Урок 1 Тема: Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером і правила поведінкив комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільмуМета: Ознайомити з правилами техніки безпеки під час роботи з комп’ютером і правилами поведінки в комп’ютерному класі. Розвивати логічне мислення, кмітливість. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання:Завдання на картках дляРозумників і Розумниць. Хід уроку I. Організація класу Ви сьогодні перший раз Всі прийшли до мене в клас. Дуже треба мені знати – Вчитись хочете, малята? II. Мотивація навчальної діяльності Конкурс «Плутанка».Хто швидше збере слова і прочитає прислів’я. Прокоментуйте прислів’я: «Двері мудрості ніколи не замкнуті». Ви вже навчились читати, писати, рахувати. Сучас¬ній людині цього замало. Вам бракує комп'ютерних знань. Не всі люди вирощують хліб, займаються будівництвом, прагнуть стати програмістами. Але ма¬ють уяву про те, як зводять будинки, як вирощують хліб. Слід розуміти і те, як працює комп'ютер, знати його будову, можливості, вчитися працювати на ньому, і тоді він стане вашим добрим другом і помічником у будь-яких справах. На уроках «Сходинки до інформатики» на нас чекає клопітка, тривала, творча, захоплююча робота. Ви дізнаєтесь, як спілкуватись з комп'ютером, роз¬винете свої розумові та творчі здібності, навчитесь логічно мислити, складати алгоритми, користува¬тись найпростішими текстовими, графічними, му-зичними редакторами, які допоможуть вам виявити ваші художні та му¬зичні здібності. Тож вирушаймо у чудову подорож країною комп’ютерів. А супроводжувати вас будуть: дівчинка Ганнуся, інопланетянин Елзік та гномик Мудрунчик. III. Сприймання та усвідомлення правил техніки безпеки під час роботи з комп’ютером і правил поведінки в комп’ютерному класі Перш ніж почати користуватися новими знаряддями праці на уроках трудового навчання вчитель вас знайомить з їх будовою, призначенням і правилами безпечного їх використання. Тому перш ніж сісти за комп’ютер, слід вивчити правила безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі. Робота з підручником. Більш детальніше дізнатися про те, як слід поводитись, працюючи за комп’ютером, вам допоможе цікавий комп’ютерний слайд-фільм «Як поводитися з комп’ютером». Для переходу до наступного слайду вам допоможе клавіша «Пропуск», яка знаходиться на клавіатурі. Ознайомлення з клавішею «Пропуск». Цю клавішу легко відшукати на клавіатурі, бо вона найдовша за всі інші клавіші. В якій частині клавіатури знаходиться клавіша «Пропук»? Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Як поводитися з комп’ютером». Робота в групах. Кожній з трьох груп пропонується завдання. Уважно розгляньте пару малюнків в підручнику та скажіть, що трапилось з Елзіком і чому? Фізкультхвилинка. Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали – сіли. Бачте, як розвеселили. IV. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Задачі для допитливих. 1. Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і одну моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові(9 фруктів, морква – це овоч) 2. Як написати «мишоловка» трьома літерами(Кіт) 3. Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати: Світланка і Оленка. Як звати третю дитину(Сергійко) Вправа «Деформований текст». Прочитай текст. шеРані дилю ен лизна озп трикуелект. В тахта рілиго чкисві і совіла пилам. разЗа в жнійко тіха є тильникисві, трилюс. В них ченавкру почкалам. наВо єда тслові. лиКо черівве мноте, почкалам лаєхуспа. мряваТе анм ен рашнаст. В гостях у Розмалюйка. Що включено в розеткуРозфарбуй цей прилад. V. Підсумок уроку Діти, чи сподобавсь вам сьогоднішній урок Чи бажаєте ви продовжувати вивчати «Сходинки до інформатики»? | |
| |
Переглядів: 1298 | |
Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну |
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок» |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Свійські тварини рідного краю |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Всього коментарів: 0 | |