Тема: Як правильно вимкнути комп'ютерЦілі: навчальна: сформувати вміння коректно завершувати роботу з комп'ютером; закріпити навички роботи з об'єктами Робочого столу комп'ютера; розвивальна: розвивати пізнавальні здібності учнів; формувати вміння аналізувати інформацію; виховна: виховувати старанність, дисциплінованість, відповідальність за результати своєї роботи, віру у власні сили, бережливе ставлення до комп'ютерної техніки. Тип уроку: формування вмінь та навичок, узагальнення та сисТематизація знань. Програмне забезпечення: презентація «Як правильно вимкнути комп'ютер». Вимоги до учнів: вміти правильно завершувати роботу з програмами та вимикати комп'ютер. Хід Уроку І. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Розв'язування логічних задач 1. Яку годину показує годинник, якщо його стрілки спрямовані в протилежні боки і показують ціле число годин? (Шосту годину) 2. Андрій — син Володимира. Хто Володимир Андрієві? (Батько) Гра «Увага» Учитель протягом 4-6 с демонструє учням плакат із зображенням різних фігур, а потім пропонує двом учням вийти до дошки й по пам’яті нарисувати всі ці фігури. Учні в класі вирішують, хто нарисував найточніше. III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. На цьогоднішньому уроці ми вдосконалимо навички роботи з об’єктами Робочого столу комп’ютера, навчимося керувати вікном за допомогою кнопок керування та меж вікна. Навчимося правильно завершувати роботу комп’ютера. IV. Закріплення практичних навичок Практична робота «Робота з об'єктами Робочого столууу Учитель демонструє виконання завдань, учні допомагають. 1. Відкрийте вікно об’єкта Мій комп’ютер. 2. Розгорніть вікно на весь екран 3. Надайте вікну попереднього вигляду 4. Згорніть вікно до кнопки на Панель задач 5. Розгорніть вікно. 6.Закрийте вікно а 7. Знову відкрийте вікно об’єкта Мій комп’ютер. 8. Зменште розміри вікна, щоб з’явилися смуги прокручування. 9. Викличте контекстне меню робочого поля вікна. 10. Відкрийте вікно диска С:, або Б:, або іншого. 11. Відкрийте будь-яку папку, що є на диску. 12. Закрийте вікно Мій комп’ютер. 13. Перевірте, чи закриті інші вікна. 14. Знайдіть у лівому нижньому куті екрана кнопку Пуск. 15. Виберіть її, підведіть до неї вказівник і клацніть ліву кнопку миші. 16. У меню виберіть Завершення роботи. V. Фізкультхвилинка Один — піднести руки вгору, Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати. Будемо відпочивати. Робота за підручником § 8, працюємо за комп’ютером. Релаксація Гра «Карлики-велетні» За сигналом «Карлики» діти присідають, за сигналом «Велетні» — підводяться. Через деякий час деякі учні припускаються помилок. Влаштовується змагання. Учні, які помилились, сідають за парту. Таким чином, залишиться один переможець. VI. Узагальнення набутих знань Фронтальне опитування 1. Чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці? 2. Що означає «правильно вимкнути комп’ютер? 3. Що потрібно робити перед тим, як вимкнути комп’ютер? 4. Як можна закрити вікно програми? 5. Чи можна вимикати комп’ютер натисненням кнопки на системному блоці? VII. Підбиття підсумківуроку VIII. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 8, запитання і завдання: № 3. 2. Додаткове завдання Розгадайте кросворд 1. Пристрій комп’ютера, подібний до телевізора. 2. Пристрій комп’ютера, з якого лунає музика. 3. Пристрій, за допомогою якого звук чуєш лише ти. 4. Системний або головний... 5. Цей пристрій має понад 100 клавіш. | |
| |
Переглядів: 1513 | |
Столи бувають різні |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
Культурні рослини рідного краю |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі... |
Всього коментарів: 0 | |