💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як переходити дорогу. Дорожня розмітка

Тема 24. Як переходити дорогу. Дорожня розмітка

Мета: вчити дітей правил переходу проїжджої частини дороги; вчити розпізнавати дорожню розмітку; виховувати дисциплінованість пішохода.

Хід Уроку .

I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Як називається частина дороги, призначена для пішоходів?

— Як називається частина дороги, призначена для руху транспорту? .

— Як називається місце, де пішоходи переходять дорогу?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви поглибите свої знання про те, як переходити до- .

рогу.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 80-83)

— Розгляньте малюнки на с. 80. Згадайте, які бувають пішохідні переходи

та які знаки біля них встановлюють.

— Розгляньте малюнки на с. 81. Як переходити дорогу в місцях, де вста- .

новлено світлофор?

— Як переходити дорогу, ЯКЩО поруч немає ПІШОХІДНОГО переходу І СВІТЛО-

фора?

— Що треба зробити перед переходом дороги спочатку?

— Розгляньте верхній малюнок на с. 82. Розкажіть, як переходити дорогу.

— На проїжджій частині дороги часто можна побачити позначення білою, жовтою, синьою або червоною фарбою. Це — дорожня розмітка

Потоки транспорту, що рухаються у протилежних напрямках, розділені осьовою лінією. .

Місце пішохідного переходу позначають «зеброю» або доріжкою з пунктирних ліній, якщо на переході є світлофор. .

На широких дорогах розмічають «острівці безпеки», де пішоходи можуть зупинитися і пропустити транспорт

— Для чого призначена дорожня розмітка?

— Розгляньте малюнок. Для чого призначена біла вузька суцільна лінія .

посередині дороги?

— Чому розмітку у ВИГЛЯДІ білих широких смуг, ЩО нанесені поперек до-

роги, називають «зеброю» (с. 83)? Що вона показує? (Місце пішохідного переходу, де немає світлофора.) .

— Відгадайте загадку.

• А я зебра не проста,

Без копит і без хвоста,.

Лиш біленькі смуги маю.

Я лежу, а не гуляю

Знає кожен пішохід:

Я — дорожній. (перехід)

Робота в парі

— Розкажіть одне одному правил а переходу дороги

— Які пішохідні переходи зустрічаються на вашому шляху до школи? Розкажіть, як ви по них переходите дорогу.

— Для чого потрібна дорожня розмітка?

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Розповідь учителя

— Колись, ще у сиву давнину, дороги були зовсім не такі, як сьогодні. Вони були витоптані ногами людей і більше нагадували широкі стежки, що слугували шляхами сполучення і засобом пересування з одного місця в інше. Кожна така дорога вела до осель, де жили люди. Згодом люди зрозуміли, що рівна дорога краща, ніж з горбами та ямами, бо нею легше пересуватися. Тому почали вирівнювати стежки, що ними часто ходили дорослі та діти. Так з’явилися перші дороги. А коли люди приручили коней, винайшли колесо та зробили підводи, щоб їздити на них і вантажі возити, то дороги стали першою необхідністю. Тоді люди зрозуміли, що дорога потрібна рівна і тверда, щоб її не розмивали дощі, а отже, і не ламалися колеса. Згодом вони почали прокладати дороги з твердим покриттям, тобто з каменю, щоб їздити по них було безпечно, щоб не перекинутися самим і не перекинути вантаж. По таких дорогах їхали кіньми, йшли пішки люди. На них не було жодної розмітки і призначалися вони для всіх одразу. Перші дороги були вузькі, проте міцні. Фрагменти деяких перших римських доріг збереглися до наших днів. Тоді не існувало Правил дорожнього руху, тому що в ті часи ще не було машин, автобусів та інших транспортних засобів. А що ж являє собою сучасна дорога?

— Що таке дорожня розмітка?

— Якою фарбою вона позначається?

— Як розділяють потоки транспорту, що рухаються у протилежних напрямках?

— Поясніть, чому спочатку потрібно уважно подивитися ліворуч, а зупинившись на осьовій лінії або на «острівці безпеки»,— праворуч?

2. Тестування

 1) Біля доріг діти повинні:

а) грати з м’ячем;

б) бути обережними.

 2) Під час переходу дороги ти подивишся:

а) спочатку ліворуч, а потім праворуч;

б) праворуч;

в) спочатку праворуч, а потім ліворуч;

г) ліворуч.

 3) Переходи доріг бувають:

а) наземні;

б) підводні;

в) повітряні;

г) надземні;

д) підземні.

VI. Підсумок уроку

— Які дорожні знаки ви зустрічаєте дорогою до школи?

— Якої сторони ви тримаєтесь на тротуарах і пішохідних доріжках?

— Де ви переходите дорогу, коли йдете до школи?

— Чи користуєтесь ви підземним і надземним переходами?

— Чи переходите ви дорогу підземним або надземним переходами, йдучи до школи?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 5873 | Рейтинг: 3.5/2
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння
Підсумковий урок за І семестр
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]