💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування прикладів і задач на дві дії різних ступенів

Урок 48

Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв'язування прикладів і задач на дві дії різних ступенів

Мета: закріплювати табличні прийоми множення на 2; формувати обчислювальні навички учнів; вправляти дітей у розв'язуванні задач вивчених видів; розвивати навички усної лічби; сприяти вихованню любові до природи, дбайливого ставлення до всього живого.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1)Знаходячи значення виразів, дізнаємося, які дерева і кущі ростуть у лісі.

І3 + 8А 12 - 7и 26 + 30

р 97 - 23 Б 32 + 54 З9 + 8

Щ8 + 6л 38 - 3Е 62 + 8

О 38 - 30 М 57 + 23 Д 60 - 28

К 13 - 4Я 75 - 45 Н 12 - 9

С 90 - 6У 15 - 8

8 84 56 9 5

О СиК А

86 70 74 70 17 5

БЕРЕЗА

84 8 84 3 5

СО Сн А

30 35 56 3 5

Ялин А

32 786

ДУБ

35 11 14 56 3 5

лІЩин А

80 5 35 56 3 5

МА лин А

2) Обчисліть.

2 ■ 8 =85- 34 =16 - 7 +24 =

2 ■ 7 =44+ 46 =39 - 6 +9 =

2 ■ 9 =53+ 27 = 13 - 9 +68 =

2 ■ 6 =62- 28 =26 + 8 +9 =

3) Замість «віконечка» поставте потрібне число.

□ - 8 = 021+ □ = 2123 - □ = 18

 2 Гра «Додай останню фігуру» (робота в парах)

 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Запишіть числа.

30; 45; 17; 10; 25; 15; 40; 35; 50; 20

— Підкресліть зайве число.

III. Повідомлення теми і мети уроку

IV. Розвиток математичних знань

 1 Замість «віконечка» поставте потрібне число

5 м 4 дм = О дм32 см = Ц дм Ц см

4 дм 6 см = Ц см73 см = Ц дм Д см

20 дм = О м96 дм = О м О дм

2 Розв'язування прикладів та складання виразів

1) Складіть рівність і нерівності, використовуючи вирази. 6 ■ 29 ■ 2 2 ■ 8 + 2 7 ■ 2 - 2

2)Закінчіть запис:

 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ □ 2 ■ 4 - 2 = 2 ■ □

2 ■ 10 - 2 = 2 ■ □ 2 ■ 9 + 2 = 2 ■ □

3)Розв’яжіть приклади.

2 ■ 9 + 2 =

7 ■ 2 - 2 =

Фізкультхвилинка

3 Розв'язування задач

 2 ■ 5 - 2 =

 3 ■ 2 + 2 =

 2 ■ 6 + 2 = 2 ■ 8 - 2 =

1) У полі працює дві бригади, по 7 осіб у кожній, а на городі — 8 осіб. Скільки всього людей працює в полі і в городі разом?

— Скільки було бригад у полі?

— Скільки осіб в одній бригаді?

— Що за цими даними можна дізнатися?

— Яку виконати дію? Чому?

— Якою дією можна відповісти на питання задачі? Чому?

— На скільки більше осіб працює у полі, ніж на городі?

2) Розв’язування задачі за короткою умовою.

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

2 варіант

 1)Задача.

На 4 конверти наклеїли по 2 марки. Скільки всього марок наклеїли?

 Було — ?

 З’їли — 3 дит. по 2 цук. Залишилося — 28 цук.

 4 Самостійна робота

1 варіант

 1)Задача.

Скільки крил у 6 гусей?

2) 2 ■ 7 + 9 2 ■ 6 + 80 2 ■ 4 + 92

 2 ■ 8 + 8 2 ■ 5 + 57 2 ■ (72 - 67)

2) 2 ■ 9 + 22 2 ■ 6 + 46 2 ■ 2 + 58

 2 ■ 7 + 13 2 ■ 4 + 29 2 ■ (84 - 15)

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1856 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія в природу
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах»
Уроки чемності
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]