Урок 2 Тема: Обговорення можливостей комп’ютера. Формування навичок роботи з мишеюМета: Ознайомити з призначенням комп’ютера, будовою мишки, поняттям «курсор мишки». Формувати навички роботи з мишею (відпрацювання вказівки «вибрати»). Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: Завдання на картках дляРозумників і Розумниць. Хід уроку I. Організація класу Гарно й зручно ми сідаєм, Про комп’ютер все вивчаєм. Нашу пам'ять ми включаєм – Нові знання здобуваєм. II. Мотивація навчальної діяльності Навіщо нам комп’ютерМожна все життя прожити, як Робінзон Крузо: без книжок, морозива, виделок. Можна, як і сто років тому, жити без комп’ютерів, адже існува¬ло людство без них. Потрібно, наприклад, обчислити. Візьміть аркуш паперу, олівець і виконайте дії над числами. Але значно швидше і точніше це мож¬на виконати на калькуляторі. А калькулятор - це і є маленький комп'ютер, на якому дуже приємно працювати. Сьогодні важко уявити собі життя без комп’юте¬рів. Комп’ютер допомагає всім. Він може допомог¬ти відпочити, стати партнером в улюбленій грі. Без нього тепер неможливий науково-технічний про-грес. Але думати, творити здатна тільки людина. А комп’ютер - навіть найскладніший та найсучасні¬ший - тільки виконує те, що наказує йому людина. Щоправда, комп’ютер - блискучий виконавець! За одну секунду він робить від сотень тисяч до мільярда операцій. За кілька годин він здатен виконати стіль¬ки розрахунків, скільки не подужає гарний матема¬тик за все своє життя. III. Сприймання та усвідомлення можливостей комп’ютера Робота з підручником. Щоб відповісти на запитання про можливості комп’ютера, прочитаємо оповідання «Що може комп’ютер?» в нашому підручнику. Назвіть приклади використання комп’ютера у різних сферах діяльності людини, очевидцями яких ви були? Чи використовуєте ви, ваші батьки комп’ютер для вирішення певних завдань і яких саме? IV. Сприймання та усвідомлення будови мишки та правил користування нею Відгадування загадки. Маленька, сіренька, а комп’ютером керує. (Комп’ютерна мишка) Ознайомлення з будовою мишки. Правила користування мишкою. Долоня правої руки повинна лежати так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній - на правій. При пересуванні мишки по килимку, по екрану рухається стрілка вказівник, що називається курсором мишки. Коли ми клацаємо кнопкою миші - подаємо команду комп’ютеру на виконання певної вказівки. А саме, одинарне клацання лівою кнопкою мишки - це виконання команди «вибрати». V. Формування навичок роботи з мишею Ознайомлення із змістом комп’ютерної частини уроку. Розповідь вчителя. Демонстрація вчителем роботи програми «Стрільці по яблуках». Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя? Як слід сидіти за комп’ютером? Хто повинен допомогти сусідові на уроці, якщо в нього виникли запитання: ти чи вчитель? Чи можна використовувати клавіші клавіатури, з якими ви не знайомі? З якою клавішею ми вже познайомилисяЯк вона виглядає і дерозміщується на клавіатурі Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Стрільці по яблуках». Фізкультхвилинка. Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм ряди, Виправляємо гілки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжки-пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво. І весь сад Нахиливсь вперед-назад. VI. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Задачі для допитливих. 1. П’ять яєць зварились за 10 хв. За скільки хвилин звариться одне яйце(10 хвилин) 2. У дівчинки стільки ж братів, скільки й сестер, але в хлопчика з цієї родини братів немає. Скільки в цій сім’ї хлопчиків і скільки дівчаток(1 хлопчик і 2 дівчаток) 3. Визнач числову закономірність і доповни числовий ряд: 1, 4, 7, 10, … (Кожне наступне число на 3 більше за попереднє. 1, 4, 7, 10,13, 17, 20, …) В гостях у Розмалюйка. Розфарбуй віконечка в казковому будинку. Ти маєш три олівці – жовтий, червоний, синій. Розфарбувати потрібно так, щоб не було однакових рядків і олівці всіх кольорів були використані. VII. Підсумок уроку На уроці ми гарно працювали, старались, Про можливості комп’ютера дізнались. Розум свій знаннями збагатили, Бо уважно слухали і гарно вчили. Тож заняття це пройшло не марно, Будемо навчатись старанно і гарно. VIII. Домашнє завдання Виконати малюнок «Мій помічник – комп’ютер». | |
| |
Переглядів: 1115 | |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Чим ми чуємо |
Будівельний конструктор |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Всього коментарів: 0 | |