Урок 111 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задачМета: формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на основі знань таблиці множення і ділення; вдосконалювати знання геометричного матеріалу; розвивати навички швидких обчислень, логічне мислення, увагу; виховувати наполегливість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Гра «Лабіринт». — Двері лабіринту може відчинити тільки ключик, форма якого нагадує число 8. 24 : 364 : 845 : 516 : 421 : 328 : 4 48 : 856 : 832 : 424 : 463 : 716 : 2 27 : 372 : 818 : 248 : 640 : 535 : 5 2) Фронтальне опитування. — Скільки ніжок у одного павука? (8) — Скільки ніжок у 5 павуків? у 7 павуків? — Скільки ніжок у одного жучка? (6) — Скільки ніжок у 3 павуків і 3 жучків? (42) — Скільки ніжок у 8 павуків і 6 жучків? (100) 2 Завдання для опитування 1) — як називаються числа при діленні? — Відновіть таблицю ділення на 8 і знайдіть невідоме ділене. □ : 8 = 2□ : 8 = 4 □: 8 = 6 □ : 8 = 8 □ : 8 = 3□ : 8 = 5 □: 8 = 7 □ : 8 = 9 2)робота з рівностями і нерівностями. — Перевірити рівності і нерівності. 8 ■ 5 + 8 ■ 3 = 648■ 5 = 5 ■ 88 ■ 9 > 8 ■ 8 (36 - 4) : 8 = 43■ 7 = 7 ■ 324: 8 < 24 : 3 — Які значення виразів знайшли без обчислень? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розв’язуватимемо приклади і задачі вивчених видів; удосконалюватимемо швидкість обчислень; будемо працювати з прямокутником; розвивати кмітливість. IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1) Два хлопчики поливали в шкільному городі грядки. До обіду вони полили по 5 грядок кожний, а після обіду — по 4. Скільки всього грядок полили хлопчики за день? Розв’язати задачу можна двома способами: 1) 5 ■ 2 + 4 ■ 2 =2) (5+ 4)■ 2 = — Поясніть кожен спосіб. Ви переконалися, що обидва вирази мають однакове значення. Яке? 2) Хлопці вішали в шкільному саду годівниці для птахів. До чотирьох з них прилетіло по 8 горобців, а до трьох — по 8 снігурів. Скільки всього птахів пообідало у годівниць? Розв’яжіть задачу двома способами. Складіть подібну задачу за виразом: 3 ■ 10 + 5 ■ 10 чи (3 + 5) ■ 10. ► Фізкультхвилинка 2 Робота з геометричним матеріалом ВС — Назвіть пари протилежних сторін прямокутника. — Виміряйте довжини обох сторін пари. — Який можна зробити висновок? Висновок: протилежні сторони прямокутника рівні. — Знайдіть суму довжин кожної пари протилежних сторін. 3 Самостійна робота 80 - 7 ■ 8 =49 : 7 ■ 6=28 :(12 - 5) : 4 = 7 ■ 7 + 35 =63 : 7 ■ 6=27 :9 ■ (60 - 57) = 92- 7 ■ 9 =54: 9 ■ 8 = (17 +25) : 7 ■ 8 = 5■ 7 - 18 =56: 7 ■ 5 = (90 - 41) : 7■ 9 = 1-й варіант — 1; 2 рядок; 2-й варіант — 3; 4 рядок. 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань — Доберіть такі числа, щоб нерівність і рівності були правильними 5■ 8 > 5 ■ □ (7; 6; 5; 4; 3; 2; 1) 2■ 8 = 8 ■ □(2) 8 ■ 3 + 8 = 8 ■ □(4) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що повторювали на уроці? — яке завдання викликало утруднення? | |
| |
Переглядів: 1427 | |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |