Урок 32. Скринька українських народних казок. Колобок Мета: поглиблювати знання учнів про казку; розвивати навички діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання учнів, використовуючи різні види роботи над текстом; збагачувати активний словниковий запас; учити правильно висловлювати власні думки; виховувати любов до народної творчості. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Розпитування за складовою таблицею 2. Читання скоромовки на одному мовленнєвому видиху їжачок з їжачихою та їжаченятами наїжачилися. 3. Читайте чітко і швидко! Забажала жабка в жбанку На базар везти сметанку, їжакам І жукам. У банки Наливає жабка сметанки. А коли розпродасть Цілий жбаник — На зелений заробить жупанчик. III. Перевірка домашнього завдання Завдання зі скриньки народних казок — Чи знаєш ти українську народну казку, у якій пан загадав дівчині прийти до нього на гостину так, щоб ані йшла, ані їхала, ані взута, ані боса, ані з гостинцем, ані без гостинця? Як вона називається? («Мудра дівчина» — українська народна казка) — Пригадайте, хто і в якій казці співає таку пісеньку. — Я по засіку метений, Я на яйцях спечений. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Упізнайте казкового героя. • Ой, набридло на віконці Все на сонечку сидіть. Я візьму і покочуся, Щоб побачити весь світ. (Колобок) — Сьогодні ми пригадаємо українську народну казку «Колобок». V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Технологія «Вмикаємо телевізор» — Добрий день! В ефірі передача «У гостях у казки». Любі діти, послухайте українську народну казку «Колобок». Читання казки вчителем (с. 35-36). (Перша пригода) — Яких героїв казки запам’ятали? Клас 2. Розповідання казки учнями — Так завершилася перша пригода Колобка. Далі в казці з’являються нові герої, усе повторюється. Продовжте розповідь за схемою, уміщеною на першому форзаці підручника. 3. Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне дочитування казки до кінця (с. 36-37) — Чи можна назвати Колобка веселим, довірливим, хвальковитим? Доведіть. — У чому виявилися хитрість і підступність лисички? Фізкультхвилинка 4. Робота над загадками — Відгадайте загадки. Назвіть персонажів казки. Хто зайвий? (їжак) — Кого бракує? (Діда, баби) — У якій послідовності з’являються герої казки? (Учень, який відгадує казкового героя, надягає його маску. Після цього діти розігрують казку.) • В мене шубка з колючок,•Не ходжу я, а скакаю, В мене сіра спинка,Бо нерівні ноги маю. Ніс, як чорний п’ятачок,Через поле навмання Очі-намистинки.Перегнав би я коня. (Заєць) Здогадався, мабуть, всяк,,_ тхт,•Ходить хмуро між дубами, Що зовуть мене. (їжак).„ Хижо клацає зубами, • Хоч у нього й шуба є, Весь, як є, — Та як холод настає,Жорстока лють, Він не їсть тоді й не п’є,Очі в нього так і ллють. І не ходить, й не гуляє,Зачаївся ось, примовк. А у лігво спать лягає. (Ведмідь)Грізний звір цей, звісно,. (вовк). • В темнім лісі проживає, Довгий хвіст пухнастий має, Та на місці не сидиться, А зовуть її. (лисиця). 5. Гра «Хто що символізує?» Хитрість, підступність, спритність. (лисиця). Жорстокість, жадібність, злість. (вовк). Силу, незграбність, вайлуватість. (ведмідь) Боягузтво, слабкість, несміливість. (заєць) VI. Підсумок уроку — Яку казку читали? Чи є в неї автор? — Цікаво бути артистом? — Хто найкраще зобразив свого казкового героя? VII. Домашнє завдання Намалювати свою ілюстрацію до казки. | |
| |
Переглядів: 2966 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Складання записки, адресованої батькам (друзям) |
Всього коментарів: 0 | |