💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Заливка»)

Урок 18

Тема: Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Заливка»)

Мета: Узагальнити знання учнів про інформаційні процеси, ознайомити з інструментом «Заливка». Формувати навички роботи з мишею, вміння використовувати інструмент «Заливка». Розвивати логічне мислення, кмітливість, просторову уяву.Виховувати доброзичливість,культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання:  Завдання на картках для Розумників і Розумниць.

Хід уроку

I. Організація класу

От і все, дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Спішіть, поспішайте,

За парти сідайте.

II. Узагальнення знань про інформаційні процеси

Робота з підручником. Слухання учнями статті «Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси».

III. Мотивація навчальної діяльності

Чи доводилось вам взимку ліпити Сніговика?

Як ви це робили(Розповіді дітей та імітація рухів при ліпленні Сніговика).

Ігрова ситуація. От зараз я розповім вам історію про одного доброго Сніговичка. А було це так. Зліпили діти Сніго¬вичка, поставили в глибині двору та й забули. Сніговичок довго стояв на одному місці в самоті. Одного разу він на¬важився звернутись до Петрика П’яточкіна. Ввічливо привітався, наз¬вав своє ім'я. Але і той не звернув на нього уваги. «Нецікаво з таким спілкуватися — стоїть, як стовпчик, не вміє не те що бігати, навіть ходити!».

Засумував Снігови¬чок. «Незабаром пригріє сонечко, я розтану. Невже ж справжнього, доброго друга так ніколи і не зустріну?».

А як би ви вчинили, коли, б Сніговичок запропону¬вав свою дружбу вам?

То ж давайте розвеселимо Сніговичка, розфарбувавши його. Зробимо його добрим та веселим, таким, яким ви собі його уявляєте.

Сьогодні ми з вами ознайомимось з інструментом «Заливка», за допомогою якого можна зафарбовувати малюнки.

IV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу про графічний редактор

Інструмент «Заливка» використовують для розфарбовування у певний колір замкненої області. Для цього слід виконати такі дії:

на палітрі обрати потрібний колір;

на панелі інструментів обрати інструмент «Заливка»;

перевести курсор мишки на внутрішню ділянку замкненої області та клацнути лівою кнопкою мишки.

Досліджуємо: що буде, якщо зафарбувати незамкнену область

Демонстрація вчителем роботи в графічному редакторі Paint.

Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Ситуаційне завдання. Петрик П’яточкін підбіг до комп’ютера. Брудними руками Петрик взяв клавіатуру та поклав її собі на коліна. Став безладно натискати усі клавіші клавіатури.

Які правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером порушив Петрик П’яточкін?

Робота з комп’ютером. Завдання. Розфарбувати Сніговичка, використовуючи інструмент «Заливка».

Слухання вірша А.Костецького «Добрий Сніговик». Поки ви будете розфарбовувати Сніговика, я прочитаю вам вірш. Ось послухайте розмову дітейз Сніговичком.

Сніговику, Сніговику!

Скажи нам, а навіщо

Тобі дали мітлу таку,

Яка за тебе вища?

Я нишком-тишком уночі

Сніг підмету з дороги,

Щоб діти, в школу ідучи,

Не замочили ноги.

Сніговичку, Сніговичку!

Скажи-но, а навіщо

На голові твоїй стирчить

Відрище-здоровище?

А щоб тоді, як місто спить,

Малечі ковзанки залить,

Чи в заметіль кудлату

Синиць туди сховати.

Нехай собі сидять під ним,

Неначе це — пташиний дім.

Ну, а твоя морквина-ніс

Навіщо — розкажи-но?

Якби колись пішов я в ліс,

То я б зайцям її одніс,

Бо це для них морквина.

Сніговичку, Сніговичку!

Ще трохи нас послухай.

Навіщо в тебе рот такий

Од вуха і до вуха?

Ну, це відомо кожному.

Без посмішки не можу я!

Учитель індивідуально консультує учнів, стимулює їхню творчу активність.

Демонстрація робіт учнів.

Гімнастика для очей.

V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць

Задачі для допитливих.

1. На столі стояло 5 склянок з молоком. Хлопчик випив одну склянку. Скільки склянок залишилоя?

2. Олег, Андрій і Михайлик зробили три човники з паперу різного кольору: синього, червоного, білого. Андрій зробив не білий, Олег – не білий і не синій. Якого кольору човник зробив кожний хлопчик?

3. Скільки грибів зібрала ОленкаЯкщо вона сказала: «Якщо я знайду два гриби та на додачу ще чотири, буде – шість.»

VI. Підсумок уроку

Ми активно знову працювали,

Над задачами мудрували.

Відрадно мені, якщо цікаво

На уроці всім вам було.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1314 | Рейтинг: 0.0/0
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч»
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]