УРОК 20 Тема: Безпека з інструментамиМета: спонукати учнів виконувати правила користування найуживанішими побутовими інструментами; розвивати мислення, мовлення, вміння висловлювати думки; виховувати обережність, охайність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Інструменти». Хід Уроку 1. Робота із загадками • У легкого держака голова важка. (Молоток) • Я блискуча, я гостренька, маю вічко маленьке, за собою несу довгу-довгу косу. (Голка) Учитель. У вас вдома є молоток і голка, які допомагають дорослим ремонтувати й облаштовувати оселю. Це — інструменти. А якими інструментами користуєтесь ви? 2. Робота за підручником (С. 54-55) — Розгляньте малюнки на с. 54. Назвіть зображені інструменти. — Розкажіть, якщо знаєте, як користуватися цими інструментами. 1) Читання тексту. — Чи бачили ви, як просто і легко ваші татусі чи дідусі працюють з інструментами? — Що треба робити, щоб не травмуватися ними? — Чи можна брати інструменти без дозволу дорослих? — Із чим необхідно бути особливо уважним? — Чому потрібно бути особливо уважним, користуючись голками, цвяхами, шпильками? — Чому слід прибирати на місце дрібні інструменти одразу після користування? — Розгляньте малюнки на с. 55. Що роблять діти? Складіть речення за малюнками. — Які правила порушують діти? — Хто з дітей чинить правильно? 2) Читання вірша Платона Воронька «Молоток». — Куди кладе хлопчик молоток? — Якими інструментами вчиться працювати хлопчик? — Для кого інструменти — справжні друзі? — Як зберігаються інструменти у вас удома? 3. Фізкультхвилинка Встаньте, діти, потягніться, Землі нашій поклоніться За щасливий день вчорашній І до сонця потягніться, Веретенцем покрутіться. Відпочили? Все гаразд. До роботи знову час. 4. Робота в зошиті (С. 33-34) 1)№ 1. Розгляньте малюнок. Чому до цієї кімнати страшно зайти? Які предмети становлять небезпеку? Чому? У нижній частині малюнка ви знайдете підказки. Які травми можна отримати? До порядку ти звикай, Іграшки всі прибирай. Прибирай всі зайві речі — Будеш ти тоді в безпеці. Висновок: завжди стеж за порядком у своїй кімнаті. Кожній речі — своє місце. Після гри прибирай іграшки. Не розкидай гострі предмети. Тримай у порядку свої особисті речі. 2) № 2. Назвіть зображені інструменти. Які травми можна отримати від цих предметів? Обведіть ті предмети, якими ви вмієте користуватися. 3) № 3. Розгляньте малюнок. Знайдіть і розфарбуйте гострі небезпечні предмети. Чому вони небезпечні? 4) № 4. Гра «Хрестики — нулики» Біля правильної відповіді постав X, а біля неправильної — О. О Інструменти допомагають людині облаштовувати житло та оселю. О Інструменти можна брати без дозволу дорослих. 03 Голки, цвяхи, шпильки слід прибирати на місце одразу після користування. О Молоток, рубанок, долото, фуганок — це інструменти. О Гострими інструментами можна травмуватися. 5. Підсумок Уроку — Які інструменти є у вас вдома? — Що ви робите, щоб не травмуватися інструментами? — Чи берете ви інструменти без дозволу дорослих? — Чи прибираєте ви на місце дрібні інструменти одразу після користування? — Розкажіть, як ви користуєтесь голкою. — Розкажіть, як ви користуєтесь молотком. — Хто вас цього навчив? — Якими інструментами ви хочете навчитися користуватися? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1401 | |
Вступне заняття |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Тварини рідного краю |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Всього коментарів: 0 | |