💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. У світі казки чарівної

Урок 36. Урок позакласного читання. У світі казки чарівної

Мета: підтримувати інтерес дітей до казки; закріплювати вміння розрізняти народну й авторську казки; розвивати пам'ять, спостережливість; викликати бажання творити добро, пробуджувати бажання читати казки самостійно.

Хід уроку

І.Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

— Сьогодні до нас на гостину завітала казка.

— Розгляньте виставку книг.

— Які казки називають авторськими? народними?

— У сиву давнину, коли люди не вміли писати, улюблені казки усно передавали з покоління в покоління. Тому автором таких казок уважають народ, а казки називають народними. Авторська казка має певного автора — письменника-казкаря.

— Наведіть приклади народних казок.

— Яких казкарів ви знаєте?

— Казка — це диво. Вона дає нам привід для роздумів, повчає, приносить багато радості. Сьогодні наш Урок складатиметься із завдань-запитань. Тому заняття назвемо. (вікториною).

— Заздалегідь ви об’єдналися у дві команди. Бажаю успіху!

III. Казкова вікторина

I тур «Ти мене знаєш»

Стукіт у двері. Заходить старшокласник, одягнений листоношею Печ-кіним, приносить телеграми.

— Дивно, але телеграми без підписів. Від кого вони?

 • Вирушаю на весілля до Дюймовочки. (Ластівка з казки Г. X. Андерсена «Дюймовочка»)

 • Хворію від переїдання: з’їв семеро козенят. (Вовк із казки братів Грімм «Вовк та семеро козенят»)

 • Соромлюся своєї гидкої зовнішності. (Гидке каченя з однойменної казки Г. X. Андерсена)

 • Поспішаю до лісу. Мачуха наказала принести підсніжники. (Падчерка з казки С. Маршака «Дванадцять місяців»)

 • Йду визволяти братів і сестру з полону. (Котигорошко з однойменної української народної казки)

II тур <Загадковий»

• Як знайшов він колосок,

Борошна змолов мішок —

Пиріжків напік і з’їв,

Ледарів не пригостив. (Півник і двоє мишенят)

• Я — хоробрий лицар!

Нікого не боюсь!

Своєю булавою із нечистю я б’юсь.

Хай невеличкий зростом,

Зате високий рід!

Хоча я з горошинки,

Та цар Горох — мій дід! (Котигорошко)

• Коноплями обкрутився,

Ще й смолою обсмалився,

З великою булавою

Змія викликав до бою. (Кирило Кожум’яка)

• Однією головою —

Воду випуска рікою,

Друга дивна голова Вітром буйним з ніг збива.

Третя голова дихне —

І палає все вогнем. (Триголовий змій)

• Вірність — почуття хороше,

Не купується за гроші.

Господиню я люблю

І для неї все зроблю.

Я за ласку їй віддячу І віддам життя собаче.

Не здається у полон Вірний пудель. (Артемон).

Фізкультхвилинка III тур «Хто ми і звідки?»

На дошці — малюнки ведмедя, вовка, зайця, лисиці, півника, собаки.

— Розгляньте малюнки. У яких казках живуть ці герої? Як їх називають?

IVтур «Чия це пісенька?»

— Казкові герої вміють співати. Послухайте аудіозапис пісеньок-промовлянок. Хто це співає? З якої він казки?

Звучить запис пісеньок-промовлянок. (Можна використати пісеньки: Колобка, Кози-Дерези, Івасика-Телесика з однойменних українських народних казок, Півника з української народної казки «Котик та півник», мами Кози з казки братів Грімм «Вовк та семеро козенят», Вінні-Пуха з повісті-казки Алена Мілна «Вінні-Пух та його друзі»),

V тур «Казкарі»

• Хто взув кота у чоботи? (Шарль Перро)

• Хто придумав люстерко, що говорить? (Олександр Пушкін)

• Завдяки кому Айболить вилікував звірів? (Корпію Чуковському)

• Хто побудував теремок? (Російський народ у своїй казці)

• Хто наділяв звірів музичним слухом? (Брати Грімм)

• Хто зібрав дерев’яних ляльок у театрі? (Олексій Толстой)

VI тур «Інсценівка»

Учні інсценують заздалегідь підготовлені уривки казок.

IV. Підсумок уроку

— Що вам сподобалося на уроці?

— Про що розповісте вдома?

V. Домашнє завдання

— Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «Людина починається з добра» (за творами В. О. Сухомлинського). Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 1857 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну звірят
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами
Доброта - це частина нас
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]