Тема 22. Небезпечні ситуації в школі. План евакуаціїМета: поглибити знання учнів про правила безпечної поведінки в школі; вчити організовано евакуюватися з різних приміщень школи; виховувати відповідальність за свої вчинки. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Яких правил поведінки необхідно дотримуватися учням у школі? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про правила безпечної поведінки в школі; навчитеся організовано евакуюватися з приміщення школи у разі небезпеки. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (с. 73-76) — Нас оточує чимало небезпек удома, на вулиці, у школі. Але надто боятися небезпечних ситуацій не слід. Головне про них знати, вміти уникати і знаходити правильні рішення. Небезпечні ситуації з дітьми найчастіше виникають через порушення ними правил поведінки (с. 73). Багато серйозних травм школярі отримують на перервах між уроками, коли бігають і граються у не встановлених для цього місцях. А буває й так, що між учнями відбуваються сварки та бійки, які також можуть закінчитися травмою. — Що треба робити, щоб уникнути небезпечних ситуацій у школі? — Які інші небезпеки інколи трапляються в школах (с. 74)1 — Як слід діяти, якщо сталася пожежа в школі? Від чого часто гинуть люди під час пожеж? Чому? — Що слід добре знати, щоб швидко та організовано вийти з палаючого приміщення? Евакуація — організоване виведення людей з небезпечних місць. План евакуації — це документ, у якому вказано шляхи і виходи з приміщення, встановлено правила поведінки людей при виникненні пожежі чи іншої небезпечної ситуації. — Якщо всі люди, які перебувають у школі, спробують одночасно вийти з неї, у коридорах, на сходах і у дверях утвориться натовп. А це дуже небезпечно. Адже від того, як швидко люди покинуть приміщення під час пожежі або іншої небезпечної ситуації, залежить їхнє життя. Тому в небезпечних ситуаціях евакуація здійснюється не лише через основні, а й через запасні виходи. На дверях запасних виходів є спеціальний знак. Запам’ятайте його. У кожній школі є план евакуації. Він указує, як виходити з різних приміщень, щоб уникнути скупчення. — Розгляньте план евакуації (с. 74). Прочитайте і запам’ятайте основні правила, яких слід дотримуватися під час пожежі в школі. — Розгляньте малюнки на с. 75. Які правила проілюстровано? — Назвіть основні причини небезпечних ситуацій у школі (с. 76). — Як слід діяти під час пожежі? — Намалюйте у зошиті план евакуації з класу у випадку пожежі. Дата Клас 2.Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1.П рактична робота Робота в групах — Дізнайтеся, де у вашій школі висить план евакуації. — Ознайомтеся з планом евакуації. Знайдіть на ньому ваш клас, основні і запасні виходи. Станьте в пари і пройдіть до евакуаційного виходу спочатку від вашого класу, потім — від спортивної зали, їдальні, бібліотеки, інших приміщень, у яких буваєте впродовж дня. — Яким чином повідомляють про евакуацію в школі? (Дають довгі й короткі дзвінки.) — Як діяти під час евакуації? 2. Робота за картками — Розгляньте малюнки. У школі є місця, де необхідно бути особливо обережним. Назвіть їх. Дайте дітям поради. VI. Підсумок уроку — Що таке план евакуації? — Який порядок евакуації з приміщення школи? — Яке основне правило поведінки під час евакуації? (Не метушитися і не панікувати!) | |
| |
Переглядів: 10676 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Підсумковий урок за І семестр |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Всього коментарів: 0 | |