Урок 48 Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування прикладів і задач на дві дії різних ступенівМета: закріплювати табличні прийоми множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; розвивати навички усної лічби; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Знаходячи значення виразів, дізнаємося, які дерева і кущі ростуть у лісі. І3 + 8А 12 - 7и 26 + 30 р 97 - 23 Б 32 + 54 З9 + 8 Щ8 + 6л 38 - 3Е 62 + 8 О 38 - 30 М 57 + 23 Д 60 - 28 К 13 - 4Я 75 - 45 Н 12 - 9 С 90 - 6У 15 - 8 8 84 56 9 5 О СиК А 86 70 74 70 17 5 БЕРЕЗА 84 8 84 3 5 СО Сн А 30 35 56 3 5 Ялин А 32 786 ДУБ 35 11 14 56 3 5 лІЩин А 80 5 35 56 3 5 МА лин А 2) Обчисліть. 2 ■ 8 =85- 34 =16 - 7 +24 = 2 ■ 7 =44+ 46 =39 - 6 +9 = 2 ■ 9 =53+ 27 = 13 - 9 +68 = 2 ■ 6 =62- 28 =26 + 8 +9 = 3) Замість «віконечка» поставте потрібне число. □ - 8 = 021+ □ = 2123 - □ = 18 2 Гра «Додай останню фігуру» (робота в парах) 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Запишіть числа. 30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20 — Підкресліть зайве число. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Замість «віконечка» поставте потрібне число 5 м 4 дм = О дм32 см = Ц дм Ц см 4 дм 6 см = Ц см73 см = Ц дм Д см 20 дм = О м96 дм = О м О дм 2 Розв'язування прикладів та складання виразів 1) Складіть рівність і нерівності, використовуючи вирази. 6 ■ 29 ■ 2 2 ■ 8 + 2 7 ■ 2 - 2 2)Закінчіть запис: 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ □ 2 ■ 4 - 2 = 2 ■ □ 2 ■ 10 - 2 = 2 ■ □ 2 ■ 9 + 2 = 2 ■ □ 3)Розв’яжіть приклади. 2 ■ 9 + 2 = 7 ■ 2 - 2 = ► Фізкультхвилинка 3 Розв'язування задач 2 ■ 5 - 2 = 3 ■ 2 + 2 = 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ 8 - 2 = 1) У полі працює дві бригади, по 7 осіб у кожній, а на городі — 8 осіб. Скільки всього людей працює в полі і в городі разом? — Скільки було бригад у полі? — Скільки осіб в одній бригаді? — Що за цими даними можна дізнатися? — Яку виконати дію? Чому? — Якою дією можна відповісти на питання задачі? Чому? — На скільки більше осіб працює у полі, ніж на городі? 2) Розв’язування задачі за короткою умовою. Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно. 2 варіант 1)Задача. На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли? Було — ? З’їли — 3 дит. по 2 цук. Залишилося — 28 цук. 4 Самостійна робота 1 варіант 1)Задача. Скільки крил у 6 гусей? 2) 2 ■ 7 + 9 2 ■ 6 + 80 2 ■ 4 + 92 2 ■ 8 + 8 2 ■ 5 + 57 2 ■ (72 - 67) 2) 2 ■ 9 + 22 2 ■ 6 + 46 2 ■ 2 + 58 2 ■ 7 + 13 2 ■ 4 + 29 2 ■ (84 - 15) | |
| |
Переглядів: 1847 | |
Екскурсія в природу |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Тварини рідного краю |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Всього коментарів: 0 | |