💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування прикладів і задач на дві дії різних ступенів

Урок 48

Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування прикладів і задач на дві дії різних ступенів

Мета: закріплювати табличні прийоми множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; розвивати навички усної лічби; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1)Знаходячи значення виразів, дізнаємося, які дерева і кущі ростуть у лісі.

І3 + 8А 12 - 7и 26 + 30

р 97 - 23 Б 32 + 54 З9 + 8

Щ8 + 6л 38 - 3Е 62 + 8

О 38 - 30 М 57 + 23 Д 60 - 28

К 13 - 4Я 75 - 45 Н 12 - 9

С 90 - 6У 15 - 8

8 84 56 9 5

О СиК А

86 70 74 70 17 5

БЕРЕЗА

84 8 84 3 5

СО Сн А

30 35 56 3 5

Ялин А

32 786

ДУБ

35 11 14 56 3 5

лІЩин А

80 5 35 56 3 5

МА лин А

2) Обчисліть.

2 ■ 8 =85- 34 =16 - 7 +24 =

2 ■ 7 =44+ 46 =39 - 6 +9 =

2 ■ 9 =53+ 27 = 13 - 9 +68 =

2 ■ 6 =62- 28 =26 + 8 +9 =

3) Замість «віконечка» поставте потрібне число.

□ - 8 = 021+ □ = 2123 - □ = 18

 2 Гра «Додай останню фігуру» (робота в парах)

 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Запишіть числа.

30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20

— Підкресліть зайве число.

III. Повідомлення теми і мети уроку

IV. Розвиток математичних знань

 1 Замість «віконечка» поставте потрібне число

5 м 4 дм = О дм32 см = Ц дм Ц см

4 дм 6 см = Ц см73 см = Ц дм Д см

20 дм = О м96 дм = О м О дм

2 Розв'язування прикладів та складання виразів

1) Складіть рівність і нерівності, використовуючи вирази. 6 ■ 29 ■ 2 2 ■ 8 + 2 7 ■ 2 - 2

2)Закінчіть запис:

 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ □ 2 ■ 4 - 2 = 2 ■ □

2 ■ 10 - 2 = 2 ■ □ 2 ■ 9 + 2 = 2 ■ □

3)Розв’яжіть приклади.

2 ■ 9 + 2 =

7 ■ 2 - 2 =

Фізкультхвилинка

3 Розв'язування задач

 2 ■ 5 - 2 =

 3 ■ 2 + 2 =

 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ 8 - 2 =

1) У полі працює дві бригади, по 7 осіб у кожній, а на городі — 8 осіб. Скільки всього людей працює в полі і в городі разом?

— Скільки було бригад у полі?

— Скільки осіб в одній бригаді?

— Що за цими даними можна дізнатися?

— Яку виконати дію? Чому?

— Якою дією можна відповісти на питання задачі? Чому?

— На скільки більше осіб працює у полі, ніж на городі?

2) Розв’язування задачі за короткою умовою.

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

2 варіант

 1)Задача.

На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?

 Було — ?

 З’їли — 3 дит. по 2 цук. Залишилося — 28 цук.

 4 Самостійна робота

1 варіант

 1)Задача.

Скільки крил у 6 гусей?

2) 2 ■ 7 + 9 2 ■ 6 + 80 2 ■ 4 + 92

 2 ■ 8 + 8 2 ■ 5 + 57 2 ■ (72 - 67)

2) 2 ■ 9 + 22 2 ■ 6 + 46 2 ■ 2 + 58

 2 ■ 7 + 13 2 ■ 4 + 29 2 ■ (84 - 15)

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1847 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія в природу
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня...
Тварини рідного краю
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]