Урок 27 Тема: Урок позакласного читання. У світі цікавих загадокМета: продовжувати ознайомлення учнів із загадками; учити виділяти головний зміст у текстах загадок; показати на прикладі загадок красу рідного слова; розвивати увагу, кмітливість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку Робота з виставкою книг — Які книжки вам сподобалися на виставці? — У яких — найкращі ілюстрації? — Що міститься у цих книгах? — Чи любите ви відгадувати загадки? III. Робота над темою уроку 1 Вступна бесіда — Що таке загадки? — Невеликий за обсягом твір усної народної творчості, який має прихований зміст, примушує нас замислитись, відшукати відповідь. (Походить від слова гадати, що означає думати, міркувати. У загадках предмет не називають, а описують або натякають.) — Що передає загадка? (Красу, влучність та багатство рідного слова.) — Для чого нам потрібні загадки? (Вони примушують думати, розвивають увагу, спостережливість.) — Які загадки знаєте і хто їх складає? (Складає народ та українські письменники.) 2 Проблемна ситуація — Продовжуємо подорожувати країною загадок і візьмемо із собою гру. На дошці — запис частини загадки Грицька Бойка. Друга частина загадки закрита. Дерев’яний та довгенький Маю носик я гостренький. — Хто це? Що це? — Які слова вам підказали відгадку? — Дочитайте загадку до кінця. На білому слід лишаю І всіх діток потішаю. — Чи підтвердилися ваші припущення, що це Буратіно? — А що ж це? (Олівець. Демонстрування малюнка.) — Яка головна ознака цього предмета? (На білому слід лишає.) 3 Зустріч із бабусею-загадкою Стукіт у двері. Входить бабуся-загадка. Добрий день вам, школярята, Рада вас усіх вітати. А прийшла я не одна — В нас сімейка немала. Ось вам ребус і кросворд, Акровірші. Полюбіть їх, розпізнайте, І загадки розгадайте. • Одне каже: побіжімо, друге каже: полетімо, третє каже: похитаймося. (Берег, річка, очерет) • Аж до сонця вік свій пнеться, його ім’ям зоветься. (Соняшник) • А в нашого дядька гусей грядка, і всі вони білі. (Зуби) 4 Робота над загадками-акровіршами Заходить хлопець-акровірш. В мене загадка не гірш — Розкажу вам акровірш: Що воно таке за штука? Розкажу вам для науки. Перші літери рядків Зверху вниз я разом звів. Ось і вийшло слово, Акровірш готовий. А ви, друзі, не зівайте, Акровірші відгадайте. • Хата мною багата, Людям брат я і друг — І, коли вже я в хаті — Буде й пісня навкруг. • Лиха зима сховається, А сонечко прогляне, Сніжок води злякається, Тихенько тануть стане. І здалеку бистренько Вона до нас прибуде, Кому-кому любесенько, А дітям більше буде. • Мене у школі всяк вивчає, О, й ненька мною розмовляє. Вона й тебе навчити хоче, А ти — чи вчиш мене охоче? 5 Робота в групах. Гра «Презентація загадки» Представники кожної з груп загадують решті загадки, демонструють виконані до них удома ілюстрації. 6 Конкурс на кращого відгадувача загадок Учитель читає загадки, а учні записують відгадки. Переможе той, хто запише більше відгадок. IV. Підсумок уроку — Чи сподобалося вам відгадувати загадки? — Про що розповісте своїм батькам удома? V. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім'я — тут виростає доля моя | |
| |
Переглядів: 2910 | |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та... |
Всього коментарів: 0 | |