Урок 41 Тема: Контрольна робота № 3Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання і віднімання двоцифрових чисел»; виховувати культуру письма. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контрольна робота 1)Математичний диктант (для обох варіантів). 1) Число 70 зменшити на різницю чисел 15 і 8; 2) суму чисел 36 і 28 зменшити на 5; 41 - 27 65 - 24 58 - (17 + 7) 91 - 9 60 - 36 37 см □ 4 дм 2 дм 1 см □ 30 см 3) різницю чисел 63 і 7 збільшити на 9; 4) число 19 збільшити на суму чисел 27 і 16; 5) на скільки число 100 більше суми чисел 30 і 53; 6) суму чисел 32 і 29 зменшити на різницю цих же чисел. 1 варіант 2) Задача. У першому класі 34 дитини, а в другому — на 6 дітей менше, ніж у першому, а в третьому — на 9 більше, ніж у другому. Скільки дітей у третьому класі? 3) Обчислити. 36 + 18 72 + 29 49 - 19 + 7 4) Порівняти. 10 дм □ 1 м 4 дм □ 40 см Додаткове завдання Глибина шахти 92 метри. Щоб дістатися дна, з’єднали два троси завдовжки 47 м і 49 м. Скільки метрів троса виявилися зайвими? 2 варіант 2) Задача. 3 першого вулика взяли 23 кг меду, а з другого — на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього — на 12 кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика? 3) Обчислити. 35 + 2855- 3421+ 7 81 - 3690- 33 39 - 20 + 862 - (35 + 5) 48+ 6 4) Порівняти. 1 дм 2 см □ 30 см100 см □ 1 м 2 дм □ 20 см45 см ШІ 5 дм Додаткове завдання Глибина колодязя 40 метрів. Щоб дістати води, з’єднали два ланцюги завдовжки 18 м і 13 м. Скільки метрів ланцюга не вистачило? ► Шкала оцінювання 1 завдання — 3 бали: по 0,5 бала за вираз; 2 завдання — 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання; 0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію); 0,5 бала за пояснення; 3 завдання — 2,5 бала: по 0,25 бала за дію; 4 завдання — 2 бали: по 0,5 бала за нерівність. Додаткове завдання — 2 бали. ► Фізкультхвилинка III. Розв’язування логічних завдань 1) Три товариші — Артем, Дмитрик і Сергій — пішли в ліс по гриби, причому кожен з них йшов зі своєю сестрою. Імена дівчаток: Галинка, Оленка й Іринка. Хлопчики швидко наповнили грибами свої кошики і почали допомагати дівчаткам. Назвіть ім’я сестри кожного з хлопчиків, якщо з’ясувалося, що жоден з них не поклав грибів у кошик своєї сестри і що Дмитрик декілька грибів поклав у кошик Галинки, Артем поклав декілька грибів у кошик Галинки й Іринки. Відповідь: Артем Дмитрик Сергій Галинка--+ Оленка+-- Іринка-+- 2) Три товариші змагалися з бігу. Один пробіг деяку відстань за 15 с, другий — за 20 с, а третій — за 13 с. За скільки секунд пробіг цю відстань кожен хлопчик, якщо Петрик біг швидше, ніж Сашко, а Сашко — швидше, ніж Сергій? (Сергій — за 13 с, Сашко — за 15 с, Петрик — за 20 с.) 3) Іринка, Маринка і Даринка отримали за контрольну роботу з математики 10; 11; 12 балів. Коли у них запитали, які оцінки вони отримали, то дівчатка відповіли: Іринка: «Я отримала 11». Маринка: «Я не отримала 11». Даринка: «Я не отримала 12». Визначте, яку оцінку отримала кожна з дівчаток, якщо тільки одна з них сказала правду. (Даринка отримала 10, Маринка — 11, Іринка — 12.) Іринка Маринка Даринка 10--+ 11-+- 12+-- IV. Підбиття підсумків. Рефлексія табличне множення та ділення | |
| |
Переглядів: 1685 | |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
Листяні та хвойні рослини |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Всього коментарів: 0 | |