 8 2 · 7 + 18 27 : 3 + 4 3) Виконання завдання № 889. II. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання кругових прикладів № 890 2. Перевірка роботи 3. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 891. На дошці — скорочений запис задачі. Від вівці — 1 л } Від кози — 3 л Від корови — ? л, у 5 разів більше — Чи можемо відразу відповісти на головне запитання задачі? — Чому? — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? — Чому? — Яку відповідь дамо? 2) Розв’язання задачі № 892. На дошці — скорочений запис задачі. Вишень — 35 кг } Води — 10 кг Цукру — ? кг, у 5 разів менше Діти розв’язують задачу самостійно. 3) Перевірка роботи. 3. Самостійна робота Виконання завдання № 894. 4. Перевірка роботи 5. Усне виконання завдання № 893 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 147 № 895, № 896. | |
| |
Переглядів: 3407 | |
В гостях у Ганнусі |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Комбінована аплікація |
Всього коментарів: 0 | |