💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Інформація. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Ластик»)

Урок 13

Тема: Інформація. Робота в графічному редакторі Paint (інструмент «Ластик»)

Мета: Ознайомити учнів поняттям інформація, інструментом «Ластик», комбінацією клавіш Ctrl+Z. Формувати навички роботи з мишею, вміння використовувати інструмент «Ластик» та комбінацію клавішCtrl+Z при створенні малюнка. Розвивати логічне мислення, кмітливість, уяву.Виховувати любов до мистецтва та культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання:  Малюнки, графічні композиції, завдання на картках дляРозумників і Розумниць.

Хід уроку

I. Організація класу

Нумо, діти, підведеться.

Один одному всміхніться.

Чули, вже дзвенів дзвінок –

Розпочинаємо урок.

II. Сприймання та усвідомлення поняття інформація

Робота з підручником. Читання розповіді «Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію».

III. Актуалізація опорних знань

Давайте пригадаємо інформацію, яку ми засвоїли на попередньому уроці під час подорожі країною «Графіки».

Як називається програма, в які ми виконували творче завдання?

Який вигляд має її піктограма?

Як зробити так, щоб програмаPaint стартувала?

Де знаходиться панель інструментів?

З яким інструментом ми ознайомилися?

Як отримати зображення на полотні за допомогою «Олівця»?

IV. Мотивація навчальної діяльності

Чи завжди вдається відразу отримати потрібний малюнок?

Сьогодні ми ознайомимось ще із одним інструментом. А з яким нам допоможе дізнатися загадка: У простого олівця

Вірна помічниця:

Зробиш ти помилку,

Враз зітре її вона. (Гумка, ластик)

V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу про графічний редактор

Демонстрація вчителем роботи в графічному редакторі Paint.

А зараз ми послухаємо інформацію про те, які бувають лінії. (В ході повідомлення вчитель виконує відповідні зображення, одночасно показуючи дію інструмента «Ластик» та комбінації клавіш Ctrl+Z.)

Лінії можуть бути короткими і довгими, прямими і кривими. Вони можуть сплітатися в чудові візерунки, утворювати багаті чудернацькі орнаменти. І навіть можуть окреслити фігури звірів, птахів, рослин і предметів.

Якщо лінія тоненька і коротка – вона називається «штрих».

Якщо лінія чудернацько закручується – вона має «завиток».

Якщо лінія починається в одному місці й не може закінчитися – така лінія називається «промінь».

Бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером.

А зараз я хочу отримати від вас інформацію про правила безпечної роботи з комп’ютером. (Учні розповідають правила роботи з комп’ютером).

Робота з комп’ютером.

Завдання. Використовуючи різні лінії створіть графічну композицію.

Учитель індивідуально консультує учнів, стимулює їхню творчу активність.

Демонстрація робіт учнів.

Гімнастика для очей.

VI. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць

В гостях у Розмалюйка. Розмалюй тi квіточки, які обведені товстою лінією.

Задачі для допитливих. Розмалюй кульки, які позначаютъся числами, більшими ніж 8, в червоний колір, розташоват між числами 3 та 6 - в синій.

VII. Підсумок уроку

Ми побували в гостях у країні «Графіки». Але казкова країна нас запрошує у гостину до своєї сусідки – країни «Живопису».

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 993 | Рейтинг: 0.0/0
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком
Тварини
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]