💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач

Урок 111

Тема: Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач

Мета: формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на основі знань таблиці множення і ділення; вдосконалювати знання геометричного матеріалу; розвивати навички швидких обчислень, логічне мислення, увагу; виховувати наполегливість.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1)Гра «Лабіринт».

— Двері лабіринту може відчинити тільки ключик, форма якого нагадує число 8.

24 : 364 : 845 : 516 : 421 : 328 : 4

48 : 856 : 832 : 424 : 463 : 716 : 2

27 : 372 : 818 : 248 : 640 : 535 : 5

2) Фронтальне опитування.

— Скільки ніжок у одного павука? (8)

— Скільки ніжок у 5 павуків? у 7 павуків?

— Скільки ніжок у одного жучка? (6)

— Скільки ніжок у 3 павуків і 3 жучків? (42)

— Скільки ніжок у 8 павуків і 6 жучків? (100)

 2 Завдання для опитування

1) — як називаються числа при діленні?

— Відновіть таблицю ділення на 8 і знайдіть невідоме ділене.

□ : 8 = 2□ : 8 = 4 □: 8 = 6 □ : 8 = 8

□ : 8 = 3□ : 8 = 5 □: 8 = 7 □ : 8 = 9

2)робота з рівностями і нерівностями.

— Перевірити рівності і нерівності.

8 ■ 5 + 8 ■ 3 = 648■ 5 = 5 ■ 88 ■ 9 > 8 ■ 8

(36 - 4) : 8 = 43■ 7 = 7 ■ 324: 8 < 24 : 3

— Які значення виразів знайшли без обчислень?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми розв’язуватимемо приклади і задачі вивчених видів; удосконалюватимемо швидкість обчислень; будемо працювати з прямокутником; розвивати кмітливість.

IV. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задач

1) Два хлопчики поливали в шкільному городі грядки. До обіду вони полили по 5 грядок кожний, а після обіду — по 4. Скільки всього грядок полили хлопчики за день?

Розв’язати задачу можна двома способами:

1) 5 ■ 2 + 4 ■ 2 =2) (5+ 4)■ 2 =

— Поясніть кожен спосіб. Ви переконалися, що обидва вирази мають однакове значення. Яке?

2) Хлопці вішали в шкільному саду годівниці для птахів. До чотирьох з них прилетіло по 8 горобців, а до трьох — по 8 снігурів. Скільки всього птахів пообідало у годівниць? Розв’яжіть задачу двома способами.

Складіть подібну задачу за виразом:

3 ■ 10 + 5 ■ 10 чи (3 + 5) ■ 10.

 Фізкультхвилинка

 2 Робота з геометричним матеріалом

ВС

— Назвіть пари протилежних сторін прямокутника.

— Виміряйте довжини обох сторін пари.

— Який можна зробити висновок?

Висновок: протилежні сторони прямокутника рівні.

— Знайдіть суму довжин кожної пари протилежних сторін.

3 Самостійна робота

80 - 7 ■ 8 =49 : 7 ■ 6=28 :(12 - 5) : 4 =

7 ■ 7 + 35 =63 : 7 ■ 6=27 :9 ■ (60 - 57) =

92- 7 ■ 9 =54: 9 ■ 8 = (17 +25) : 7 ■ 8 =

5■ 7 - 18 =56: 7 ■ 5 = (90 - 41) : 7■ 9 =

1-й варіант — 1; 2 рядок;

2-й варіант — 3; 4 рядок.

 4 Офтальмологічна пауза

 5 Розв’язування логічних завдань

— Доберіть такі числа, щоб нерівність і рівності були правильними

5■ 8 > 5 ■ □ (7; 6; 5; 4; 3; 2; 1)

2■ 8 = 8 ■ □(2)

8 ■ 3 + 8 = 8 ■ □(4)

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Що повторювали на уроці?

— яке завдання викликало утруднення?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1474 | Рейтинг: 0.0/0
Вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Вправи та задачі на засвоєн...
Створення декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна у...
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Сервіруємо стіл. Як необхідно поводитися за столом
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]