Урок 47 Тема: Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Розв'язування задач на дві дії різних ступенівМета: вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості й складені задачі на множення; закріплювати табличні випадки множення числа 2, вміння порівнювати числові вирази, знаходити значення виразів; розвивати логічне мислення; виховувати розуміння значущості математики в житті. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Гра «Хто швидший?». — Повторимо склад чисел 12; 13; 14. 121314 9 6 7 5 6 8 9 8 6 3 6 8 8 2 5 7 7 8 5 8 4 9 4 6 7 3 5 7 5 7 7 6 7 4 5 9 Від кожної команди запрошуються по одному учасникові. Решта дітей подумки допомагають своєму учасникові, а заразом теж повторюють пройдений матеріал. (У кожному стовпчику слід обвести потрібні цифри.) 2) Гра «Відповідай, не зівай». — Скільки днів в одному тижні? у двох? у трьох? у чотирьох? у п’яти? — Скільки місяців у році? у двох? у трьох? у чотирьох? у п’яти? — Скільки ніг у бджоли? у двох бджіл? у трьох бджіл? у чотирьох бджіл? — Скільки ніг у павука? у двох павуків? у трьох павуків і т. д. — Що ви повинні знати, щоб легко розв’язувати аналогічні задачі? (Таблицю множення) — А чи може стати у пригоді вам у житті знання таблиці множення? 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число зайве? 4 8 12 16 17 20 3 Розв'язування задач 1) Складіть задачу за даним малюнком, щоб вона розв’язувалась множенням. (На дошці — малюнок: на шести гілочках було по 2 вишні. Скільки було вишень усього?) 2) Розв’язування задачі з опорою на малюнки. • Оля вимила чайні чашки і поставила їх на полицю в 2 ряди, по 5 чашок у ряду. Скільки чашок вимила Оля? • Олена вимила чайні блюдця і поставила їх на полицю в 5 рядів, по 2 блюдця в кожен ряд. Скільки блюдечок вимила Олена? 3) Дві майстерні мали відремонтувати за місяць 60 пральних машин. Перша майстерня відремонтувала 28 машин, а друга — на 4 машини більше. Що дізнаєтеся, виконавши дії: 28 + 4 = ? 28 + (28 + 4) = ? 60 - 28 - (28 + 4) = ? 4 Вставте пропущені знаки дій 2 ■ 3 = 2 □ 2 □ 22■ 5 = 2 □ 6 □ 2 2 ■ 5 = 2 □ 8 □ 62■ 8 = 8 □ 2 □ 0 5 Обчисліть 2 ■ 3 + 8 =2 ■ 5 + 11 =2■ 8 + 12 = 2 ■ 6 + 8 =2 ■ 7 + 16 = ► Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач на дві дії різних ступенів Задача 1. У Марійки 6 монет по 2 к., а в Михайлика — на 9 к. більше. Скільки копійок у Михайлика? — Як дізнатися, скільки грошей у Марійки? — Як дізнатися, скільки грошей у Михайлика? — Виберіть вираз, який є відповіддю на питання. 2 ■ 62■ 6 - 9 2 ■ 6 + 9(2+ 6) + 9 — Поясніть свій вибір. Задача 2. У гаманці п’ять монет, по 2 к. і одна монета 25 к. Скільки всього копійок у гаманці? На дошці — коротка умова задачі. Складання плану розв’язування задач, запис розв’язання числовим виразом. 2 Обчисліть 2 ■ 4 = 2■ 9 = 42 + 49 =76+ (4 + 7) = 2 ■ 8 = 2■ 7 = 66 - 38 =82+ (9 + 9) = 2 ■ 6 = 2■ 5 = 80 - 71 =35 + (15 - 7) = 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань 1) У кішки народилися кошенята: 2 білих і 2 чорних. Я узяла з коробки кошеня. Якого кольору воно може бути? (Біле або чорне) 2) Я узяла з коробки 2 кошенят. Якого кольору вони можуть бути? (Обидва білі; обидва чорні; одне біле, а одне — чорне) 3) Я узяла 3 кошенят. Якого кольору вони можуть бути? (Двоє білих, одне чорне; двоє чорних і одне біле) 4) Кіт стоїть на 4 лапах і важить 6 кг. Скільки він важитиме, коли встане тільки на задні лапи? (6 кг) 5) У кішки 4 кошенятка рудого і білого кольору. Рудих більше, ніж білих. Яких скільки? (3 рудих, 1 біле) V. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2288 | |
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап... |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Що можна навчитись самому |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Всього коментарів: 0 | |